matadorRS Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Potrzebuje kupić busa z ramą do zabudowy (na lawetę). Jako że budżet ograniczony (jakieś 18 tys miax najlepiej 15). Zastanawiam się co by było najlepsza opcją. 1. Sprinter po lifcie (z dci) 2. Master po lifcie 3. Iveco (tu bez znaczenia). Generalnie znajomi busiarze polecają albo Mastera albo Iveco. Jakie macie doświadczenia z wymienionymi pojazdami? Bo obecnie śmigam Masterem 2007 (dość krótko żeby się wypowiedzieć) i wydaje się OK, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Potrzebuje kupić busa z ramą do zabudowy (na lawetę). Jako że budżet ograniczony (jakieś 18 tys > miax najlepiej 15). > Zastanawiam się co by było najlepsza opcją. > 1. Sprinter po lifcie (z dci) > 2. Master po lifcie > 3. Iveco (tu bez znaczenia). > Generalnie znajomi busiarze polecają albo Mastera albo Iveco. Jakie macie doświadczenia z > wymienionymi pojazdami? Bo obecnie śmigam Masterem 2007 (dość krótko żeby się wypowiedzieć) i > wydaje się OK, Iveco będzie na ramie, sprinter to chyba już tylko rama szczątkowa czy szkieletowa, mastera nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MKrzyś Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Potrzebuje kupić busa z ramą do zabudowy (na lawetę). Jako że budżet ograniczony (jakieś 18 tys > miax najlepiej 15). > Zastanawiam się co by było najlepsza opcją. > 1. Sprinter po lifcie (z dci) > 2. Master po lifcie > 3. Iveco (tu bez znaczenia). > Generalnie znajomi busiarze polecają albo Mastera albo Iveco. Jakie macie doświadczenia z > wymienionymi pojazdami? Bo obecnie śmigam Masterem 2007 (dość krótko żeby się wypowiedzieć) i > wydaje się OK, 1. Sprinter odpada w przedbiegach (wolne mosty na ramie, rdza żre na potęgę, przy lekkim przeładunku łamie się za kabiną) 2. Master - jak najbardziej, 2,5dci 120 lub 150km daje spokojnie rady, idealne na trasy. 3. Iveco - pełna rama ale ciężki, silniki najczęściej 2,3 i wolny most. Jak się znajdzie 3.0 z szybkim mostem to czemu nie ale pamiętaj, że będzie cięższy od Mastera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Czyli narazie mój faworyt Master wygrywa. Rozumiem że Movano jest identyko? Czy niekoniecznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MKrzyś Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Czyli narazie mój faworyt Master wygrywa. Rozumiem że Movano jest identyko? Czy niekoniecznie? Prawie identyko. Różnice to znaczek na klapie i kierowcy oraz minimalnie w zegarach. Wszędzie indziej w Movano znajdziesz znaczek Renault. Polecam wersje 120 dci z lat 2004-2006 bez egr'a i przepływki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.