user97 Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 Cześć! Mam pytanie dotyczące demontażu układu wydechowego w Clio (clio 2 faza 2 silnik K4J). Chcę wymontować pierwszą za kolektorem część układu tj katalizator z łącznikiem elastycznym, mam pytanie dot. połączenia tej sekcji z kolejną. Wygląda to u mnie jak na poniższych zdjęciach (fotografie mojego konkretnego egzemplarza): http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/4800632/1 Sekcje rur połączone są ze sobą czołowo za pomocą "lejka", widać to na poniższym przykładowym zdjęciu z sieci z tego typu łączeniem: http://katalizator.com.pl/p/2014/05/renault-clio-ii-kangoo-katalizator-4146054556.jpg Czy dobrze mi się wydaje że w celu rozłączenia wystarczy zdjąć obejmę (uciąć szlifierką zapewne itp)? Tj czy obie sekcje rur są w tym typie połączenia łączone ze sobą czołowo i po ewentualnym podgrzaniu palnikiem itp będzie się to dało rozłączyć czy też tam jest tak że kawałek jednej rury o mniejszym fi wchodzi d drugą o większym i trzeba będzie jedną z drugiej wysuwać? Czy jest szansa przy użyciu nowej opaski i jakiejś pasty do uszczelniania układów wydechowych na późniejsze ponowne zakończone sukcesem połączenie tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 Łączenie czołowe. Nie ma problemu z de- montażem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 tak Nowa obejma grosze kosztuje Po za tym tam jest pierścień uszcelniający, nowy też niewiele kosztuje. Ja bym dał nowy pierścień, i nową obejmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
user97 Napisano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 Dzięki:) Trochę się dziwię jak to wogóle się trzyma przy takim sposobie montażu, bo w tym modelu pierwszy punkt podparcia to kolektor a następny jest dopiero wieszak za środkowym tłumikiem, w sumie 2metry rury z katalizatorem i tłumikiem i się to to nie łamie w tym miejscu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.