Skocz do zawartości

C3 II


arek_m

Rekomendowane odpowiedzi

> no własnie, chciałbys meganke zmienic na coś mniejszego? po co, nie lepiej rozejrzeć się za

> większym C4?

> aukcja podglądowa

> http://otomoto.pl/citroen-c4-C35320124.html

Ten wysiwtlacz w c4 mi sie jakoś nie widzi, i kontrolki na kierownicy.no nie wiem. Co sie psuje w C4 i jak z zawieszeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nic sie nie psuje

> A zawieszenie jest zupelnie standardowe

Z tego co mi się zepsuło, ale rzeczywiście zepsuło to termostat i lewy tylny zacisk hamulcowy, a i jedna żarówka H7 się spaliła grinser006.gif

Te po lifcie nie mają przynajmniej obrotomierza na kierownicy, więc lepiej to wygląda ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co mi się zepsuło, ale rzeczywiście zepsuło to termostat i lewy tylny zacisk hamulcowy, a i

> jedna żarówka H7 się spaliła

> Te po lifcie nie mają przynajmniej obrotomierza na kierownicy, więc lepiej to wygląda

Ja lubie ten obrotomierz grinser006.gif

Poza tym zapala sie na czerwono jak dokrecasz do odciecia wink.gif

Te po lifcie wlasnie wygladaja IMHO gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja lubie ten obrotomierz

> Poza tym zapala sie na czerwono jak dokrecasz do odciecia

O popatrz, mój jeszcze odcinki nie widział grinser006.gif Mnie ten obrotomierz nie przeszkadza, jest to jest smile.gif Dzisiaj jadąc, zastanowiłem się co powiem jak mnie dzieciak zapyta ile ma na liczniku grinser006.gif

Miałem zakładać temat z podsumowaniem roku, ale nooo, roku nie przejeździłem jeszcze, bo auto mam od sierpnia, więc stosunkowo krótko, zrobiłem nim nieco ponad 5000km i w zasadzie nic złego się nie dzieje. Będę robił UPG u siebie ale niestety te silniki (mam 1.4 16v) miały wadę, że uszczelka głowicy puszczała w okolicy kanału olejowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O popatrz, mój jeszcze odcinki nie widział

> Miałem zakładać temat z podsumowaniem roku, ale nooo, roku nie przejeździłem jeszcze, bo auto mam

> od sierpnia, więc stosunkowo krótko, zrobiłem nim nieco ponad 5000km i w zasadzie nic złego

> się nie dzieje. Będę robił UPG u siebie ale niestety te silniki (mam 1.4 16v) miały wadę, że

> uszczelka głowicy puszczała w okolicy kanału olejowego.

To ja troche wiecej, bo w 3 lata jakies 55tys nakrecilem

Oprocz normalnej eksploatacji to jedynie wymienilem katalizator na uniwersalny, bo oryginal nie trzymal parametrow i co jakis czas wyrzucal blad. (Cena nowego w ASO to 4,5kPLN hehe.gif)

A tak to jedynie olej, rozrzad, filtry + hamulce z tylu ok.gif

Po malu zaczynam sie rozgaldac za nastepca, ale jakos nie moge sie zdecydowac czego szukac wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.