dioda144 Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 Witam, mam możliwość zakupu modelu S40 rok 2005r. silnik 1,8. Potrzebuje waszej porady, na co zwrócić uwagę, auto drugi właściciel, książka prowadzona w volvo, faktury napraw w części z volvo. Samochód w rodzinie. Macie może jakiegoś magika od vin-u żeby zasięgnąć więcej info co do tego egzemplarza ? Z góry dziękuje za okazaną pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 A to czytałes ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > A to czytałes ? Tak czytałem ale tu mowa o 2,4 . Mój to 1.8 i tez zależy mi na ewentualnym przeswietleniu jego vin-u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Tak czytałem ale tu mowa o 2,4 . Mój to 1.8 i tez zależy mi na ewentualnym przeswietleniu jego > vin-u. Podjedz do Volvotech Chorzów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Podjedz do Volvotech Chorzów Podjade tam na pewno. Podobno silnik 1,8 jest idealny do gazu. Chce wsadzić dobra instalacje gazową bo jeżdżę dużo i każdy kolejny samochód byl gazowany. Obecnym od gazowania zrobiłem w 3 lata 90tys. i nie narzekam. Czy były jakieś wersję wyposażenia? Jaka najlepsza? Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Ma ten model z tym silnikiem jakieś wady? Podobno ten silnik ma duży apetyt na paliwo coś w granicach 10-12 na setkę. Prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Podjade tam na pewno. Podobno silnik 1,8 jest idealny do gazu. Chce wsadzić dobra instalacje gazową > bo jeżdżę dużo i każdy kolejny samochód byl gazowany. Obecnym od gazowania zrobiłem w 3 lata > 90tys. i nie narzekam. Czy były jakieś wersję wyposażenia? Jaka najlepsza? Na co zwrócić uwagę > przy zakupie? Ma ten model z tym silnikiem jakieś wady? Podobno ten silnik ma duży apetyt na > paliwo coś w granicach 10-12 na setkę. Prawda to? Tutaj troche info! Wersje wyposazenia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Tutaj troche info! > Wersje wyposazenia ! Już nieaktualne, samochód zostaje w rodzinie szagiwer sie zdecydował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Już nieaktualne, samochód zostaje w rodzinie szagiwer sie zdecydował To zaszachuj szwagra i kup coś większego Auto z Volvoforum ! Marka:Volvo Model:S60 silnik:2.4D 126KM Rok Produkcji:2007 Przebieg:249500 Cena:26000zł Wyposażenie: Wady i zalety :Auto z polskiego salonu.Od początku serwisowany w ASO.Oryginalny ,nie kręcony przebieg.Zadbany.Użytkowany głównie na trasie.Bogate wyposażenie m.in. ksenony,nawigacja,DVD,USB.Opony zimowe.Więcej informacji na ############## Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kristo80 Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Podjade tam na pewno. Podobno silnik 1,8 jest idealny do gazu. Chce wsadzić dobra instalacje gazową > bo jeżdżę dużo i każdy kolejny samochód byl gazowany. Obecnym od gazowania zrobiłem w 3 lata > 90tys. i nie narzekam. Czy były jakieś wersję wyposażenia? Jaka najlepsza? Na co zwrócić uwagę > przy zakupie? Ma ten model z tym silnikiem jakieś wady? Podobno ten silnik ma duży apetyt na > paliwo coś w granicach 10-12 na setkę. Prawda to? Do gazu bardzo dobry jest 2.4 volvoski, ja też szukałem specjalnie z myślą o zagazowaniu i wybrałem wolnossący 2,4 170km z ręczną skrzynią. Na początku szukałem v50 w takiej właśnie konfiguracji ale jest bardzo mało ofert więc wybrałem ten sam zestaw tylko w V70 II i nie żałuje. Volvo silniki 2.4 wypuszczało nawet z fabrycznymi instalacjami gazowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 Quote: Volvo silniki 2.4 wypuszczało nawet z fabrycznymi instalacjami gazowymi. Tz bifuel Jedyny problem to serwisowanie tego cuda Jest to drogie i mało gazowników zna się na tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kristo80 Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > Quote: > Volvo silniki 2.4 wypuszczało nawet z fabrycznymi instalacjami gazowymi. > Tz bifuel > Jedyny problem to serwisowanie tego cuda > Jest to drogie i mało gazowników zna się na tym Dokładnie, dlatego ja kupiłem