bykdpta Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Historia powtarza się co rano. Zaraz po odpaleniu gaśnie. Za drugim razem silnik rozpoczyna pracę ale nie na wszystkich garnkach, co słychać wyraźnie i czuć. Mija jakieś 5-8 sek. i silnik zaczyna normalną pracę. potem Kropas jedzie do pracy i staje na parkingu pod chmurką. Po południu odpala już normalnie. I tak codziennie. Wyimaginowałem takie przyczyny: 1. Klemy o masa. 2. Moduł zapłonowy. 3. Przewody wysokiego napięcia. Jakie jeszcze zaklęcie zostało rzucone na Kropasa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Jest LPG na pokladzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bykdpta Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Nie ma Lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bykdpta Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Właśnie skończyłem z czyszczeniem klem i masy oraz zamiana kabli wysokiego napięcia. Rezultat zerowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Właśnie skończyłem z czyszczeniem klem i masy oraz zamiana kabli wysokiego napięcia. Rezultat > zerowy. Zerknij na czujnik położenia wału, wtyczki i sam czujnik. Przeczyść dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Właśnie skończyłem z czyszczeniem klem i masy oraz zamiana kabli wysokiego napięcia. Rezultat > zerowy. Check sie swieci, byles moze na sprawdzeniu czy nie ma bledow w ECU?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bykdpta Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Check się nie świeci. Pojadę podpiąć Kropasa do kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bykdpta Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Zerknij na czujnik położenia wału, wtyczki i sam czujnik. Przeczyść dokładnie. Gdyby to czujnik położenia wału, "pyrkanie" trwałoby cały czas. A tu mam do czynienia z 5-10 sekundową pyrkaniną. A jakie byłyby objawy, gdyby syf z odmy przedostał się do przepustnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Gdyby to czujnik położenia wału, "pyrkanie" trwałoby cały czas. A tu mam do czynienia z 5-10 > sekundową pyrkaniną. niekoniecznie, kilka przypadków padniętego CPW miałem i to było jednym z nich, padającego/brudnego, nie padniętego, bo by nie odpalił w ogóle > A jakie byłyby objawy, gdyby syf z odmy przedostał się do przepustnicy? problemy z odpalaniem i falowanie obrotów na zimno i na ciepło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bykdpta Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > niekoniecznie, kilka przypadków padniętego CPW miałem i to było jednym z nich, padającego/brudnego, > nie padniętego, bo by nie odpalił w ogóle Jaki opór na mierniku powinien mieć sprawny czujnik położenia wału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wjania Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 Nie zalewa go? Jak często odpalasz na zimnym i robisz mało kilometrów, to może się tak zdarzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bykdpta Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Nie zalewa go? Jak często odpalasz na zimnym i robisz mało kilometrów, to może się tak zdarzać. jeśli miałoby Kropasa zalewać to co za to odpowiada i jak to wyeliminować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > Jaki opór na mierniku powinien mieć sprawny czujnik położenia wału? Na ciepło czy zimno ? Zimny(20C)/Ciepły (+-60C) Stary, ale sprawny 600/1000 Nowy, też sprawny 800/900 Podaj pomiary z pamięci, a było to dobre 3 lata temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > Jakie jeszcze zaklęcie zostało rzucone na Kropasa? Jak sytuacja pod korkiem wlewu oleju ? Jaki kolor ma olej na bagnecie ? Jak wygląda płyn chłodniczy ? Kiedy wymieniane świece ? Kable zapłonowe nowe ? Czujnik temp. płynu chłodzącego ? Podłączyć pod kompa i sprawdzić parametry pracy: - wtryskiwaczy - przebieg sondy lambda - map sensor W PII 1.2 8V lubiły padać centralki. 1.4 8V to nie dotyczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bykdpta Napisano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > Jak sytuacja pod korkiem wlewu oleju ? CZYSTO > Jaki kolor ma olej na bagnecie ? NIE BUDZI PODEJRZEŃ > Jak wygląda płyn chłodniczy ? RÓŻOWIUTKI > Kiedy wymieniane świece ? 21KKM TEMU > Kable zapłonowe nowe ? OD NOWOŚCI TE SAME > Czujnik temp. płynu chłodzącego ? SPRAWNY > Podłączyć pod kompa i sprawdzić parametry pracy: > - wtryskiwaczy > - przebieg sondy lambda > - map sensor > W PII 1.2 8V lubiły padać centralki. 1.4 8V to nie dotyczy ? I DLATEGO JADE Z NIM DO KOMPA DO ASO W SOBOTĘ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wjania Napisano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2015 > jeśli miałoby Kropasa zalewać to co za to odpowiada i jak to wyeliminować? Takie sytuacje zdarzają się w specyficznych warunkach - niska temperatura otoczenia, częste rozruchy, gdy silnik nie ma możliwości rozgrzania się do normalnej temperatury pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bykdpta Napisano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Sprawa wyjaśniona. Czujnik temperatury zasysanego powietrza non stop pokazywał, że ma ono 36 stopni. Na mrozie i w ciepłym garażu też. Pewnie latem usterka by się nawet nie objawiła ale zimą tak. Wszystkie inne wątki nie miały wpływu na opisane zjawisko. Teraz wszystko jest jak trzeba. Polecam ku pamięci w naszej bazie danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.