kubussss Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 Dzień dobry, od jakiegoś czasu pojawił się u mnie w samochodzie zapach gazu. Zdarza się też, że po dłuższym postoju nie mogę zapalić auta... i śmierdzi gazem :/ Gdzie szukać przyczyny? Znacie jakiegoś fajnego gazownika w okolicach Oświęcimia? Pytam, bo mam już dość tych "paproków" :/ Miłego dnia kubussss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yamed Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 >... od jakiegoś czasu pojawił się u mnie w samochodzie zapach gazu. Zdarza się też, że po dłuższym postoju nie mogę zapalić auta... i śmierdzi gazem... Prawdopodobnie przepuszcza elektrozawór na parowniku. Jeśli przepuszcza to w chwili rozruchu auto dostaje jednocześnie NoPb i LPG i dlatego trzeba dłużej pokręcić, aby odpalić. Aby sprawdzić czy na pewno przepuszcza to zakręć (na włączonym silniku) zawór na butli, odczekaj aż silnik zgaśnie i odpal po dłuższym postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 zrób tak jak kolega radzi, natomiast jeśli masz problemy i szukasz fachmana polecam Speed Gaz w Chrzanowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 kolega miał podobnie, parownik puszczał gaz wężykiem podciśnienia do dolotu i był problem z odpaleniem jak postał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 I po zakręceniu gazu na butli problem odpalania i smrodu nie występuje. Czyli reduktor do wymiany? Jak to zdiagnozować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yamed Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > I po zakręceniu gazu na butli problem odpalania i smrodu nie występuje. Czyli reduktor do wymiany? > Jak to zdiagnozować? Pisałem wcześniej, że podejrzany jest elektrozawór na reduktorze i to jego należałoby wymienić. Wymiana całego reduktora to znacznie większy koszt. W moim (analogicznym) przypadku elektrozaworu niestety nie udało się wykręcić - zbyt niski kołnierz do klucza i zmuszony byłem wymienić cały reduktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 A jeśli byłaby potrzeba wymiany reduktora to co polecacie? Auto: Fiat Stilo, 1.8 16V, stag4. Instalacja ma przejechane około 60000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.