swienty Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 Wiem że ktoś tu na pewno jeździ Eurocargo II. Interesuje mnie usterkowość modelu, spalanie, ogólnie awaryjność. Chodzi o dmc 12t w dużej kabinie i skrzynią najlepiej 8. Jeśli chodzi o moc to co najmniej 210KM bo jazda słabszym będzie wkurzająca, a i spalanie może być wyższe. Obecnie jeżdżę pierwszym modelem (2003r.) i nie mogę powiedzieć żeby jakoś bardzo się to psuło. Z tym, że tutaj nie ma jeszcze za dużo elektroniki, więc to chyba dzięki temu. Interesują mnie roczniki 2004/2005 i przebiegi rzędu 500-600kkm. Auto ma robić rocznie 100kkm i wytrzymać 2-3 lata. Mój 210KM aktualnie spala średnio 20l. W tym nowszym powinno być w sumie to samo, bo też chodzi o euro 3. Każda opinia mile widziana. Ale jeśli nie Iveco, to co innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Interesują mnie roczniki 2004/2005 Ot - od maja 2005 r wchodziły cyfrowe tacho - pamiętaj o tym podczas szukania auta. chyba ,że nie zależy Tobie na tacho. od 2006 roku były już euro 4 - ciut tańsza eksploatacja viatoll. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Ot - od maja 2005 r wchodziły cyfrowe tacho - pamiętaj o tym podczas szukania auta. chyba ,że nie > zależy Tobie na tacho. > od 2006 roku były już euro 4 - ciut tańsza eksploatacja viatoll. Cyfrowe czasem mnie wkurza. Ale każda taka uwaga jest cenna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Wiem że ktoś tu na pewno jeździ Eurocargo II. > Interesuje mnie usterkowość modelu, spalanie, ogólnie awaryjność. Chodzi o dmc 12t w dużej kabinie > i skrzynią najlepiej 8. Jeśli chodzi o moc to co najmniej 210KM bo jazda słabszym będzie > wkurzająca, a i spalanie może być wyższe. > Obecnie jeżdżę pierwszym modelem (2003r.) i nie mogę powiedzieć żeby jakoś bardzo się to psuło. Z > tym, że tutaj nie ma jeszcze za dużo elektroniki, więc to chyba dzięki temu. > Interesują mnie roczniki 2004/2005 i przebiegi rzędu 500-600kkm. Auto ma robić rocznie 100kkm i > wytrzymać 2-3 lata. > Mój 210KM aktualnie spala średnio 20l. W tym nowszym powinno być w sumie to samo, bo też chodzi o > euro 3. > Każda opinia mile widziana. > Ale jeśli nie Iveco, to co innego? Ja jeździłem 12T 250KM z ośmiobiegową skrzynią. Często z przyczepą tandemem. Usterek trochę było. Najczęściej BC, przerzucanie między zakresami skrzyń. W zimie często komunikat o usterce wspomagania i skrzyni razem. Podobno wspomaganie jest pociągnięte olejem ze skrzyni. Tak przynajmniej mówili w serwisie a sami zbiorniczka od wspomagania nie znaleźliśmy. Paliło dosyć dużo, do 24l. Jak na mój gust trochę za krótki ostatni bieg. Przy 90km/h wskazówka była na końcu zielonego pola. Brak blokady dyfra. Ustawienie kierownicy się luzowało z czasem i kierownica żyła swoim życiem. Dwa razy zdarzyły się usterki wiązki elektrycznej. Po prostu się przecierała gdzieś o ramę. Raz z jednej, raz z drugiej strony. Sporadycznie błędy sterownika silnika. Przed 200tyś wymienialiśmy wzdłużny drązek kierowniczy. Raczej dość szybko jak na auto autostradowe. Inna sprawa, że miało dziwny rozstaw osi w porównaniu do MANa czy Midlum. Tylna oś bardzo z tyłu i często przednia była przeciążona (taka specyfika kontenera). A oryginalne klucze nadają się do polowania na fretki a nie do odkręcania koła. Jakbyś się zdecydował to kup porządny klucz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.