andrewk Napisano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 Zastąpiłem mechaniczną pompę paliwową elektryczną pod koniec zeszłego sezonu. Zrobiłem całe 20km i nadeszła zima. Wszystko działało cacy, zaciągała jak trzeba. Jest podłączona przez przekaźnik 5pin, sygnał ze stacyjki. Troszkę musiałem pozmieniać ( poskracać przewody paliwowe ) i nie mogę dojść z ją do ładu. Nagle przestała zaciągać paliwo. Wszystko jest szczelne, paliwa w baku ponad połowę. Jest to jakaś uniwersalna zewnętrzna pompa. Po zaciągnięciu ustami gdy pracuje zaczyna pompować. Dałem zaworek zwrotny między pompą, a gaźnikiem jednak dzisiaj odkryłem, że to g*wno dało Nie odkręcałem jeszcze przewodu aby sprawdzić czy jest paliwo między pompą, a zaworem. Macie jakieś propozycje ? Podpasuje jakaś pompa niskociśnieniowa bezpośrednio do baku ? Ewentualnie z czego zewnętrzną niskociśnieniową ? Sezon od miesiąca prawie, a ja wyjechać nie mogę PS. No raz wyjechałem Było mało wachy i pod górkę mi się zapowietrzył, 5km od domu Oczywiście podstawowych narzędzi brak telefonu też no bo trzeba było szybko nowy zawias przetestować i nie było czasu o tym pomyśleć Dobrze, że spinki we wtyczkach są na tyle mocne, że idzie nimi odkręcić opaskę zaciskową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 > Zastąpiłem mechaniczną pompę paliwową elektryczną pod koniec zeszłego sezonu. Zrobiłem całe 20km i > nadeszła zima. Wszystko działało cacy, zaciągała jak trzeba. Jest podłączona przez przekaźnik > 5pin, sygnał ze stacyjki. Troszkę musiałem pozmieniać ( poskracać przewody paliwowe ) i nie > mogę dojść z ją do ładu. Nagle przestała zaciągać paliwo. Wszystko jest szczelne, paliwa w > baku ponad połowę. Jest to jakaś uniwersalna zewnętrzna pompa. Po zaciągnięciu ustami gdy > pracuje zaczyna pompować. Dałem zaworek zwrotny między pompą, a gaźnikiem jednak dzisiaj > odkryłem, że to g*wno dało Nie odkręcałem jeszcze przewodu aby sprawdzić czy jest paliwo > między pompą, a zaworem. Macie jakieś propozycje ? Podpasuje jakaś pompa niskociśnieniowa > bezpośrednio do baku ? Ewentualnie z czego zewnętrzną niskociśnieniową ? Sezon od miesiąca > prawie, a ja wyjechać nie mogę > PS. No raz wyjechałem Było mało wachy i pod górkę mi się zapowietrzył, 5km od domu Oczywiście > podstawowych narzędzi brak telefonu też no bo trzeba było szybko nowy zawias przetestować i > nie było czasu o tym pomyśleć Dobrze, że spinki we wtyczkach są na tyle mocne, że idzie nimi > odkręcić opaskę zaciskową ze sie tak zapytam a gdzie ta pompa sie znajduje ?? Mam nadzieje ze w najnizszym punkcie ukladu. Zaworek zwrotny daj pomiedzy bakiem a pompa, tak aby nic sie nie cofalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 Na ścianie grodziową pod nagrzewnicą (wentylatorem). Dlaczego zawór między pompą, a gaźnikiem nie może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 > Na ścianie grodziową pod nagrzewnicą (wentylatorem). Dlaczego zawór między pompą, a gaźnikiem nie > może być ? bo paliwo ci sie cofa z pompy do baku. Ja sugeruje zalozyc ta pompe w miejscu oryginalnego filtra paliwa na wtrysku czyli przy baku. Ponadto zamontuj wylacznik bezwladnosciowy bo w przypadku wypadku pompa ci sie nie wylaczy i bedzie pompowac paliwo i moze byc niebezpiecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 Jeżeli mogłem swobodnie popchnąć paliwo do baku dmuchając w przewód to wychodzi na to, że pompa nie ma żadnych zaworków zwrotnych w sobie, więc czy dołożony zawór będzie przed czy za pompą ma jakieś znaczenie ? Mi wydaje się, że nie ma różnicy. Myślałem aby upchnąć ją właśnie w miejsce filtra ori spi jednak raczej plany na przyszły rok. Jak nie uda mi się z ją nic zrobić to na ten sezon sobie odpuszczę i wrócę do mechaniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuracjusz Napisano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 Takja to widzę i nie za bardzo jest możliwość, żeby paliwo się wracało, a nawet jak się wróci, to trochę zostanie na rozruch w dołku przy pompie, a to wystarczy, żeby odpalić i zaciągnąć już normalnie paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 dopiero sobie teraz uświadomiłem, ze źle rozumowałem zasadę działania zaworka jak myślicie wystarczy dać przed samą pompą czy lepiej przy koszu w baku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 > dopiero sobie teraz uświadomiłem, ze źle rozumowałem zasadę działania zaworka jak myślicie > wystarczy dać przed samą pompą czy lepiej przy koszu w baku ? ja bym dal w najnizszym miejscy przy baku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.