NaczelnyFilozof Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Miałem dziś niemiłą sytuację zgaśnięcia silnika na drodze ekspresowej. Noc. Śnieżyca. I w czasie jazdy silnik zgasł. Dobrze że była droga w dół, wiec na pasie awaryjnym na 5tym biegu silnik hamował i wytracał prędkość. Mam obrotomierz więc ewidentnie wina zapłonu. Wskazywał zero obrotów a silnik był zapięty i hamował biegiem. Szybkie przełanczanie stacyjki nic nie dawało. Dwie cewki nie pracowały. Akcja trawała może 30 sekund. W ostaniej chwili przed wytaceniem predkości zapłon zagadał i dojechałem ze strachem do domu. Czy Komuś padał kiedyś czujnik położenia wału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymon1988 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 takie pady będą częściej aż w ogóle nie odpalisz silnika. Wymien CPW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Miałem dziś niemiłą sytuację zgaśnięcia silnika na drodze ekspresowej. Noc. Śnieżyca. I w czasie > jazdy silnik zgasł. Dobrze że była droga w dół, wiec na pasie awaryjnym na 5tym biegu silnik > hamował i wytracał prędkość. > Mam obrotomierz więc ewidentnie wina zapłonu. Wskazywał zero obrotów a silnik był zapięty i hamował > biegiem. Szybkie przełanczanie stacyjki nic nie dawało. Dwie cewki nie pracowały. > Akcja trawała może 30 sekund. W ostaniej chwili przed wytaceniem predkości zapłon zagadał i > dojechałem ze strachem do domu. > Czy Komuś padał kiedyś czujnik położenia wału? Mi padł czujnik po uderzeniu w zaspę. W Seicento CPW jest zaraz za chłodnicą i niestety pocisło zderzka wraz z chłodnicą i uderzyła w czujnik = uszkodziła przewód. Objawy nie odpalił brak iskry. Zobaczy czy nie masz gdzieś przetarty kabel albo nadłąmany zaraz przy samym czujniku. Może podeszła wilgoć i ześwirował albo jest poluzowany i nie dolegał do koła albo jest na nim jakiś syf. Obadaj pierwsze sprawe a jak coś to wymien proste Czujnik pierwszy lepszy ok 50zł a oryginał Magneti Marelli około 90 - 100złł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > takie pady będą częściej aż w ogóle nie odpalisz silnika. Wymien CPW. Miałem podobnie, nieoczekiwanie przygasał silnik. Odpalał zazwyczaj od strzała, jedna czasami potrzebował "ochłonąć " 10 minut i jechał dalej. Założyłem nowy czujnik za jakieś 60 zł. Co ciekawe objawy nie ustąpiły. Metodą prób i błędów podmieniłem czujnik na używany i autko śmiga aż miło. Więc nowy może tez się trafić uszkodzony........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.