EmilSTo Napisano 31 Marca 2015 Udostępnij Napisano 31 Marca 2015 Pisałem w Turbo zrób se sam ale bez odzewu dlatego ponawiam temat. Powoli zacząłem zbierać graty do uturbienia mojego cc 1.2 8v. W związku z tym mam kilka pytań : 1. Czy jest ktoś w stanie podać mi parametry pompy paliwa Bosch 0 580 464 092 2. Czy turbina TD04 11g (z omegi lub bmw 2,5tds) będzie odpowiednia do tego silnika (nie chce żeby wstawała bardzo wysoko i nie celuje w jakieś mega moce)? 3. Czy średnia zewnętrzna rurek 35mm na kolektor wydechowy wystarczy? 4. Czy z małym doładowaniem rzędu 0,5 - 0,6 bara turbo będzie działać na LPG z Blosem? Czytałem w wątku o turbo, że kilka osób tak jeździło, prosiłbym ich o dokładniejszy opis. Docelowe doładowanie 1 - 1,2 bara na benzynie sterowne DETIII. Wszystkie sugestie mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 31 Marca 2015 Udostępnij Napisano 31 Marca 2015 > Pisałem w Turbo zrób se sam ale bez odzewu dlatego ponawiam temat. > Powoli zacząłem zbierać graty do uturbienia mojego cc 1.2 8v. W związku z tym mam kilka pytań : > 1. Czy jest ktoś w stanie podać mi parametry pompy paliwa Bosch 0 580 464 092 > 2. Czy turbina TD04 11g (z omegi lub bmw 2,5tds) będzie odpowiednia do tego silnika (nie chce żeby > wstawała bardzo wysoko i nie celuje w jakieś mega moce)? > 3. Czy średnia zewnętrzna rurek 35mm na kolektor wydechowy wystarczy? > 4. Czy z małym doładowaniem rzędu 0,5 - 0,6 bara turbo będzie działać na LPG z Blosem? Czytałem w > wątku o turbo, że kilka osób tak jeździło, prosiłbym ich o dokładniejszy opis. Docelowe > doładowanie 1 - 1,2 bara na benzynie sterowne DETIII. > Wszystkie sugestie mile widziane. Ja się wypowiem w kwestii blosa - odpuść sobie. Będziesz się męczył i wysadzał silniki. Tylko wtrysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 31 Marca 2015 Udostępnij Napisano 31 Marca 2015 > Ja się wypowiem w kwestii blosa - odpuść sobie. Będziesz się męczył i wysadzał silniki. > Tylko wtrysk. Potwierdzam. Czasy blosa to były 15 lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Pisałem w Turbo zrób se sam ale bez odzewu dlatego ponawiam temat. > Powoli zacząłem zbierać graty do uturbienia mojego cc 1.2 8v. W związku z tym mam kilka pytań : > 1. Czy jest ktoś w stanie podać mi parametry pompy paliwa Bosch 0 580 464 092 > 2. Czy turbina TD04 11g (z omegi lub bmw 2,5tds) będzie odpowiednia do tego silnika (nie chce żeby > wstawała bardzo wysoko i nie celuje w jakieś mega moce)? > 3. Czy średnia zewnętrzna rurek 35mm na kolektor wydechowy wystarczy? > 4. Czy z małym doładowaniem rzędu 0,5 - 0,6 bara turbo będzie działać na LPG z Blosem? Czytałem w > wątku o turbo, że kilka osób tak jeździło, prosiłbym ich o dokładniejszy opis. Docelowe > doładowanie 1 - 1,2 bara na benzynie sterowne DETIII. > Wszystkie sugestie mile widziane. Ad1 https://www.google.pl/webhp?sourceid=chr...80+464+092++pdf http://kosser.net/Catalozi/BOSCH/injekcionni_pompiCAT.pdf http://1001193.en.makepolo.com/products/electrical-fuel-pump-FOR-OPELVOLVO-0-p11589355.html poszukaj napewno coś znajdziesz Ad2 Chyba za duża do tego co chcesz, raz piszesz 0,5-0,6 później 1-1.2 więc nie wiem, ja mam turbine gt 1544s z 1.4tdi i przy 0.8 bara w 1.1 mam tak: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/h...bad458bcc0a4307 nie chce mi sie liczyć na piechote dla td04 bo już zapomniałem dokładnie jak to liczyłem bo było to kilka lat temu, a żadnego sensownego turbokalkulatora nie moge w sieci znaleźć Ad3 za małe lepiej daj 42mm Ad4 już napisali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EmilSTo Napisano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Ad1 https://www.google.pl/webhp?sourceid=chr...80+464+092++pdf > http://kosser.net/Catalozi/BOSCH/injekcionni_pompiCAT.pdf > http://1001193.en.makepolo.com/products/electrical-fuel-pump-FOR-OPELVOLVO-0-p11589355.html > poszukaj napewno coś znajdziesz > Ad2 Chyba za duża do tego co chcesz, raz piszesz 0,5-0,6 później 1-1.2 więc nie wiem, ja mam > turbine gt 1544s z 1.4tdi i przy 0.8 bara w 1.1 mam tak: > https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/h...bad458bcc0a4307 > nie chce mi sie liczyć na piechote dla td04 bo już zapomniałem dokładnie jak to liczyłem bo było to > kilka lat temu, a żadnego sensownego turbokalkulatora nie moge w sieci znaleźć > Ad3 za małe lepiej daj 42mm > Ad4 już napisali Przeglądałem te katologii wcześniej i dokładnie tej pompy nie mogę znaleźć dlatego pytam tu. Jestem w posiadaniu takiej pompy i nie wiem czy się nada do turbo czy szukać innej. Co do doładowania to chce mieć dwie mapy na codzień i do mocnego ciśnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Przeglądałem te katologii wcześniej i dokładnie tej pompy nie mogę znaleźć dlatego pytam tu. Jestem > w posiadaniu takiej pompy i nie wiem czy się nada do turbo czy szukać innej. > Co do doładowania to chce mieć dwie mapy na codzień i do mocnego ciśnięcia. Napisane jest że tam pompa jest od prawie 200 konnych modeli volvo to powinna się nadać, srpróbuj, jak będzie ubogo no to będziesz wiedział że albo wtryski albo pompa. Jako ciekawostke podam że seryjna pompa od 1.1 mpi wystarczała do 0,6 bara i 7 tysięcy obrotów jak stroiłem taką jedną pandę na k03s tak że też około 110 koni mogło być, a może troche więcej. Ta pompa obsługuje seryjnie 54 konie. Więcej w tamtej pandzie nie dmuchałem bo nie działał MBC i potem właściciel ją zabrał, więc nie wiem jaki by był maks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.