Pty Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 Jak w temacie, z powodu mojej "ciężkiej" nogi i nadużywania momentu obrotowego silnika, Sprzęgło powiedziało "pa pa" po 160kkm. Doszła do tego dwumasa i łożysko. Sprzęgło z dociskiem 530PLN, dwumasa 1710PLN, łożysko 150PLN no i 800PLN robocizna. Teraz muszę się przyzwyczajać do "nowego" samochodu. Z warsztatu do domu 6 razy mi zgasł bo zapomniałem jak się rusza przy nowym sprzęgle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > Jak w temacie, z powodu mojej "ciężkiej" nogi i nadużywania momentu obrotowego silnika, Sprzęgło > powiedziało "pa pa" po 160kkm. Doszła do tego dwumasa i łożysko. Sprzęgło z dociskiem 530PLN, > dwumasa 1710PLN, łożysko 150PLN no i 800PLN robocizna. Teraz muszę się przyzwyczajać do > "nowego" samochodu. Z warsztatu do domu 6 razy mi zgasł bo zapomniałem jak się rusza przy > nowym sprzęgle W którym aucie to sprzęgło? A tak BTW to nie ciężka noga jest przyczyną a raczej sposób zmiany biegów i ruszania zabił sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > W którym aucie to sprzęgło? A tak BTW to nie ciężka noga jest przyczyną a raczej sposób zmiany > biegów i ruszania zabił sprzęgło Spory moment obrotowy silnika też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > Spory moment obrotowy silnika też Zależy jak kierowca go przekazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > Zależy jak kierowca go przekazuje Czasem trzeba depnąć w dechę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > Czasem trzeba depnąć w dechę Ja depczę. Ale nie przy zmianie biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pty Napisano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > W którym aucie to sprzęgło? A tak BTW to nie ciężka noga jest przyczyną a raczej sposób zmiany > biegów i ruszania zabił sprzęgło W laczku, Zdarzało mi się zapiszczeć na 3-ce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > W laczku, Zdarzało mi się zapiszczeć na 3-ce I wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > I wszystko jasne Ja wczoraj startowałem szybko, bo skręcałem w lewo, a był spory korek. Co mnie zaciekawiło, to dobrze słyszalne klapnięcie sprzęgła przy szybkim jego puszczeniu po zmianie biegu. Na postoju też czasem usłyszę to klapnięcie po puszczeniu sprzęgła po wrzuceniu na luz. Tak może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinekNu2 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Ja wczoraj startowałem szybko, bo skręcałem w lewo, a był spory korek. > Co mnie zaciekawiło, to dobrze słyszalne klapnięcie sprzęgła przy szybkim jego puszczeniu po > zmianie biegu. > Na postoju też czasem usłyszę to klapnięcie po puszczeniu sprzęgła po wrzuceniu na luz. > Tak może być? Może luz na łożysku wyciskowym (na wałku) i uderza ono w łapki popychające albo znowu za duży opór i łapki szybko wracają a łożysko dopiero po chwili jak je odepchnie sprężyna? Ale może tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Może luz na łożysku wyciskowym (na wałku) i uderza ono w łapki popychające albo znowu za duży opór > i łapki szybko wracają a łożysko dopiero po chwili jak je odepchnie sprężyna? Ale może tak ma > być. ASO po przeglądzie powiedziało, że jest OK, ale mnie ten dźwięk nie podoba się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Ja wczoraj startowałem szybko, bo skręcałem w lewo, a był spory korek. > Co mnie zaciekawiło, to dobrze słyszalne klapnięcie sprzęgła przy szybkim jego puszczeniu po > zmianie biegu. > Na postoju też czasem usłyszę to klapnięcie po puszczeniu sprzęgła po wrzuceniu na luz. > Tak może być? To raczej kasuje się luz międzyzębny w skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.