waho Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 Panowie, Panie. Kuzyn ma problem ze swoją Zafirą, a mianowicie zapowietrza mu się układ paliwowy, lecz tylko gdy w zbiorniku jest 1/4 pojemność paliwa i mniej oraz po dłuższym postoju. Gdzie szukać przyczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Panowie, Panie. > Kuzyn ma problem ze swoją Zafirą, a mianowicie zapowietrza mu się układ paliwowy, lecz tylko gdy w > zbiorniku jest 1/4 pojemność paliwa i mniej oraz po dłuższym postoju. > Gdzie szukać przyczyny? poprostu nieszczelność w ukł. paliwowym przelewy wymienione i łączniki przy nich ? jeżeli nie, to niech od tego zacznie - przynajmniej jest to najtańsza z metod napraw niech spróbuje stanąc "tyłkiem" wyżej i zobaczy co wtedy bedzie się działo po postoju np. po nocy tylko niech nie kreci za długo bez paliwa bo pompa jest nim smarowana i może sobie w ten sposób załatwić regenereację pompy wtryskowej - co zresztą jest standardem w tych silnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 Z moich oględzin wynika, że od filtra paliwa jest ok, paliwo się chyba cofa z przewodu zasilającego. Samochód generalnie odpala, chodzi 20 sekund i gaśnie, później trzeba trochę pokręcić co by odpalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > później trzeba trochę pokręcić co by dpalił. kręć tak dalej to zobaczysz ile pompa lub jej regeneracja kosztuje Quote: o-ringi metalowo gumowe trawerzów wtryskiwaczy- auto ciężko zapala zwłaszcza przy niskim poziomie paliwa, palenie poprawia się, gdy zaparkujemy na wzniesieniu przodem auta w dół. Objawem może być olej silnikowy, czyli czarne zanieczyszczenia w filtrze paliwa. Po prawej stronie książkowy przykład zniszczenia uszczelniacza przez niewłaściwe dokręcenie. Opel silnik 2.0 diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > kręć tak dalej to zobaczysz ile pompa lub jej regeneracja kosztuje Pompę już robili zaraz po zakupie samochodu ze 3 lata temu bo zatankowali badziewnego paliwa koło 3tyś ich to kosztowało Dzięki za przestrogę i radę gdzie szukać przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
multiheniek Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Uszczelnienia (oringi) na wejściu/wyjściu przewodów do filtra paliwa do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kar26 Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 witam - a jak ma połowe paliwa w zbiorniu to sie nie zapowietrza , to dostan sie do pływaka i sprawdz przewody zasilajace czy nie jest uszkodzony bo moze poprzedni uzytkowik cos mieszał w zbiorniku albo czas robi swoje szkody i powstały nieszczelnosci . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.