Zuraw Napisano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 Od czego można zastosować pompę hamulcową o większej wydajności (większej średnicy tłoczków)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 > Od czego można zastosować pompę hamulcową o większej wydajności (większej średnicy tłoczków)? Ja wlasnie skonczylem skladac uklad. Serwo punto1+pompa alfa 145 srednica tloczka 22,2 mocowanie serwa z pedalem zostawilem ori,pedal jest trochę wyżej ale mi nie przeszkadza . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 > Ja wlasnie skonczylem skladac uklad. > Serwo punto1+pompa alfa 145 srednica tloczka 22,2 > mocowanie serwa z pedalem zostawilem ori,pedal jest trochę wyżej ale mi nie przeszkadza . Wejście pompy do serwa jest inne w sc i punto jeśli się nie mylę. Jeśli stosujesz serwo z punto musisz zastosować pompę z punto. Czy do serwa sc da sie podłączyć pompę z punto? Dokładniej rzecz biorąc chodzi mi o to, że pompa z sc ma takie samo mocowanie jak maluchowska, dzięki czemu bez problemu mogłem założyć pompę z sc do pokraka. Czy zatem jest jakaś pompa o większej średnicy tłoczka i mocowaniu jak seryjna seicento? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Ja wlasnie skonczylem skladac uklad. > Serwo punto1+pompa alfa 145 srednica tloczka 22,2 > mocowanie serwa z pedalem zostawilem ori,pedal jest trochę wyżej ale mi nie przeszkadza . moze byc tak, ze nie bedzie ci pompa odbijac...niby trzeba drugi otwor nawiercic na sztandze by zniwelowac problem dluzszej sztangi w serwie z PI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madcar Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Pytanie Zrobiłem cały nowy układ hamulcowy, nowe elastyczne przewody, część sztywnych w miedzi (idące na tył). Hamulce zostały seria, ale zastosowałem serwo od P1 i pompę od Punto GT 22.2mm (tak na zaś pod wentyle z przodu i tarcze z tyłu). W trzpieniu serwa wywierciłem otwór dodatkowy do pedału hamulca. Teraz pytanie: przy seryjnych hamulcach i zamocowaniu pedału w nowy otwór w trzpieniu pedał idzie dość mocno w podłogę. Zamontować go przy seryjnych hamulcach na stary otwór, a na nowy dopiero jak dam tarcze wszędzie? czy coś się skopało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 zapowietrzony układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madcar Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 5 godzin temu, Michaswawa napisał: zapowietrzony układ hmnn, odpowietrzał mechanik więc chyba nie skopał, chociaż może "korektor" coś tam "psuje", do odpowietrzania jak go ustawić? max pressure czy min pressure? (korektor ręczny z pokrętłem, OBP)? może źle go ustawiliśmy do odpowietrzania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.