Skocz do zawartości

Saab 9-5 - 2006...2007 - jakie to auto?


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Nie mam doświadczeń więc chciałem Was zapytać o to jakim samochodem jest 9-5 (ten brzydki z przodu) jak jest z dostępnością części jak zawieszenia, hamulce etc, widzę, że częściowo to GM więc nie powinno być problemu, ale jakie mogą być koszty utrzymania takiego auta z silnikiem 2.0t przy założeniu przebiegu ok 40kkm/rok? Głównie chodzi o dobre zamienniki popularnych zużywających się części. Czy są jakieś słabe punkty mogące generować ponadprzeciętne koszty?

Ja postrzegam Saaba jako solidne auto ale czy to ma uzasadnienie w tym przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praktycznie to samo co w starszych wersjach ceny czesci porownywalne do paska, mialem 9-5 i gen i bylem bardzo zadowolony w sumie to moja mulher.gif byla nim zachwycona i najczesciej nim jezdzila (w sumie molestuje mnie zeby wlasnie takiego jak pytasz kupic)

jesli silnik 2.0t to proponuje po zakupie obejrzec odpowietrzenie skrzyni korbowej i to wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> praktycznie to samo co w starszych wersjach ceny czesci porownywalne do paska, mialem 9-5 i gen i

> bylem bardzo zadowolony w sumie to moja byla nim zachwycona i najczesciej nim jezdzila (w

> sumie molestuje mnie zeby wlasnie takiego jak pytasz kupic)

> jesli silnik 2.0t to proponuje po zakupie obejrzec odpowietrzenie skrzyni korbowej i to wszystko

dobrze wiedzieć, dzięki ok.gif

o odpowietrzeniu czytałem, że był z tym problem, ale zdaje się od 2006r ten problem wyeliminowali całkowicie?

Jak to sie sprawdza w razie czego? Wywala gdzieś olej?

EDIT: Znalazłem opis problemu http://pl.saab.wikia.com/wiki/Odma_olejowa_w_silnikach_B2x5 ale jak to sprawdzić przy kupnie nadal nie wiem? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak masz racje pozniej juz chyba nie bylo z tym problemu, co do samego poroblemu to poprostu byly

> zapchane przewody i w skrajnych przypadkach dochodzilo do zatarcia silnika

jeździłem takim autem na jeździe próbnej, sedan 2007, 2.0t-150KM i mam mieszane uczucia, samochód duży, wygodny, ale miałem poczucie pomieszania Vectry B, Omegi i Saaba (wyłącznik lusterek z V-B), podczas jazdy czuć sporą masę i powoduje to uczucie ospałości auta choć same osiągi są wystarczające do sprawnego poruszania się, generalnie nie zachwyca sick.gif i raczej będę szukał czegoś mniejszego i lżejszego,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cóż, jak widać to kwestia przyzwyczajenia, mi auto pokroju Saaba 95 nie pasuje, widać odpowiadają

> mi samochody a'la hot hatch,

To szukaj c30 z silnikiem 2,4D ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeździłem takim autem na jeździe próbnej, sedan 2007, 2.0t-150KM i mam mieszane uczucia, samochód

> duży, wygodny, ale miałem poczucie pomieszania Vectry B, Omegi i Saaba (wyłącznik lusterek z

> V-B), podczas jazdy czuć sporą masę i powoduje to uczucie ospałości auta choć same osiągi są

> wystarczające do sprawnego poruszania się, generalnie nie zachwyca i raczej będę szukał

> czegoś mniejszego i lżejszego,

Musiałbyś przejechać sie saabem z ok 2001 do 2004r wtedy jakość wnetrza i ogolny wygląd dużo lepszy. Oczywiście to tylko moja opinia.

Auto tak jak mówisz moze sprawiać wrażenia ociężałego ale tylko dlatego, że jechałeś wersja 150 konna. Gwarantuje, że gdybyś przejechał sie mocniejszą wersja czyli np 210 KM o aero nie wspomne to zmieniłbyś zdanie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Musiałbyś przejechać sie saabem z ok 2001 do 2004r wtedy jakość wnetrza i ogolny wygląd dużo

> lepszy. Oczywiście to tylko moja opinia.

> Auto tak jak mówisz moze sprawiać wrażenia ociężałego ale tylko dlatego, że jechałeś wersja 150

> konna. Gwarantuje, że gdybyś przejechał sie mocniejszą wersja czyli np 210 KM o aero nie

> wspomne to zmieniłbyś zdanie

zapewne jest tak jak piszesz, na co dzień jeżdżę kompaktem więc przesiadka na spore auto musi różnić się w odczuciach i pewnie po paru dniach bym się przyzwyczaił, wrażenie ociężałości brało się z samego efektu ruszenia i zatrzymania - czuć tę masę auta. Silnik jak to silnik, ładnie się kręci i przyspiesza, szału a tym aucie nie robi, zapewne lepiej jeździ w 9-3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 95 to ciężka krowa. Nawet aero 250 koni szału nie robi szczególnie w automacie.

> 93 OG czy SS mając 200+ to naprawdę nieźle jedzie w porównaniu do 95, a jak maja moc powyżej 250 to

> już banan na gebie i objeżdzanie wielu mocnych fur.

wiesz, mi też nie chodzi o to żeby latać nad ulicą, dla mnie wystarczy że 0-100km/h osiąga w min.10 s i Vmax>200 km/h,

ja prócz tras poruszam się po mieście więc ciężkie, duże auto jest mało poręczne. Inna sprawa, że mocne auto daje przyjemność z jazdy ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.