Ksenomorf Napisano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 Witam Jestem już po wymianie popychaczy ale niestety coś tak dalej lekko stuka . Jest trochę lepiej niż przed wymianą ale jednak coś jeszcze słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 > Witam > Jestem już po wymianie popychaczy ale niestety coś tak dalej lekko stuka . Jest trochę lepiej niż > przed wymianą ale jednak coś jeszcze słychać. A wymieniales przy okazji dzwignie i sprawdziles stan krzywek? Bo w silnikach 8v lubia sie wycierac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksenomorf Napisano 7 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 > A wymieniales przy okazji dzwignie i sprawdziles stan krzywek? Bo w silnikach 8v lubia sie > wycierac. Mechanik to wymieniał twierdził że wałek jest OK. Co do dźwigni nic nie wspominał . Chyba zmienię mechanika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olmar Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 > Witam > Jestem już po wymianie popychaczy ale niestety coś tak dalej lekko stuka . Jest trochę lepiej niż > przed wymianą ale jednak coś jeszcze słychać. Jeździlem wcześniej Corsą C12NZ -8V - na początek wyczyściłem je, nie pomoglo więc wymieniłem kpl. popychaczy, nawet założyłem nowe dźwignie Nie pomogło nic, dalej stukały. Wyczytałem w necie, że luz na panewkach głównych (chyba pierwsza od rozrządu) powoduje spadek ciśnienia oleju i na głowicy dla popychaczy jest za mały. Nawet nowe popychacze bez ciśnienia nie będą dobrze pracować. Auto sprzedane, został mi przyrząd do wyjmowania popychaczy, dzieki niemu wymianę robiłem własnoręcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 > Chyba zmienię mechanika . Możesz go zapytać czy po wymianie popychaczy zrobił nie wiem jak to nazwać..samoczynne napełnianie . Coś takiego: 1. Jeżeli po pierwszym uruchomieniu silnika (np. montaż po remoncie), po ponownym uruchomieniu silnika lub przy pracy na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku występują hałasy, należy zwiększyć obroty silnika do ok. 2500 obr/min i utrzymywać je przez ok. 4 minuty lub płynnie zmieniać obroty silnika w przedziale 2000 - 3000 obr/min. przez okres 4 minut. 2. Pozostawić silnik pracujący na wolnych obrotach i przez 30 sek. kontrolować czy stuki ustały. Info za neta. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 A jesteś pewny ze to góra stuka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksenomorf Napisano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Zmiana mechanika to dobra decyzja . Wymienione wałek , drzwignie , "pastylki" i auto nie do poznania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 (edytowane) U mnie wałek wytarł się od strony paska. Ubytek miał około 1 mm. Krzywki też były mocno zjechane. Autko zaczęło ładnie ciągnąc od niskich obrotów. Wcześniej miało takie luki mocy. pzdr Edytowane 30 Czerwca 2015 przez maaster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.