RSSSS Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 Cały dzień mnie nosiło, po głowie chodziły teksty użytkowników, że to szybsze od czegokolwiek, że wyrwie mi nadgarstki, że mnie przeżuje i wypluje... Bałem się, że nie będę w stanie ogarnąć, że będę musiał obchodzić się z gazem jak z niemowlakiem... Myślałem jak to będę odwijał z nogą na hamulcu, żeby nie zrobić świecy.. I co? Po 5 minutach jazdy po AOWu byłem już na trybie race (rain-sport-race-slick). Przyspieszenie nie zrobiło na mnie żadnego wrażenia, przeszło mi nawet przez myśl, że może jest z nim coś nie tak. Systemy załatwiają całą robotę, odwijasz do końca, a maszyna idzie jak po sznurku. Próbuje podnosić przód, czuć, że kierownica zaczyna delikatnie bić (odciążone koło- dobrze, że jest amor skrętu), ale nic nie próbuje zrobić ci krzywdy, bo systemy są cały czas na posterunku! Odwijanie na R6 wymaga więcej atencji! Jeszcze mocniej pokochałem ten sprzęt, skoro nie chce mi zrobić krzywdy, to nie może być inaczej... Trybu slick (bez systemów) oczywiście nie ruszam, bo wtedy miłość by się szybko skończyła. P.S. Wiem,że nie byłem na torze i że jeżdżę kwadratowo, ale szczerze piszę jakie mam odczucia po odblokowaniu i po próbach na przyspieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > P.S. Wiem,że nie byłem na torze i że jeżdżę kwadratowo, ale szczerze piszę jakie mam odczucia po > odblokowaniu i po próbach na przyspieszenie. ps. czy to w bmw sie wymienia 'cycek' pod siedzeniem zeby zmienic tryb pracy elektroniki i silnika? - dostales komplet? czy trzeba dokupowac opcje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2014 Mam wtyczkę seryjnie dzięki której jest tryb slick. Jej wyjęcie powoduje, że zostają tylko 3 tryby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 Nie czujesz że uciekła gdzieś dusza sprzętu przez elektronikę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2014 Elektronikę można całkowicie wyłączyć, ale nie mam takich cojones... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > Elektronikę można całkowicie wyłączyć, ale nie mam takich cojones... no wiem, ale w porównaniu z R6 i BMW, czy na razie jeszcze za mało przejechane by to oceniać? generalnie sporo pisali że to stabilny, przewidywalny i dbający o bezpieczeństwo kierowcy sprzęt trzeba było coś włoskiego, to dopiero jaja urywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2014 Powiem tak, systemy powodują, że s1000rr jest sensowniejszym wyborem na pierwsze moto niż R6... Superduke i PanigaleR są motocyklami dla zawodowców! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > Powiem tak, systemy powodują, że s1000rr jest sensowniejszym wyborem na pierwsze moto niż R6... > Superduke i PanigaleR są motocyklami dla zawodowców! Jaki mas staż kilometrowy na motocyklach w ogóle? Pytam nie po to, aby Cię wyśmiać. Szczerze pisz. Ile w ogóle przejechałeś na moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > Powiem tak, systemy powodują, że s1000rr jest Wez przestan pitolic, wyciagnij wiec moze ta wtyczke i pdkrec a wtedy zobaczymy co napiszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2014 5000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > Wez przestan pitolic, wyciagnij wiec moze ta wtyczke i pdkrec a wtedy zobaczymy co napiszesz Wtedy bym raczej już nic nie napisał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 > 5000 No to jeśli okiełznanie dla Ciebie przy takim stażu tego moto nie stanowi większego problemu to znaczy, że albo Ty masz naprawdę talent do tego, albo to moto jest naprawdę przyjazne dla użytkownika co na pierwszy rzut oka nie jest takie oczywiste;) Gratuluję też odwagi. Ja mam ok. 40000 km nakręcone, w tym 11000 w tym roku i nie wiem czy bym się na takie coś porwał Szerokiej drogi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2014 Pisałem wyraźnie! Moje odczucia dotyczą przyspieszeń na prostej. Systemy mocno zmiękczają ten sprzęt! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maczo111 Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 niebawem wybieram się do Wrocka , więc możesz powoli kaganiec zdejmować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.