Skocz do zawartości

Oficjalne życzenia (trochę smutnawe)


MarekSz

Rekomendowane odpowiedzi

> No ten nowy ma ponad 300KM, czyli musisz niezłą mieć tą Alfę

Obiektywnie zapewne ghibli szybciej sie zbiera. Ale subiektywne odczucia mialem zupelnie inne z dwoch powodow.

po 1 zawieszenie i uklad kierowniczy ghibli jest dość komfortowo zestrojony co sprawia wrażenie jazdy autem o numer większym. Włączenie trybu sportowego pomagało głównie tłumikom wydawać rasowe buczenie i strzały ale nie pozbawiało auta poczucia raczej plyniecia niż trzymania sie asfaltu. Testowalem kilka zakrętów i ronda.

po 2 nie zaprzyjaznilem sie z automatem. Nie jest jakiś odczuwalnie wolny ale oczekiwałem szybszych reakcji na kickdown.

Mam nadzieję ze wspolna platforma z maseratii nie zrobi z giulii takiej raczej limuzyny. I ze testy zawieszenia giulii na bazie muła maseratii maja na celu twarsze zestrojenie zawieszenia.

alfa-romeo-giulia-2015-primeras-fotos-espia-de-su-interior-y-exterior-201417910_3.jpg

Dziś 159 daje mi więcej frajdy z jazdy po zakretach. Z ciekawosci poczytam katalogowe parametry ghibli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Nie wierzę że coś wypuszczą w przyszłym roku. Wg mnie to grają na osłabienie firmy, żeby sprzedać

> markę Alfa Romeo.

Doczytałem na makaroniarskich stronach że zaprezentują sedana w czerwcu. Do sprzedaży ma trafić w Europie dopiero pod koniec roku. Na rynek amerykański ma trafić dopiero w 2016.

ciekawostka - podobno auto ma sie jednak nazywać Giulia ale tylko w Europie. W stanach może to być 6C hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Doczytałem na makaroniarskich stronach że zaprezentują sedana w czerwcu. Do sprzedaży ma

> trafić w Europie dopiero pod koniec roku. Na rynek amerykański ma trafić dopiero w 2016.

> ciekawostka - podobno auto ma sie jednak nazywać Giulia ale tylko w Europie. W stanach może to

> być 6C

Czyli skoro zapowiadają na koniec 2015, tzn że będzie w 2016 grinser006.gif

PS

Już czuję ten smak zimnego piwa które przegrałeś piwo.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardziej mnie ciekawi końcowy efekt, oraz silniki

Ponieważ podwozie ma być oparte na maserati to silniki być może też będą wspólne.

Mowi się o 1.8 nawet do ponad 300 koni i o V6.

Z diesli ponoć ten z maserati.

Ale kto wie czy nie będzie 1.4 i diesel 1.6 hehe.gif

Przecież BMW wprowadza 3 cylindry nie zlosnik.gifrotfl.gif

Aha. Napęd ma być na tył food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ponieważ podwozie ma być oparte na maserati to silniki być może też będą wspólne.

> Mowi się o 1.8 nawet do ponad 300 koni i o V6.

> Z diesli ponoć ten z maserati.

> Ale kto wie czy nie będzie 1.4 i diesel 1.6

> Przecież BMW wprowadza 3 cylindry nie

> Aha. Napęd ma być na tył

Z tego wszystkiego najbardziej chyba ucieszy napęd na tył wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ponieważ podwozie ma być oparte na maserati to silniki być może też będą wspólne.

> Mowi się o 1.8 nawet do ponad 300 koni i o V6.

> Z diesli ponoć ten z maserati.

> Ale kto wie czy nie będzie 1.4 i diesel 1.6

> Przecież BMW wprowadza 3 cylindry nie

> Aha. Napęd ma być na tył

Napęd na tył mnie akurat nie kręci jeśli to ma być auto na codzień.

Wolałbym w zamian dobry automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napęd na tył mnie akurat nie kręci jeśli to ma być auto na codzień.

To nie jest wyłącznie kwestia samego napędu czyli ewentualnego poślizgu tylnej osi. To także odciążenie przednich kół od siły pociagowej czyli lepsza przyczepność w zakrętach .

> Wolałbym w zamian dobry automat

Alfa ma skrzynie dwusprzeglowa w giulietcie. Pytanie czy ona nadaje się do wiekszych silników. No ewentualnie jest automat z maserati.

Mnie automat nie kręci zlosnik.gif Jak człowiek jest leniwy to zawsze mozna zamówić taxi zlosnik.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lata lecą grinser006.gif a człowiek staje się leniwy i oczekuje odrobiny komfortu. Poza tym oba Abarth'y mnie popsuły zlosnik.gif (co prawda tylko Selespeed ) ... jednak preferuję automaty i na codzień mi to pasuje. A o tym jak się zmienia biegi w manualu nie pozwala mi zapomnieć Gtv'ka drive.gif i to chyba jej jedyny mankament, poza totalnym braku komfortu zawieszenia ( na poziomie taczki ) grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> To nie jest wyłącznie kwestia samego napędu czyli ewentualnego poślizgu tylnej osi. To także

> odciążenie przednich kół od siły pociagowej czyli lepsza przyczepność w zakrętach .

> Alfa ma skrzynie dwusprzeglowa w giulietcie. Pytanie czy ona nadaje się do wiekszych silników. No

> ewentualnie jest automat z maserati.

> Mnie automat nie kręci Jak człowiek jest leniwy to zawsze mozna zamówić taxi

dwusprzęgłowa z giulietty nie dział tak płynnie jak 8-io stopniowy automat ZF'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.