tym
użytkownik-
Liczba zawartości
48 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Retained
- swój
Profile Information
-
Lokalizacja
Gdańsk
-
Zainteresowania
różne
tym's Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
> W jakim celu należy zwierać styki A i B ? Jest to wymagane do > ustawienia zapłonu ? Ja w C16NZ nie zwierałem styków, aby > przyśpieszyć zapłon. tez nie zweiralem, jak ustawialem zapłon "na oko" pojechalem pare dni pozniej do elektromechanika, zeby sprawdzil moje ustawienie i ew. skorygowal...i tez nie zwierał zworków.
-
> Hmm jak mam to sprawdzić? Na "oko" są chyba OK. jezeli hamulce dzialaja Ci bardzo dobrze, to wezyki podcisnieniwe sa raczej OK. ...macac i patrzec czy nie ma dziur (pekniec podluznych) i czy nie sa sparciale.
-
> Jak wrażenia po jeździe z zaślepionym EGRem? "Nie czuje różnicy...więc po co przepłacać" ...widac mialem sprawnego EGRa ;-) jak lekko szarpał przy ruszaniu na benzynie, tak dalej lekko szarpie (za duża moc ? ) a na gazie jak gładko chodził, tak dalej gładko chodzi. największego kopa u mnie dało: - naprawienie pękających wężyków od podciśnienia - ustawienie zapłonu (jak kupiłem fure, to sie teraz okazuje, ze wtedy wyprzedzenie było równe ok. 0% ) - czyszczenie krokowca tylko troszke poprawiło problem z szarpaniem reszta (nowa sonda lamba, świece, WN i pare innych zabawek) nie zmieniło nic w MOCY silnika. Jeżeli masz coś nie teges z silnikiem, to zaślep EGRa - przynajmniej wyeliminujesz ew. inne przyczyny
-
> a powiedzcie mi co zrobic z tym wezykiem ktory wchodzi do egr-a > (c16nz). zaslepic go od strony gdzie wchodzil do zaworu czy nie. jezeli EGRa wywalasz i zostawiasz tylko zaslepke, to proponowalbym wkrecic srubke jakas dluga w pusty wezyk. a jezeli dajesz tylko zaslepke w postaci podkladki pod EGRa, to wg. zaufanego znajomego nie trzeba nic z nim robic - zostawic go na swoim miejscu jak byl.