CZUCZU Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 Szybkie pytanko. Gdzie jest katalizator w seju 1.1 mpi ?? W kolektorze wydechowym ?? Jak tak to z jakiego modelu zapodać coś lepszego pamiętam że chyba punto miało 4 2 1 żeliwny lub coś podobnego? Co z drugą lambdą? Generalnie muszę wywalić kata bo jest zapchany emerycką jazdą i nie idzie go wypalić i muli auto. Co z resztą wydechu? Bo tam mam jeden tłumik i kata tylko Drugie pytanie b4 plus eibach pro kit na codzień będzie wygodnie ?? Muszę odchamić dupowóz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 > Gdzie jest katalizator w seju 1.1 mpi ?? Tuż za kolektorem wydechowym, a właściwie to jeden zespół: > Drugie pytanie b4 plus eibach pro kit na codzień będzie wygodnie ?? Pełen komfort i spoko grip. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 > Tuż za kolektorem wydechowym, a właściwie to jeden zespół: > Pełen komfort i spoko grip. czyli teraz zostaje szukać eibacha po znajomych, nowy b4 zakupić. Teraz pytanie za milion co musze kupić by go usunąc, widze dwie sondy lambda niby mam lpg ale nie wiem czy mam emulator elektroniczny muszę obczaić. Ale pytanie jaki kolektor i rteszte wydechu zapodać. Widziałem na allegro cały zestaw sporting z zamiennikiem kata ( pewnie tłumik ) do tego zapodać kolektor ( nie wiem jaki podejdzie ) pare uszczelek i obejm i już. Kurde serie się ciężko modyfikuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 > czyli teraz zostaje szukać eibacha po znajomych, nowy b4 zakupić. > Teraz pytanie za milion co musze kupić by go usunąc, widze dwie sondy lambda niby mam lpg ale nie > wiem czy mam emulator elektroniczny muszę obczaić. Ale pytanie jaki kolektor i rteszte wydechu > zapodać. Widziałem na allegro cały zestaw sporting z zamiennikiem kata ( pewnie tłumik ) do > tego zapodać kolektor ( nie wiem jaki podejdzie ) pare uszczelek i obejm i już. Kurde serie > się ciężko modyfikuje kolektor podejdzie 4-2-1 np supersprint...tez podejdą od 1.2 8v punto...ja osobiście zrobiłem kopie właśnie supersprint'a lecz jeszcze nie zamontowałem...jedna sondę można odstawić od strumienia spalin lub tak jak piszesz oszukać ja jakimś emulatorem elektronicznym.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 > kolektor podejdzie 4-2-1 np supersprint...tez podejdą od 1.2 8v punto...ja osobiście zrobiłem kopie > właśnie supersprint'a lecz jeszcze nie zamontowałem...jedna sondę można odstawić od strumienia > spalin lub tak jak piszesz oszukać ja jakimś emulatorem elektronicznym.... http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-palio-siena-punto-1-2-1-4-8v-i4887252241.html Ten kolektor plus ta dwururka: http://allegro.pl/rura-kolektorowa-fiat-punto-1-1-1-2-6-od-kolektora-i4880664415.html A dalej co dać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 co do dalszych rzeczy już nie mogę się wypowiedzieć bo robił mi węglarski resztę wydechu..wiem ze zwiększył mi średnice ( nie pamiętam o ile.... to było 4 lata temu a wydech już idzie na śmietnik bo przerdzewiał )nie był głośny miał tłumik środkowy oraz strumienice...końcówka coś ala fiat 125.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaka Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 Jak silnik seria to kup tłumik do 1.1 MPI, tam masz rure przez cały samochód i tłumik na końcu, tylko połączenie z kolektorem trzeba przeknuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > Jak silnik seria to kup tłumik do 1.1 MPI, tam masz rure przez cały samochód i tłumik na końcu, > tylko połączenie z kolektorem trzeba przeknuć. seria, głowica zabielona 0.4 izamach 5 kilo kiedyś wleciał i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.