szaranowicz Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Powitać. Niedawno zamontowałem zestaw obniżający/sportowy* niepotrzebne skreślić Miało być równo -35 przód i tył. Przód usiadł minimalnie tył mocno i wygląda to słabo. Nie pomierzyłem nic przed zmianą zawieszenia, więc zwracam się z prośbą do posiadaczy VW BORA ew. GolfIV. Jakbyście mogli pomierzyć i podać mi odległości między rantem przedniego i tylnego nadkola a osią koła lub glebą. Przed dalszym działaniem chcę mieć pewność czy mam podnosić tył czy obniżać przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > Jakbyście mogli pomierzyć i podać mi odległości między rantem przedniego i tylnego nadkola a osią > koła lub glebą. To jest niemiarodajne, bo inny wynik będę miał ja z ciężkim benzynowym 2.0, ktoś będzie miał inny z ciężkim TDIkiem, a jeszcze ktoś z 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaranowicz Napisano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Też mam 2.0 Jeśli mógłbyś pomierzyć byłbym wdzięczny Jaki masz zawias ? Ze względu na różne koła pomiar od krawędzi nadkola do gleby też nie będzie wiele mówił. Najsensowniej będzie chyba sprawdzić miedzy krawędzią nadkola a osią koła Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 > Też mam 2.0 Jeśli mógłbyś pomierzyć byłbym wdzięczny > Jaki masz zawias ? Mam fabryczny zawias na fabrycznym 195/65/15. Jak nie zapomnę to jutro max w sobotę pomierzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaranowicz Napisano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 Czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 28 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 > To jest niemiarodajne, bo inny wynik będę miał ja z ciężkim benzynowym 2.0, ktoś będzie miał inny z > ciężkim TDIkiem, a jeszcze ktoś z 1.6 To tak nie do końca, sprężyny lepszych marek są dedykowane do silnika i przy każdym motorze powinno obniżyć podobnie - jeżeli zostały odpowiednio dobrane PS. Pojeździj trochę, może przód się ułoży i siądzie jeszcze trochę. Amorki też zmieniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaranowicz Napisano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Cały zestaw MTS sprężyny i amortyzatory. Faktycznie przód lekko przysiadł, ale do wyrównania się jeszcze daleko. Póki co dodałem gumy w tylne sprężyny, wstał lekko i przynajmniej auto nie wygląda jakby miało załadowany bagażnik Nie jestem zachwycony tym zestawem. W poprzednim aucie lepiej to wyszło na takim zawieszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 28 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 > Cały zestaw MTS sprężyny i amortyzatory. > Faktycznie przód lekko przysiadł, ale do wyrównania się jeszcze daleko. Póki co dodałem gumy w > tylne sprężyny, wstał lekko i przynajmniej auto nie wygląda jakby miało załadowany bagażnik > Nie jestem zachwycony tym zestawem. W poprzednim aucie lepiej to wyszło na takim zawieszeniu. Bora ma identyczne zawieszenie jak octavia którą posiadam. Wstępnie miałem zestaw samych sprężyn SUPERSPRINT i tył siedział mocno, później przesiadka na gwint FK i mogłem regulować jak chciałem żeby było nisko, mega twardo i równo. Teraz jak mi się bajtel urodził wrzuciłem sprężyny EIBACH -30mm i siedzi równo. Latem jeżdżę na oponach 225/45/17. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaranowicz Napisano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Ja chyba będę zmieniał tylne sprężyny, bo te co mam są dla mnie za twarde. Chodzi mi nawet po głowie szatański pomysł żeby stare seryjne lekko obcięte wsadzić na próbę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > Cały zestaw MTS sprężyny i amortyzatory. > Faktycznie przód lekko przysiadł, ale do wyrównania się jeszcze daleko. Póki co dodałem gumy w > tylne sprężyny, wstał lekko i przynajmniej auto nie wygląda jakby miało załadowany bagażnik > Nie jestem zachwycony tym zestawem. W poprzednim aucie lepiej to wyszło na takim zawieszeniu. Mogłeś coś formowego kupić... Ja mam Eibach -30 i jestem zadowolony. PS. Mam do sprzedania tylne sprężyny od Leona TS - może Ci przypasują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaranowicz Napisano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 Powiem tak: Planowałem KONI, ale niestety zawieszenie się posypało, kasy trochę brakło... co tu dużo gadać. Zestaw MTS kosztuje 650zł Pojeżdżę jeszcze trochę zobaczę jak to będzie sie zachowywać, jak coś w sprawie sprężyn się odezwę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 30 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2014 > Powiem tak: > Planowałem KONI, ale niestety zawieszenie się posypało, kasy trochę brakło... co tu dużo gadać. > Zestaw MTS kosztuje 650zł > Pojeżdżę jeszcze trochę zobaczę jak to będzie sie zachowywać, jak coś w sprawie sprężyn się odezwę Polecam Eibach -30 i przy kole 17" jest sporo twardo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.