Skocz do zawartości

darus84

użytkownik
  • Liczba zawartości

    320
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Chróścice
  • Zainteresowania
    Myzyka ogulnie : produkcja,Dj'ing, Car Audio

darus84's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. darus84

    2x15 czy 1x18 cali

    Najpierw powiedz czym to chcesz pędzić , i jakie masz zasilanie zrobione. Bo napedzić 2x15 czy 1 x 18" to jest nie lada wyzwanie. Żeby mocno grało to wcale nie znaczy że ma mieć największą średnicę . W SC/CC najlepiej gra 1 x 12" strojone 36-45hz.
  2. Witam. Mam takie zapytanie o zbiornik paliwa w CC 700 (FOS) Mianowicie, od góry na zbiorniku jest taki jakby odpowietrznik. Według schematu w książce pokazane jest podłączenie tego odpowietrznika z pochłaniaczem par paliwa. Ale moja wersja CC nigdy nie miała tego pochłaniacza. Teraz zauważyłem że pod autem wisi sobie kawałek wężyka z tego zaworku. I pytanie jest takie : Jest to normalne że to sobie tak dynda ? Nigdy nie zwróciłem na to uwagi, a od jakiegoś czasu śmierdzi paliwem wokół auta, a bak jest taki jakby wilgotny od paliwa. I tarez nie wiem, czy bak gdzieś przerdzewiał i się sączy , albo ten wężyk ma być gdzieś podłączony
  3. > Witam. Tak jak kolega podpowiada podmień jeśli masz możliwość cewkę. To, że iskra jest nie znaczy > że będzie chodził. Ewentualnie moduł zapłonowy padł ale, to ostateczność. Może być > przerwany(przełamany) przewód czujnika położenia wału. Osobiście obstawiam cewkę albo czujnik. > Powodzenia w poszukiwaniach. Cewkę podmieniłem , moduł też... a czujnik sprawdzałem miernikiem i wychodzi że jest ok. Pozatym tak jak pisałem : Po rozpyleniu jakiegoś łatwopalnego aerozolu do gardzieli gaźnika auto odpala na chwilę. Zastanawiam się nad składem mieszanki , czy nie jest przelany ? Macie jakieś info jak ma być wstępnie ustawiona ta śruba od składu mieszanki ?
  4. > Paliwo w baku jest? no ba ! jest.
  5. Witam ! Potrzebuję bardzo Waszej pomocy... Pacjent to CC z silnikiem 704ccm i gaźnikiem WEBER. Auto nie odpala. Kręci ale nie odpala. Co już sprawdziłem/wyeliminowałem : -Układ zapłonowy/elektryczny raczej sprawny, ponieważ iskra jest a po rozpyleniu bezpośrednio do gaźnika aerozolu (np. zmywacz do chamulców) auto na chwilę odpala. -Pompa paliwa ok. - gaźnik cały rozebrany i wymyty , dysze przedmuchane powietrzem. -pływak ustawiony - poziom paliwa w komorze pływakowej ok. -uszczelki nowe/sprawne. Tyle zrobiłem i dalej nic. silnik kręci i nie odpala. zupełnie nic jak by nie było paliwa, a po wykręceniu świecy- jest mokra, tak jak by nie było iskry... Nie mam już pojęcia co dalej ??? Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek sygestie i porady , choć wiem, że cc700 już pewnie prawie nikt nie jeździ...
  6. > ja kiedys z powodzeniem uzylem takiej tulei Dokładnie. Tuleję zaprasować i zalutować i jest 100% pewne.
  7. Jaką masz impedancję głośnika ? I do jakiej jest stabilny wzmacniacz ? Ustaw też porządnie GAIN na wzmacniaczu (napięcie wyjścia radia powinno być dopasowane do wejścia wzmacniacza).
  8. > Wygląda na to, że pompa wody nie funga. Jeśli masz termostat otwarty (chyba wymieniałeś na nowe) to > pompa chcąc czy nie chcąc przepompuje wodę na chłodnicę. Oczywiście,wiadomo trzeba > odpowietrzyć. termostaty nowe. Dziwne jest to że ogrzewanie śmiga jak należy więc jak by pompa nie działała to pewnie by ogrzewania nie było...
  9. Witam ! mam straszny problem z CC i nie mogę sobię już z tym poradzić. Otóż auto się przegrzewa. temperatura rośnie do maxa i płyn wywala przez korek w zbiorniku. po oględzinach okazało się że wąż idący od termostatu do chłodnicy ledwo ciepły. Wymieniony termostat ( 2 nawet już) zalany nowym płynem odpowietrzony i dalej to samo. Podmieniona chłodnica i nic efektu. Układ wydaje się drożny (płukałem wodą). Ogrzewanie normalnie działa, więc tak jak by na małym obiegu jest ok a na duzy się nie przełącza... Wydaje mi się jak by się ciągle chłodnica zapowietrzała albo coś takiego bo jak wyłącze silnik i odkręce odpowietrznik to uchodzi powietrze , wąż na chłodnicy robi się ciepły i temperatura spada , a po odpaleniu silnika temperatura rośnie a wąż zimny... Brakuje mi pomysłów co dalej robić. Zastanawiam się nad uszczelką pod głowicą ?
  10. Masz probem z masą na RCA. Prawdopodobnie upaliła się masa na czinczu w radiu albo w zmacniaczu...
  11. darus84

    CC899 pomocy !

    Klawiatura ponownie rozebrana... i mam kolejną prośbę : Ma może ktoś fotkę , schemat - cokolwiek żeby podejrzeć prawidłowe złożenie klawiatury ? Chodzi mi o podkładki. bo jest w sumie 6 szt. 0,5mm, 1mm i 2mm. Pomieszały mi się i nie wiem jak mają być kolejno...
  12. darus84

    CC899 pomocy !

    Rozrząd raczej ok. łańcuch nie jest luźny. Popychacze nowego typu, czyli bez wstępnej regulacji. Przebieg 120000km. Ja się zastanawiam , czy może jakiś kanalik w klawiaturze się nie przytkał , albo pompa oleju ma za małe ciśnienie...
  13. Witam ! mam poważny problem z moim CC... otóż od jakiegoś czasu pojawiło się takie delikatne stukanie z silnika jak był zimny. Pomyślałem - popychacze hydrauliczne. więc kupuje nowe , przy okazji zauważyłem problem zapowietrzającego się wiecznie układu chłodzenia i postanowiłem zdjąć głowicę. Przy okazji wymienione zostały wszystkie zawory i uszczelniacze, Nowa uszczelka, nowe popychacze, panewki,zalany nowym olejem i... Dalej stuka !!! Ale teraz nie na zimnym silniku a dopiero po nagrzaniu... Nie mam pojęcia gdzie szukać dalej ?! Auto jeździ normalnie silnik pracuje równo. aha silnik na wtrysku.
  14. darus84

    Ogrzewanie...

    > a czujniki temp. masz sprawne(ten w głowicy i chłodnicy) bo w 9setach lubi często szlak trafić tego > na górze... wentylator Ci się załącza jak postoi troche w miejscu (np. w korku) ? Czujniki nowe obydwa. Wentylator się załącza.
  15. darus84

    Ogrzewanie...

    > ja tak mialem i probleme okazala sie UPG, bo ciagle zapowietrzala i nie dalo sie odpowietrzyc ;-) Spoko ! Dzięki za wszystkie sugestie. Już po świętach, więc będę dłubać i zobaczę czy coś się uda zrobić...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.