zwykłą 2.4 i zamontowałem sensowną sekwencję. Chodziło mi głównie o to że to jeden z lepszych silników volvo do gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Do gazu bardzo dobry jest 2.4 volvoski, ja też szukałem specjalnie z myślą o zagazowaniu i wybrałem > wolnossący 2,4 170km z ręczną skrzynią. Na początku szukałem v50 w takiej właśnie konfiguracji > ale > jest bardzo mało ofert więc wybrałem ten sam zestaw tylko w V70 II i nie żałuje. Volvo silniki 2.4 > wypuszczało nawet z fabrycznymi instalacjami gazowymi. Czy właśnie w silnikach 1.6 i 2.4 (na ta chwilę tyle się interesowałem)c30s40v50 nie ma hydrauliki na zaworach co za tym idzie średnio nadają się pod LPG. Wszelkie luzy tylko spowodują ich szybkie wypalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kristo80 Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Czy właśnie w silnikach 1.6 i 2.4 (na ta chwilę tyle się interesowałem)c30s40v50 nie ma hydrauliki > na zaworach co za tym idzie średnio nadają się pod LPG. > Wszelkie luzy tylko spowodują ich szybkie wypalanie. Nie ma co porównywać "pancernej" pięciocylindrówki 2,4 volva z fordowskim 1,6 który ma ceramiczne gniazda zaworów, jedyne chyba tylko podobieństwo to to że nie mają hydrauliki. Skoro twierdzisz że 2,4 nie bardzo nadaje się do gazu to myślisz że volvo było by na tyle głupie aby zafundować sobie strzał w kolano i silnik nie przystosowany do gazu wypuszczać z fabrycznymi instalacjami lpg/cng? Ja też odwiedziłem przed zakupem kilka serwisów volvo i pomimo że w 2,4 nie ma hydrauliki to nie regulują zaworów bo nie ma takiej potrzeby, nawet serwisówka nic o tym nie mówi. Moje volvo do 200kkm było serwisowane w aso volvo i nigdy nie była przeprowadzana regulacja zaworów. Serwis volvo który teraz odwiedzam działa od kilkunastu lat i twierdzą że nigdy nie było potrzeby regulować zaworów w 2,4 a większość ma już po kilka set tyś. km. Tu masz trochę cytatów z forum volvo: "Ale jazda - pojechałem do dużego salonu Volvo na Śląsku i pogadałem z ludźmi w tamtejszym serwisie autoryzowanym. Ten silnik ma ponoć płytkową regulację luzu zaworowego - ale to teraz już nie najważniejsza dla mnie informacja! Ponieważ silnik ma zamontowaną instalację LPG a ja doczytałem w necie, że wtedy trzeba regularnie (ponoć co 30 kkm) kasować luzy zaworowe, to zapytałem o koszt takiej operacji w ich serwisie autoryzowanym. Okazało się, że nie mają takiej usługi nawet w cenniku i nigdy tego nie robili! Co ciekawe, to samo przez telefon powiedzieli mi właściciele dwóch innych serwisów Volvo (niezależnych) - oni też nigdy w tym silniku nie kasowali luzów zaworowych i też nie mają na tę usługę ustalonej ceny! Naprawdę nic z tego nie rozumiem - na podstawie jakich więc informacji człowiek z portalu "magazynauto" pisze takie rzeczy: "Większość z nich ma silniki wolnossące 2.4, które dobrze współpracują z instalacją LPG, jednak wymagają regularnego i kłopotliwego ustawiania luzów zaworowych (koszt do 600 zł)."? (http://www.magazynauto.pl/uzywane/opini ... yForm-main) Czy ktoś z forum ma zagazowany ten silnik i jakieś osobiste doświadczenia w temacie: "regulacja luzów zaworowych w 2.4 140 KM a instalacja LPG"?" "tak to jest jak się czyta jakieś tam magazyny auto " "U mnie jeździ S60 2.4 140 KM z LPG i nawet nie śmię tykać się luzu zaworowego. Silnik pracuje jak powinien i nikt tam nigdy tego nie ruszał i jak jest ok ,to nie ma potrzeby. Większość aut z tym silnikiem mogę się założyć nigdy nie miała tego zabiegu przeprowadzonego, te wszystkie 10- 12 latki z zachodu z przebiegiami 300+ jeżdżą i jeżdżą i nikt tam nic nie rusza " "benzynaki 2.4 Bifuel też jeżdżą na gaz CNG/LPG i w serwisówce nie ma wzmianki o jakiś konkretnych interwałach regulacji luzu zaworowego" Tak że podsumowując ja też na początku obawiałem się braku hydrauliki w 2,4 ale zdecydowałem się na 2,4 i nie żałuję moja v70 ma przejechane dopiero 300kkm i na razie oprócz wymian filtrów, olejów, rozrządów i pomp wody nikt w silniku nic nie dłubał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.