yahoo73 Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 Kupiłem nie dawno CCS. Po zakupie odkryłem, zawór evap oraz pochłaniacz jest usunięty. W tej chwili wężyki są połączone bez przerwy w układzie czyli wężyk dochodzi do przepustnicy. Mam w związku z tym parę pytań: - jak podłączam kompa to mam błąd - "zawór evap - zwarcie/przerwa" - czy to może być powodem nie odpalania samochodu?? - czy powinienem zaślepić króciec przy przepustnicy a ten wężyk od zbiornika zostawić otwarty?? - co z przewodami, które szły do zaworu evap - zewrzeć je czy odizolować?? - czy taki stan może powodować problemy z odpalaniem?? Czasami normalnie jeździ a czasami nie można go odpalić przez parę dni?. Czy obecny stan może powodować zwarcie, gdzie indziej?? - czy może najlepiej zamontować ten układ na nowo?? Temat na pewno dla niektórych z Was prosty Proszę o pomoc ps szukajka mi nie pomogła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paladyn1942 Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 U mnie błąd evap świeci już od roku i wszystko w porzadku. Także nie tutaj problem. Wężyki przy przepustnicy musisz zaślepić bo będzie ciągnąć lewe powietrze, ja mam nałożony kawałek węża na oba króćce, taka pętla, ale działa. Te przewody od baku muszą być drożne, bo robią jako odpowietrznik, tylko nie wiem czy dobrym sposobem jest doprowadzanie oparów z baku zaraz nad silnikiem > Kupiłem nie dawno CCS. Po zakupie odkryłem, zawór evap oraz pochłaniacz jest usunięty. W tej chwili > wężyki są połączone bez przerwy w układzie czyli wężyk dochodzi do przepustnicy. Mam w związku > z tym parę pytań: > - jak podłączam kompa to mam błąd - "zawór evap - zwarcie/przerwa" - czy to może być powodem nie > odpalania samochodu?? > - czy powinienem zaślepić króciec przy przepustnicy a ten wężyk od zbiornika zostawić otwarty?? > - co z przewodami, które szły do zaworu evap - zewrzeć je czy odizolować?? > - czy taki stan może powodować problemy z odpalaniem?? Czasami normalnie jeździ a czasami nie można > go odpalić przez parę dni?. Czy obecny stan może powodować zwarcie, gdzie indziej?? > - czy może najlepiej zamontować ten układ na nowo?? > Temat na pewno dla niektórych z Was prosty > Proszę o pomoc > ps szukajka mi nie pomogła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 > Kupiłem nie dawno CCS. Po zakupie odkryłem, zawór evap oraz pochłaniacz jest usunięty. W tej chwili > wężyki są połączone bez przerwy w układzie czyli wężyk dochodzi do przepustnicy. Mam w związku > z tym parę pytań: > - jak podłączam kompa to mam błąd - "zawór evap - zwarcie/przerwa" - czy to może być powodem nie > odpalania samochodu?? > - czy powinienem zaślepić króciec przy przepustnicy a ten wężyk od zbiornika zostawić otwarty?? > - co z przewodami, które szły do zaworu evap - zewrzeć je czy odizolować?? > - czy taki stan może powodować problemy z odpalaniem?? Czasami normalnie jeździ a czasami nie można > go odpalić przez parę dni?. Czy obecny stan może powodować zwarcie, gdzie indziej?? > - czy może najlepiej zamontować ten układ na nowo?? > Temat na pewno dla niektórych z Was prosty > Proszę o pomoc > ps szukajka mi nie pomogła Przewody od oparów zaślepić, a już na pewno te od przepustnicy. Przewody elektryczne albo odizolować i żyć z błędem w kompie, albo wpiąć między nie duży opór 22 ohmy (zlikwiuje błąd w kompie). Brak pochłaniacza nie powinien mieć wpływu na odpalanie, chyba, że jest lewe powietrze przez nie bądź źle zaślepione przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.