Skocz do zawartości

yahoo73

użytkownik
  • Liczba zawartości

    168
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdynia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

yahoo73's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

1

Reputacja

  1. Jeżeli wsadzisz do mpi silnik 2-biegowy nie będziesz miał machnięcia w górę i ostatniego biegu (przynajmniej ja tak miałem) - potwierdzam słowa PiQ
  2. jest możliwe - sam mam takiego ale wg epera data produkcji to 22.12.2000. Wpisz w eperze VIN, jeżeli będzie to silnik CF3 (Euro 3) i MY2000 to jest to samochód z oryginalnym licznikiem elektronicznym
  3. Zwróć uwagę na przód. Jest to silnik spi ale kierunkowskazy raczej z mpi. Moim zdaniem miał dzwona.
  4. > zerwane cięgno między siłownikiem zamka centralnego a mechanizmem zamka w drzwiach? na to by mógł > wskazywać brak reakcji centralnego na kręcenie kluczykiem nie wiem czy dobrze rozumuję, ale gdyby to było to cięgno to czy po otwarciu centralnego zamka z pilota można by było otworzyć samochód klamką zewnętzną?? u mnie nie można
  5. Witam!! Od wczoraj nie mogę otworzyć drzwi od kierowcy od zewnątrz. Klamka wewnętrzna działa normalnie. Z pilota centralny zamek się otwiera i pozostałe drzwi można otworzyć. Z kluczyka centralny zamek nie otwiera się, więc to raczej nie jest problem klamki zewnętrznej. Czy ktoś coś może mi podpowiedzieć w tym temacie?? Pozdrawiam ps. szukajka milczy na ten temat ale jakby było coś wcześniej to z góry przepraszam
  6. Kupiłem nie dawno CCS. Po zakupie odkryłem, zawór evap oraz pochłaniacz jest usunięty. W tej chwili wężyki są połączone bez przerwy w układzie czyli wężyk dochodzi do przepustnicy. Mam w związku z tym parę pytań: - jak podłączam kompa to mam błąd - "zawór evap - zwarcie/przerwa" - czy to może być powodem nie odpalania samochodu?? - czy powinienem zaślepić króciec przy przepustnicy a ten wężyk od zbiornika zostawić otwarty?? - co z przewodami, które szły do zaworu evap - zewrzeć je czy odizolować?? - czy taki stan może powodować problemy z odpalaniem?? Czasami normalnie jeździ a czasami nie można go odpalić przez parę dni?. Czy obecny stan może powodować zwarcie, gdzie indziej?? - czy może najlepiej zamontować ten układ na nowo?? Temat na pewno dla niektórych z Was prosty Proszę o pomoc ps szukajka mi nie pomogła
  7. Witam! Muszę wymienić centralne przewody hamulcowe (te pod samochodem). Nie mam teraz możliwości wejścia pod auto czy może mi ktoś podpowiedzieć jak wygląda sprawa z bakiem paliwa?? Da się je wymienić bez ruszania baku?? Czy mogę się spodziewać jakiś nieprzewidzianych trudności??
  8. > Ja mam mase pompy zamocowaną do szpilki tego dekielka do jest nad bakiem. Możesz zrobić tak samo. na próbę tak miałem podłączone. Ty tak śmigasz cały czas?? Może to lepszy pomysł niż grzebanie się
  9. > A co kombinujesz, jeśli mozna wiedzieć, Moze coś więcej doradzimy ? Nic wielkiego. Nie mam masy na czujniku poziomu paliwa i chciałbym zobaczyć jak wygląda punkt masy. Czy obejdzie się bez ściągania zderzaka?? Bo kiepskie jest tam dojście
  10. Gdzie dokładnie znajdują się punkty masy z tyłu w CCS?? Jak najlepiej się tam dostać??
  11. nie - w końcu poddałem się i oddałem samochód do elektryka
  12. więc tak - świece żarowe były nowe (niedawno wymienione przez handlarza), przekaźnik wymieniony przez niego, sterownik silnika nosi wyraźne ślady otwierania, wszystkie połączenia między sterownikiem silnika, przekaźnikiem świec a świecami ok (niestety handlarz mnie oszukał, próbował to naprawić ale nie udało mu się i zataił ten fakt przede mną) - diagnoza - sterownik silnika do wymiany
  13. sprawdziłem czy prąd dochodzi do świec... zdejmując pojedynczo fajki ze świec i po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje (a może powinienem sprawdzić napięcie na podłączonej fajce do świecy??)- sprawdziłem też świece i wszystkie pobierają prąd około 10A - więc to chyba jednak nie świece macie jakieś rady??
  14. yahoo73

    Brak napiecia?

    ja miałem takie same objawy - tylko rozrusznik kręcił i był to czujnik położenia wału
  15. nie jest to normalne - sprawdź termostat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.