darus84 Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Witam ! Potrzebuję bardzo Waszej pomocy... Pacjent to CC z silnikiem 704ccm i gaźnikiem WEBER. Auto nie odpala. Kręci ale nie odpala. Co już sprawdziłem/wyeliminowałem : -Układ zapłonowy/elektryczny raczej sprawny, ponieważ iskra jest a po rozpyleniu bezpośrednio do gaźnika aerozolu (np. zmywacz do chamulców) auto na chwilę odpala. -Pompa paliwa ok. - gaźnik cały rozebrany i wymyty , dysze przedmuchane powietrzem. -pływak ustawiony - poziom paliwa w komorze pływakowej ok. -uszczelki nowe/sprawne. Tyle zrobiłem i dalej nic. silnik kręci i nie odpala. zupełnie nic jak by nie było paliwa, a po wykręceniu świecy- jest mokra, tak jak by nie było iskry... Nie mam już pojęcia co dalej ??? Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek sygestie i porady , choć wiem, że cc700 już pewnie prawie nikt nie jeździ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Paliwo w baku jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darus84 Napisano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Paliwo w baku jest? no ba ! jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 imho pomierz cewkę u mnie w 16v iskra była ale za słaba aby odpalić. uzwojenie wtórne powinno mieć 6,8-8,1kOhm a było 22kOhm także zmierz ją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Witam. Tak jak kolega podpowiada podmień jeśli masz możliwość cewkę. To, że iskra jest nie znaczy że będzie chodził. Ewentualnie moduł zapłonowy padł ale, to ostateczność. Może być przerwany(przełamany) przewód czujnika położenia wału. Osobiście obstawiam cewkę albo czujnik. Powodzenia w poszukiwaniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darus84 Napisano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Witam. Tak jak kolega podpowiada podmień jeśli masz możliwość cewkę. To, że iskra jest nie znaczy > że będzie chodził. Ewentualnie moduł zapłonowy padł ale, to ostateczność. Może być > przerwany(przełamany) przewód czujnika położenia wału. Osobiście obstawiam cewkę albo czujnik. > Powodzenia w poszukiwaniach. Cewkę podmieniłem , moduł też... a czujnik sprawdzałem miernikiem i wychodzi że jest ok. Pozatym tak jak pisałem : Po rozpyleniu jakiegoś łatwopalnego aerozolu do gardzieli gaźnika auto odpala na chwilę. Zastanawiam się nad składem mieszanki , czy nie jest przelany ? Macie jakieś info jak ma być wstępnie ustawiona ta śruba od składu mieszanki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 No to wygląda na to że nie dostaje paliwa. Cudów nie ma albo elektryka albo pompa paliwa lub gaźnik. Jeśli winny byłby gaźnik nawet źle ustawiony to próbowałby zapalić ale Ty piszesz, że w ogóle nie gada. Wygląda mi to na elektrykę albo brak paliwa. A wykręcałeś świece, nie zalewa je, nie ubywa płynu chłodzącego, uszczelka pod głowicą. Więcej pomysłów nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuracjusz Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 Wszystko,co w 700 bym zrobił, żeby miec pewność bez względu na to, czy świeca mokra, czy iskra jest: 1. Pompa paliwa - odpinasz przewód od gaźnika, przystawiasz butelkę 1,5 litra i przy kręceniu ma sikać przynajmniej do połowy 2. Wykręcić świece, wyczyścić i osuszyć 3. odkręcić czujnik na kole pasowym, wyczyścić, nawet przejechać dwa razy papierem ściernym oczko 4. sprawdzić, czy ssanie działa Odpalenie w taki sposób, że bez ssania na suchych świecach popompować gazem pełnym zakresem pedału gazu z 5 razy i kręcić z 5-7 sekund cały czas od początku pompując gazem w całym zakresie jak najszybciej. Można też nie pompować podczas kręcenia, ale z 10 razy pompować przed odpaleniem. U mnie jak był problem z układem paliwowym, ssanie pogarszało rozruch. Jeśli nie odpali, to wtedy podmiana cewki, modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuracjusz Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 I jak, naprawione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pioterrro Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 Cewka albo czujnik położenia wału też może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.