Antoine Napisano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2014 jak wykrecic szpilki z trabanta 1.1, na jakie zmienic aby dalo sie alu przykrecic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2014 > jak wykrecic szpilki z trabanta 1.1, na jakie zmienic aby dalo sie alu przykrecic? szpilki to chyba się wybija z piasty, czy jest koniecza zmiana do alusów ? chyba wystarczy zmienić nakrętki aby miały taki sam stożek jak felga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2014 > szpilki to chyba się wybija z piasty, czy jest koniecza zmiana do alusów ? Zależy pewnie od alusów i jak długie szpilki są w Trabancie. Ogólnie to często się zdarza, że alufelgi mają większe odsadzenie gniazd od płaszczyzny styku z bębnem/tarczą niż stalowe felgi i wówczas szpilki mogą być za krótkie. Kupiłem kiedyś Fiata na alufelgach, przykręconych fabrycznymi śrubami do stalówek. Okazało się, że każda śruba była wkręcona na mniej niż 1,5 obrotu. Śruby od razu wymieniłem na dłuższe, wcześniej nieświadomy zagrożenia jeździłem tak ze 2 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.