gajoss Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 Witam Czy są tu jacyś użytkownicy takich Jaguarów? Interesuje mnie głównie silnik 2.1 V6 benzynowy, jakieś opinie o nim i ogólnie o aucie mile widziane. Na co zwrócić uwagę przy kupnie? Ogólnie wiem, że to takie Mondeo III generacji w innym opakowaniu, ale głównie to o opakowanie chodzi. Ewentualnie jaki inny silnik jeśli nie 2.1? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Witam > Czy są tu jacyś użytkownicy takich Jaguarów? Interesuje mnie głównie silnik 2.1 V6 benzynowy, > jakieś opinie o nim i ogólnie o aucie mile widziane. Na co zwrócić uwagę przy kupnie? > Ogólnie wiem, że to takie Mondeo III generacji w innym opakowaniu, ale głównie to o opakowanie > chodzi. > Ewentualnie jaki inny silnik jeśli nie 2.1? > Pozdrawiam Z cenami możesz się zdziwić jeśli uważasz "że to takie mondeo". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Czy są tu jacyś użytkownicy takich Jaguarów? Interesuje mnie głównie silnik 2.1 V6 benzynowy, Ja nie mam, nie ten target . Ale dobry kolega ma. Fajny samochód, fajnie jeździ nawet na gazie, ładnie "mruczy". 2004 rok, ponad 200 tys. Części tanie, ale czasem trzeba czekać po dwa/trzy tygodnie i jak to jest część "trakcyjna" to samochód niestety stoi. A pada co chwilę jak nie jakiś czujnik, sonda czy przekaźnik, to przełącznik, klawisz, siłownik cz, antena i tym podobne w sumie duperele, ale upierdliwe. Serwis ogarnia każdy "Mietek" . Samochód ma sztywną ścianę bagażnika, więc nawet kija od miotły nie przywieziesz ze sklepu . Silnik bezobsługowy, na łańcuchach, wydaje się być pancerny. Pod korkiem oleju wygląda jak nowy. Mimo że to Jaguar, widać "fordowskie" materiały . Samochód jest zadbany, ale są wyraźne ślady eksploatacji, przecierki na tapicerce, kierownicy i przyciskach, matowieją lampy, czasem się jakaś listwa odklei itp. Brak korozji! W sumie gdybym musiał dzisiaj za te pieniądze kupić jakiegoś nastoletniego strucla, wziął bym takiego X-type pod uwagę, bo w sumie cieszy oko i tyłek jak się w nim siedzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Z cenami możesz się zdziwić jeśli uważasz "że to takie mondeo". Ale masz na myśli ceny części? Bo ceny używanych aut znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Ale masz na myśli ceny części? Bo ceny używanych aut znam. Tak, ceny niektórych części, często wydawałoby się pierdół. Poza tym nie każdy mechanik Ci wsadzi łapy do niego, więc eksploatacja nawet ogólna wychodzi drożej niż mondka, a w przypadku szwankowania czegoś i próby diagnozy usterki zaczynają się schody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 Dzięki za rzeczową odpowiedź. Auta szuka mój przyjaciel, blacharz lakiernik, ale ogólnie mechanike i duperelki zrobi sobie sam. A że z takim modelem nie mial styczności to chcial podpytać kogoś kto ma styczność, jak jest z tym Jaguarem od podszewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Ewentualnie jaki inny silnik jeśli nie 2.1? Kiedyś chorowałem na takiego (tylko 3.0) ale jak poczytałem forum Dżaga to mi przeszło. Najbezpieczniejsza jest ośka, bo 4x4 leci bardzo często i kosztuje sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Kiedyś chorowałem na takiego (tylko 3.0) ale jak poczytałem forum Dżaga to mi przeszło. > Najbezpieczniejsza jest ośka, bo 4x4 leci bardzo często i kosztuje sporo. Dobrze wiedzieć, dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Ja nie mam, nie ten target . Ale dobry kolega ma. Fajny samochód, fajnie jeździ nawet na gazie, > ładnie "mruczy". 2004 rok, ponad 200 tys. Części tanie, ale czasem trzeba czekać po dwa/trzy > tygodnie i jak to jest część "trakcyjna" to samochód niestety stoi. A pada co chwilę jak nie > jakiś czujnik, sonda czy przekaźnik, to przełącznik, klawisz, siłownik cz, antena i tym > podobne w sumie duperele, ale upierdliwe. Serwis ogarnia każdy "Mietek" . Samochód ma sztywną > ścianę bagażnika, więc nawet kija od miotły nie przywieziesz ze sklepu . Pierwsze słyszę o takim rozwiązaniu w sedanie.Na co dzień mam styczność z takim autem z silnikiem 2,0d i tylna kanapa nie dość,że jest dzielona to jeszcze kładziona.Auto jest z 2005r,być może w starszych egzemplarzach jest to rozwiązane jak opisujesz,ale szczerze wątpię. Jeśli szukasz jakiegoś mocniejszego sedana (200kM lub więcej) to takie 3,0 V6 jest świetnym wyborem bo w cenie do 22-25tys masz nietuzinkowe auto z rocznika 2005-2006 bogato wyposażone i co najważniejsze nie tak oklepane na ulicach. Technicznie to Mondeo więc większych niespodzianek brak. Nie wiem jak napęd 4x4,ale ośka jest bezproblemowa. Tutaj przykładowy fajnie wyposażony egzemplarz w przyzwoitej cenie: http://otomoto.pl/jaguar-x-type-jaguar-x-type-3-0-v6-godny-uwagi-C35991532.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.