TochA1551 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 Witam forumowiczów ! Znajomy ma Vectre B 99r z automatyczną skrzynią biegów na Ecotecku o pojemności 2.2l . Silnik mu się sypie a nie chce inwestować w podobny z racji ciężkiego dostępu do części itp. (nie wiem czy jest to prawda) i dosyć dużych kosztów zw. z paliwem. Chciał bym się dowiedzieć czy głowica od 2.2 (wtryski, wiązka, komputer) w 100% pasowała by do bloku od silnika 1.6l albo 1.8l. Podobnie jeśli chodzi o automat. strzynię biegów. Na "chłopski" rozum powinno ale wolę zasięgnąć rady od kogoś kto podejmował się podobnych tematów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > Witam forumowiczów ! > Znajomy ma Vectre B 99r z automatyczną skrzynią biegów na Ecotecku o pojemności 2.2l . Silnik mu > się sypie a nie chce inwestować w podobny z racji ciężkiego dostępu do części itp. (nie wiem > czy jest to prawda) i dosyć dużych kosztów zw. z paliwem. Chciał bym się dowiedzieć czy > głowica od 2.2 (wtryski, wiązka, komputer) w 100% pasowała by do bloku od silnika 1.6l albo > 1.8l. Podobnie jeśli chodzi o automat. strzynię biegów. Na "chłopski" rozum powinno ale wolę > zasięgnąć rady od kogoś kto podejmował się podobnych tematów. 1.4-1.6 to small blok 1.8-2.2 to big blok, ale 1.8 i 2.0 miały tą samą głowicę, 2.2 ma wyższą jak założy ją do 1.8 to mocno odpręży silnik, dobry setup pod turbo, ale nie do wolnossaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2015 > Witam forumowiczów ! > Znajomy ma Vectre B 99r z automatyczną skrzynią biegów na Ecotecku o pojemności 2.2l . Silnik mu > się sypie a nie chce inwestować w podobny z racji ciężkiego dostępu do części itp. (nie wiem > czy jest to prawda) i dosyć dużych kosztów zw. z paliwem. Chciał bym się dowiedzieć czy > głowica od 2.2 (wtryski, wiązka, komputer) w 100% pasowała by do bloku od silnika 1.6l albo > 1.8l. Podobnie jeśli chodzi o automat. strzynię biegów. Na "chłopski" rozum powinno ale wolę > zasięgnąć rady od kogoś kto podejmował się podobnych tematów. co tam jest drogie ? 5 lat 2.2 mam i na nic poza rozrządem nie wydaje.... rozrząd na drogich częsciach z robotą 800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > co tam jest drogie ? > 5 lat 2.2 mam i na nic poza rozrządem nie wydaje.... > rozrząd na drogich częsciach z robotą 800 Dokładnie, czy to 1.8, 2.0, czy 2.2 koszta serwisu niemalze identyczne. Niech znajomy kupi sobie tico to powinien byc zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paties Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > rozrząd na drogich częsciach z robotą 800 tanio aż zazdroszczę ja za kompletny rozrząd (oba łańcuchy) + nowa pompa wody z robocizną wydałem blisko 1900 ale fakt - jeśli chodzi o silnik, to jedyny taki spory wydatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.