Skocz do zawartości

Wymiana łożysk w alternatorze - łatwe czy trudne, koszt...


Tomo

Rekomendowane odpowiedzi

Ostro szumią/hałasują więc zapewne się kończą...

Chciałbym samodzielnie wymienić - dam radę ?

Ile orientacyjnie kosztuje komplet (ile jest w kpl. ?) łożysk do alternatora w 1.0 Fire gaźnikowym (to chyba najmniejszy z występujących alternatorów) ?

Jak to się robi ? Jakiś manual może ?

Gdzie znajduje się śruba którą reguluje się napięcie paska klinowego/położenie alternatora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostro szumią/hałasują więc zapewne się kończą...

> Chciałbym samodzielnie wymienić - dam radę ?

> Ile orientacyjnie kosztuje komplet (ile jest w kpl. ?) łożysk do

> alternatora w 1.0 Fire gaźnikowym (to chyba najmniejszy z

> występujących alternatorów) ?

> Jak to się robi ? Jakiś manual może ?

> Gdzie znajduje się śruba którą reguluje się napięcie paska

> klinowego/położenie alternatora ?

witam , koszt łożysk to ok 20 zł za dwie sztuki , kup sobie łożyska i niech wymieni ktoś kto lepiej się natym zna ,trzeba sprawdzić odrazu szczotki i komutator,bo może się kończą , pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostro szumią/hałasują więc zapewne się kończą...

> Chciałbym samodzielnie wymienić - dam radę ?

> Ile orientacyjnie kosztuje komplet (ile jest w kpl. ?) łożysk do

> alternatora w 1.0 Fire gaźnikowym (to chyba najmniejszy z

> występujących alternatorów) ?

> Jak to się robi ? Jakiś manual może ?

> Gdzie znajduje się śruba którą reguluje się napięcie paska

> klinowego/położenie alternatora ?

Jesli masz alternator MM to koszt polskich łóżysk około 7 zł , a jakiś dobrych zagranicznych okoł0 40 zł.

Łożyska są dwa. Z wymianą moze nyc kilka problemów (odkręcenie nakretki centralnej , demontaz wirnika z przeniej obudowy ( będzie sie mocno trzymać na łóżysku ) oraz demontaz łożyska tylnego z wałka. Po za tym warto tez wymienić pierścienie ślizgowe na wirniku jeśli są w kiepskim stanie , ale to juz musi wykonać specjalistyczny zakład..

Sruby regulujące naciagi są wkręcone w blok silnika a znajdują sie pomiedzy alternatorem a obudową paska rozrządu.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.