simek18 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 Z prawnego punktu widzenia, można przyspawać czy musi być przykręcana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 19 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 > Z prawnego punktu widzenia, można przyspawać czy musi być przykręcana? Musi być przykręcana. I o ile dobrze kojarzę to poprzez elastyczne podkładki, albo gumowe albo sprężyny choć nie zawsze. Zależy to raczej od długości pojazdu i rodzaju zabudowy. Poza tym nie ma tego chyba określonego przepisami ale patrząc z technicznego punktu widzenia to tak to jest robione. Gdybyś to przyspawał to rama pojazdu może po jakimś czasie pęknąć pomiędzy zabudową, a kabiną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 Chodzi o pakę-platformę, rama jest z profila o ściance 4mm. Oryginalna paka jest przykręcana, ale uległa cześciowej biodegradacji i jest za wąska o parę cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 19 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 > Chodzi o pakę-platformę, rama jest z profila o ściance 4mm. Oryginalna paka jest przykręcana, ale > uległa cześciowej biodegradacji i jest za wąska o parę cm. Zostań przy przykręcanej. Rama nigdy nie jest sztywna, zawsze cała pracuje, gdy ją bardziej usztywnisz to będzie pracować tam gdzie nie jest usztywniona i może pęknąć. Na połączeniach śrubowych zawsze się trochę podda i nie będzie aż tak sztywna gdybyś ją trwale przyspawał. Poza tym same spawy mogą też pękać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.