Skocz do zawartości

pompa paliwa multijet


Rekomendowane odpowiedzi

niestety dopadła awaria. Mianowicie nie ma paliwa. Padło "zasilanie" pompy paliwa w baku. Sama pompa jest zdrowa (podpięcie na krótko załatwia sprawę). Gdzie szukać? Przekaźnik, bezpiecznik, gdzie wiązka? Podejrzewam alarm, który odciął pompę lub uszkodzoną wiązkę przez alarm. Samą centralkę myślę, że znajdę, ale jeszcze chciałbym przejrzeć wiązkę. Gdzie szukać wiązki do pompy paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety dopadła awaria. Mianowicie nie ma paliwa. Padło "zasilanie" pompy paliwa w baku.

a czego brakuje: plusa czy minusa ?

jak masy to do sprawdzenia wyłącznik bezwładnościowy między progiem a siedzeniem kierowcy,

jak brak +12V to bezpiecznik i przekaźnik w komorze silnika

post-153382-14352528787717_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie taki mam zamiar, ciekawe gdzie ukryli centralkę i jak starannie zamontowali...

Ogulnie w Cromie nie zakłada się zwykłego autoalarmu .... Croma ma CAN więc są specjalne układy dedykowane i zintegrowane z komputerem. Jeśli masz dodatkowy pilot lub pastylkę przy kluczach to masz jakiś układ jeśli nie to masz na CANi-e i ta raczej niema przekaźnika od pompy paliwa...

Może tylko ktoś dodał jakiś wyłącznik w kabinie od pompy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ogulnie w Cromie nie zakłada się zwykłego autoalarmu .... Croma ma CAN więc są specjalne układy

> dedykowane i zintegrowane z komputerem. Jeśli masz dodatkowy pilot lub pastylkę przy kluczach

> to masz jakiś układ jeśli nie to masz na CANi-e i ta raczej niema przekaźnika od pompy

> paliwa...

> Może tylko ktoś dodał jakiś wyłącznik w kabinie od pompy...

nie mam dodatkowego pilota. Alarm rozbrajany jest seryjnym kluczykiem. Na razie temat zarzuciłem, po odłączeniu akumulatora alarm zrestartował się i auto zapala normalnie. Na razie zostaje. Jak temat powróci, to będę się zastanawiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie mam dodatkowego pilota. Alarm rozbrajany jest seryjnym kluczykiem. Na razie temat zarzuciłem,

> po odłączeniu akumulatora alarm zrestartował się i auto zapala normalnie. Na razie zostaje.

> Jak temat powróci, to będę się zastanawiał.

Więc masz problem z przekaźnikiem pompy / zasilaniem a nie z alarmem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.