Amadi90 Napisano 21 Października 2014 Udostępnij Napisano 21 Października 2014 mam kłopoty z Citroenem berlingo 2.0 HDi. rocznik 2001. Otóż w zasadzie zmagam się z tym problemem od roku. Dzieje się tak, że głownie na wolnych obrotach lub jak przyspieszam z wolnych obrotów to szarpie i przerywa, czasem nawet zgaśnie. Jak już dam mocniej gazu to problem nie występuje. Dodatkowo dziej się tak np. przez 2 dni, a potem potrafi być nawet przez miesiąc w porządku. Na początku wymiana filtra i zmiana stacji. Po jakimś czasie znowu to samo. Z 2 miesiące temu mechanik typował 2 rzeczy: - regulator ciśnienia - pompka w baku Pompa wtryskowa była sprawdzana i parametry ok, wtryski też ok. Wymieniony został regulator i jeśli awaria by nie ustąpiła to miał być zabrany i wymieniona pompka. Było około miesiąca spokoju i znowu to samo. Teraz oddałem auto znowu i okazało się, że syf był jednak w pompie wtryskowej i została wyczyszczona, wyczyszczony został też bak,a najgorsze, że pompka w baku też przerywała - sam byłem tego świadkiem, wyjechałem z warsztatu i auto gasło jeszcze częściej niż przed naprawą. Pompka w baku wymieniona, ale pozostała nadal jedna usterka. Na wolnych obrotach ciśnienie wtrysku powinno być ok 280-300 bar, natomiast ono samo rośnie nawet do 700 i wtedy silnik gaśnie. Mnie już ręce opadają co się dzieje. Miał ktoś taki problem ? Dodatkowo miałem wyjechać w piątek bo się przeprowadzam i przez to auto nie mogę wyjechać, a dzisiaj już pewnie też nie zostanie usunięta usterka. Pomóżcie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekslowinski Napisano 21 Października 2014 Udostępnij Napisano 21 Października 2014 Witam a co z odpowietrzeniem zbiornika może coś jest zapchane sprobój nie zakręcać wlewu paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 21 Października 2014 Udostępnij Napisano 21 Października 2014 Przy zbyt wysokim rzeczywistym ciśnieniu paliwa w szynie powinna być wyraźnie słyszalna twarda praca silnika. Jeśli tego nie słychać to może oznaczać uszkodzenie czujnika ciśnienia paliwa, który oszukuje ECU a ten przy zbyt wysokim ciśnieniu ma obowiązek wyłączyć silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 21 Października 2014 Udostępnij Napisano 21 Października 2014 Ja bym jeszcze raz podstawił/wymienił regulator ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 A EGR? Ja miałem podobne problemy z szarpaniem do około 2k obr właśnie przez brudny i zacinający się EGR... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.