Skocz do zawartości

Jak wyregulować napięcie membran?


sebak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zabieram się niedługo za wymianę reduktora (Lovato). Instalacja II gen (Bingo M).

Mam pytanie odnośnie regulacji napięcia membran. Coś czytałem, że należy wypiąć wąż gazowy prowadzący od reduktora i umieścić go w wodzie, włączyć przepływ gazu z butli i regulować tak, żeby z węża wydostawały się pojedyncze bombelki. Czy tak to się robi? Czy znacie jakieś inne metody?

Pozdrawiam,

sebak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to reguluje za pomocą testera na diodach, wpinam się w sterownik gazu i jazda w drogę. :-)

Jak po gwałtownym naciśnięciu gazu samochód słabo przyspiesza a mieszanka uboga to odkręcam śrubkę (zwiększam czułość), jak za bogata to przykręcam i tak, aż wyreguluję.

To z wężem i butelką u mnie nie zdaje egzaminu, bo wtedy czułość jest za duża (pomimo skręcenie śrubki od wzbogacenia minimum, mieszanka na wolnych jest za bogata).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja metoda. Zakręcić zawór wolnych obrotów i regulowac czułością membrany tak aby w zakresie 2500-3000 obr sygnał z lambdy oscylował wokół 70-100. Wyznaczyć PWA w trybie nauka. Następnie na wolnych obrotach odkrecić zawór jałowych i doregulowac tak aby oscylowało w pobliżu PWA, Jak nie będzie chciało to się nie przejmować i ewentualnie poszerzyc zakresy max i min aktuatora dla wolnych obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja metoda. Zakręcić zawór wolnych obrotów i regulowac czułością

> membrany tak aby w zakresie 2500-3000 obr sygnał z lambdy

> oscylował wokół 70-100 (...)

Sygnał z lambdy, czy położenia attutaora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja metoda. Zakręcić zawór wolnych obrotów i regulowac czułością

> membrany tak aby w zakresie 2500-3000 obr sygnał z lambdy

> oscylował wokół 70-100. Wyznaczyć PWA w trybie nauka. Następnie

> na wolnych obrotach odkrecić zawór jałowych i doregulowac tak

> aby oscylowało w pobliżu PWA, Jak nie będzie chciało to się nie

> przejmować i ewentualnie poszerzyc zakresy max i min aktuatora

> dla wolnych obr.

a pozniej lapa na fotel pasazera i w krotka trase. sprawdzic, czy czulosc nie jest za mala (u mnie to sie objawialo uboga mieszanka przez kilka sekund zaraz po wdepnieciu) przy gwaltownym przyspieszaniu albo czy mieszanka nie jest bogata za czesto. rundka przez miasto i slicznie dziala smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.