Skocz do zawartości

kristo80

użytkownik
  • Liczba zawartości

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kiedyś Ursynów Teraz Piaseczno
  • Zainteresowania
    samochody, psy, tatuaże.

kristo80's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Ja od prawie dwóch lat używam GMS 6311 i jestem zadowolony, czy upały czy mróz nie miałem z nim nigdy problemów
  2. Napisz jeszcze jaki silnik. Znajomy miał C5 3.0 V6 automat to bez problemu mu paliła po mieście 15-16 l benzyny
  3. Ja mam v70 II generacji silnik 2,4 170KM (to samo co w s60) kupiłem z tym silnikiem właśnie z myślą o gazie. Jedynie nie oszczędzaj na instalacji (dobre komponenty i ogarnięty gazownik który dobrze założy i zestroji). Ja osobiście jestem zadowolony.
  4. 1-2-3 Statoil przy Realu Warszawa Ursynów w środę tankowałem za 2,29zł -10gr rabatu = 2,19 zł
  5. > Z testów w MOTORZE wynika że najwięcej światła dają OSRAM NIGHT BREAKER H7 idzie w sklepie wyrwać > za 69 zł mi świeciły ponad rok. Też używałem OSRAM NIGHT BREAKER i faktycznie są to dobre żarówki, drogę oświetlały bardzo dobrze, nie można na nie było narzekać a strumień świetlny i jasność maja większe niż Philipsy white vision. Philipsy założyłem na próbę i jak na razie to przy następnej wymianie też przy nich pozostanę ze względu właśnie na to że dają barwę światła jakiej szukałem - białą (nie żółtawą i nie niebieską). Ja tylko napisałem swoją opinię na temat żarówek Philipsa i jakiej firmy żarówek ktoś będzie używał to jego sprawa (nie pracuje w Philipsie ani ze sprzedaży ich wyrobów nie mam żadnej kasy).
  6. > Nie każdy kupuje hidy dla niebieskiego światła. Jak dla mnie 4300k są nadal zbyt niebieskie. Sorry ale niebieskie to one wcale nie są (może je mylisz z wcześniejszym modelem Philips Blue Vision ), Philips White Vision dają białe światło. Zawsze używałem żarówek o poprawionych osiągach i nawet tamte przy Philipsach White Vision dawały światło żółtawe. Jak chcesz to możemy się kiedyś gdzieś złapać w Warszawie, osobiście zobaczysz w realu i ocenisz. > cena mogłaby być ok, gdyby nie trzeba było tych żarówek zmieniać co pół roku Ile podziałają zobaczymy (producent podaje 450godzin), używałem różnych żarówek Philips, Osram i Thunsgram, wytrzymywały około 1,5 roku przy przebiegu +- 25kkm rocznie. Nawet jak wytrzymają około roku to dla mnie i tak będzie OK biorąc pod uwagę cenę i zadowolenie z produktu, ja właśnie takich żarówek szukałem aby były białe a nie żółte lub niebieskie.
  7. Kolego ja bym się nie pchał w HIDy, praktycznie wszystkie minusy wypisali powyżej inni. Ja w swojej v70 mam założone nowe żarówki Philipsa i jestem bardzo zadowolony : Philips WhiteVision ( intensywny efekt białego światła ksenonowego, temperatura barwowa 4300 K). http://www.philips.pl/c-m-li/whitevision.html Poniżej link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=R-jY7jScfcQ&feature=youtu.be Mam te żarówki około miesiąca i jestem z nich zadowolony za cały zestaw (2*H7 + 2*W5W) zapłaciłem 85zł tak że cena też jest OK.
  8. 1-2-3 Statoil przy Realu Warszawa Ursynów w piątek tankowałem za 2,35zł -10gr rabatu = 2,25 zł oby tak dalej spadało
  9. > Czy właśnie w silnikach 1.6 i 2.4 (na ta chwilę tyle się interesowałem)c30s40v50 nie ma hydrauliki > na zaworach co za tym idzie średnio nadają się pod LPG. > Wszelkie luzy tylko spowodują ich szybkie wypalanie. Nie ma co porównywać "pancernej" pięciocylindrówki 2,4 volva z fordowskim 1,6 który ma ceramiczne gniazda zaworów, jedyne chyba tylko podobieństwo to to że nie mają hydrauliki. Skoro twierdzisz że 2,4 nie bardzo nadaje się do gazu to myślisz że volvo było by na tyle głupie aby zafundować sobie strzał w kolano i silnik nie przystosowany do gazu wypuszczać z fabrycznymi instalacjami lpg/cng? Ja też odwiedziłem przed zakupem kilka serwisów volvo i pomimo że w 2,4 nie ma hydrauliki to nie regulują zaworów bo nie ma takiej potrzeby, nawet serwisówka nic o tym nie mówi. Moje volvo do 200kkm było serwisowane w aso volvo i nigdy nie była przeprowadzana regulacja zaworów. Serwis volvo który teraz odwiedzam działa od kilkunastu lat i twierdzą że nigdy nie było potrzeby regulować zaworów w 2,4 a większość ma już po kilka set tyś. km. Tu masz trochę cytatów z forum volvo: "Ale jazda - pojechałem do dużego salonu Volvo na Śląsku i pogadałem z ludźmi w tamtejszym serwisie autoryzowanym. Ten silnik ma ponoć płytkową regulację luzu zaworowego - ale to teraz już nie najważniejsza dla mnie informacja! Ponieważ silnik ma zamontowaną instalację LPG a ja doczytałem w necie, że wtedy trzeba regularnie (ponoć co 30 kkm) kasować luzy zaworowe, to zapytałem o koszt takiej operacji w ich serwisie autoryzowanym. Okazało się, że nie mają takiej usługi nawet w cenniku i nigdy tego nie robili! Co ciekawe, to samo przez telefon powiedzieli mi właściciele dwóch innych serwisów Volvo (niezależnych) - oni też nigdy w tym silniku nie kasowali luzów zaworowych i też nie mają na tę usługę ustalonej ceny! Naprawdę nic z tego nie rozumiem - na podstawie jakich więc informacji człowiek z portalu "magazynauto" pisze takie rzeczy: "Większość z nich ma silniki wolnossące 2.4, które dobrze współpracują z instalacją LPG, jednak wymagają regularnego i kłopotliwego ustawiania luzów zaworowych (koszt do 600 zł)."? (http://www.magazynauto.pl/uzywane/opini ... yForm-main) Czy ktoś z forum ma zagazowany ten silnik i jakieś osobiste doświadczenia w temacie: "regulacja luzów zaworowych w 2.4 140 KM a instalacja LPG"?" "tak to jest jak się czyta jakieś tam magazyny auto " "U mnie jeździ S60 2.4 140 KM z LPG i nawet nie śmię tykać się luzu zaworowego. Silnik pracuje jak powinien i nikt tam nigdy tego nie ruszał i jak jest ok ,to nie ma potrzeby. Większość aut z tym silnikiem mogę się założyć nigdy nie miała tego zabiegu przeprowadzonego, te wszystkie 10- 12 latki z zachodu z przebiegiami 300+ jeżdżą i jeżdżą i nikt tam nic nie rusza " "benzynaki 2.4 Bifuel też jeżdżą na gaz CNG/LPG i w serwisówce nie ma wzmianki o jakiś konkretnych interwałach regulacji luzu zaworowego" Tak że podsumowując ja też na początku obawiałem się braku hydrauliki w 2,4 ale zdecydowałem się na 2,4 i nie żałuję moja v70 ma przejechane dopiero 300kkm i na razie oprócz wymian filtrów, olejów, rozrządów i pomp wody nikt w silniku nic nie dłubał.
  10. > Quote: > Volvo silniki 2.4 wypuszczało nawet z fabrycznymi instalacjami gazowymi. > Tz bifuel > Jedyny problem to serwisowanie tego cuda > Jest to drogie i mało gazowników zna się na tym Dokładnie, dlatego ja kupiłem zwykłą 2.4 i zamontowałem sensowną sekwencję. Chodziło mi głównie o to że to jeden z lepszych silników volvo do gazu.
  11. > Podjade tam na pewno. Podobno silnik 1,8 jest idealny do gazu. Chce wsadzić dobra instalacje gazową > bo jeżdżę dużo i każdy kolejny samochód byl gazowany. Obecnym od gazowania zrobiłem w 3 lata > 90tys. i nie narzekam. Czy były jakieś wersję wyposażenia? Jaka najlepsza? Na co zwrócić uwagę > przy zakupie? Ma ten model z tym silnikiem jakieś wady? Podobno ten silnik ma duży apetyt na > paliwo coś w granicach 10-12 na setkę. Prawda to? Do gazu bardzo dobry jest 2.4 volvoski, ja też szukałem specjalnie z myślą o zagazowaniu i wybrałem wolnossący 2,4 170km z ręczną skrzynią. Na początku szukałem v50 w takiej właśnie konfiguracji ale jest bardzo mało ofert więc wybrałem ten sam zestaw tylko w V70 II i nie żałuje. Volvo silniki 2.4 wypuszczało nawet z fabrycznymi instalacjami gazowymi.
  12. > no, sa dwa wiatraki.. na 99% 2gi to wisko Ja miałem WJ z 2003 roku 4.0 i był tylko jeden wiatrak elektryczny
  13. > Witam, > Moje auto ma niecałe 150kkm, przy hamowaniu czuć lekkie bicie na kierownicy. Dzisiaj zdemontowałem > tarcze, mam zamiar je przetoczyć i sprawdzić, czy problem zniknie. Same tarcze nowe nie są > więc liczę się z wymianą za jakiś czas, klocków jest jeszcze całkiem sporo. > Pytanie do Was co kupić, jakiej marki żeby nie przepłacić. Pierwsza myśl to ATE, ale zdania są > podzielone. Taki komplet na allegro to ok. 900PLN, może ktoś może polecić coś innego lub ma > inną ofertę? Tarcze z przodu mają średnicę 298mm. ATE komplet masz za około 500zł za 900zł jest przód i tył. Ja w wielu samochodach używałem Roadhouse oraz Remsa i byłem zadowolony, nawet w Jeepie Grand Cherokee dawały rade. Pozdrawiam
  14. > Jeśli to WJ sprwdzic (podmienić miejscami) cewki. Jeli jakas padla kupic w ASO!!! tanio i ori Kolego WJ 4.0 ma jedną zespoloną cewkę na wszystkie 6 świec
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.