Skocz do zawartości

Pytanko (głowica+wałek)


GT115

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam !

> Mam pytanko , jak założę głowice i wałek do CCS 1,1 z

> punto 1,2 8V jakie daje to efekty .Zostawiam

> orginalny wtrysk SPI.Czy warto w coś takiego się

> bawić .

> Pzdr.

Nigdy tego nie robiłem, nie mam zielonego pojęcia o tym ale wszyscy mówią, że warto no i robią to biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam !

> Mam pytanko , jak założę głowice i wałek do CCS 1,1 z

> punto 1,2 8V jakie daje to efekty .Zostawiam

> orginalny wtrysk SPI.Czy warto w coś takiego się

> bawić .

> Pzdr.

Jak zmienisz głowicę to na taką jak w 1.2 SPI A TO JEST TO SAMO CO MASZ TERAZ

Jak chcesz założyć wałem od 1.2 MPI to możesz go założyć ale wtedy to TYLKO wałek bo jak razem z głowicą to będziesz musiał zmienić również kolektor ssący z przepustnicą a do tego listwę wtryskową SERYJNY KOLEKTOR I PRZEPUSTNICA NIEPODEJDĄ POD GŁOWICĘ Z 1.2 MPI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak zmienisz głowicę to na taką jak w 1.2 SPI A TO JEST

> TO SAMO CO MASZ TERAZ

> Jak chcesz założyć wałem od 1.2 MPI to możesz go założyć

> ale wtedy to TYLKO wałek bo jak razem z głowicą to

> będziesz musiał zmienić również kolektor ssący z

> przepustnicą a do tego listwę wtryskową

Listwy nie trzeba montować. Ja mam głowicę 1,2 razem z kolektorem i przepustnicą od 1,2 i mam zostawiony spi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Listwy nie trzeba montować. Ja mam głowicę 1,2 razem z

> kolektorem i przepustnicą od 1,2 i mam zostawiony

> spi.

No to masz głowicę od 1.2 SPI bo do MPI byś niezałożył kolektora i przepustnicy od 1.1 albo od 1.2 SPI

I wiesz CO ....

NIC CI TO NIE DAŁO BO GŁOWICA W 1.1 i 1.2SPI JEST IDENTYCZNA sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to masz głowicę od 1.2 SPI bo do MPI byś niezałożył

> kolektora i przepustnicy od 1.1 albo od 1.2 SPI

Przecież wyraźnie napisałem, że mam głowicę, kolektor ssący i przepustnicę od 1,2 mpi, z tym, że zostawiłem spi...

> I wiesz CO ....

Nie wiem, ale zaraz się pewnie dowiem zlosnik.gif

> NIC CI TO NIE DAŁO BO GŁOWICA W 1.1 i 1.2SPI JEST

> IDENTYCZNA

Nie wiem, jak głowica 1,2 spi, ale 1,2 mpi trochę różni się od głowicy 1,1 spi. Po pierwsze nigdzie nie napisałem, że zamontowałem seryjną głowicę (a mam ją dłubniętą), a poza tym, nawet, gdyby byłaby ona seryjna, byłyby korzyści z innego wałka i większej przepustnicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to czego sie spodziewamy czesto nie idzie w parze z tym

> co dostajemy

Nie twierdzę, że tak nie jest, dziwi mnie tylko domniemanie, że jeżeli założyłem głowicę, to od razu seryjną... Jeżeli kupiłem drugą głowicę, to co mi szkodzi troszkę ją dłubnąć przed zamontowaniem... Podczas gdy ją dłubałem samochod miałem wciąż do dyspozycji, więc trochę dziwne byłoby, gdybym nic z nią nie zrobił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie twierdzę, że tak nie jest, dziwi mnie tylko

> domniemanie, że jeżeli założyłem głowicę, to od

> razu seryjną... Jeżeli kupiłem drugą głowicę, to co

> mi szkodzi troszkę ją dłubnąć przed

> zamontowaniem... Podczas gdy ją dłubałem samochod

> miałem wciąż do dyspozycji, więc trochę dziwne

> byłoby, gdybym nic z nią nie zrobił...

tutaj chodzi o to ze jak twierdzi Tommi nie mozesz miec glowicy od 1.2 mpi i zostac przy monowtrysku (ja nie wiem wiec sie nie wypowiadam) wiec masz od 1.2 spi a ta jest identyczna jak 1.1 spi

reasumujac - masz dlubniata jakby swoja glowice stara/nowa zlosnik.gif na nowym walku... tylko jesli masz glowice od 1.2 spi to i walek wtedy tez jest z tej glowicy... chyba ze kupowales oddzielnie smile.gif

comprende? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tutaj chodzi o to ze jak twierdzi Tommi nie mozesz miec

> glowicy od 1.2 mpi i zostac przy monowtrysku (ja

> nie wiem wiec sie nie wypowiadam) wiec masz od 1.2

> spi a ta jest identyczna jak 1.1 spi

> reasumujac - masz dlubniata jakby swoja glowice

> stara/nowa na nowym walku... tylko jesli masz

> glowice od 1.2 spi to i walek wtedy tez jest z tej

> glowicy... chyba ze kupowales oddzielnie

Sorry, ale czy uważacie mnie za aż takiego idiotę, który nie wie co montuje do swojego samochodu?? Kupowałem kompletną głowicę od 1,2 mpi razem z wałkiem, do tego kolektor ssący z przepustnicą również od 1,2... Po prostu nie mam listwy wtrysków, tylko zostawiony seryjny wtryskiwacz nad przepustnicą. Dowodem na to, że taki zestaw działa jest mój samochód. Zapraszam na oglądanie i jazdę próbną. Jeśli ktoś chce, to może również zapytać Szczypiora, ponieważ to z nim kupowałem tą głowicę, a później ją montowałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież wyraźnie napisałem, że mam głowicę, kolektor

> ssący i przepustnicę od 1,2 mpi, z tym, że

> zostawiłem spi...

> Nie wiem, ale zaraz się pewnie dowiem

> Nie wiem, jak głowica 1,2 spi, ale 1,2 mpi trochę różni

> się od głowicy 1,1 spi. Po pierwsze nigdzie nie

> napisałem, że zamontowałem seryjną głowicę (a mam

> ją dłubniętą), a poza tym, nawet, gdyby byłaby ona

> seryjna, byłyby korzyści z innego wałka i większej

> przepustnicy...

Skoro masz kolektor ssący od MPI i zostawiłeś SPI to znaczy JEDEN wtryskiwacz w PRZEPUSTNICY to jest to niemożliwe no.gif

bo zostały by Ci cztery dziury w kolektorze po wtryskach screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sorry, ale czy uważacie mnie za aż takiego idiotę, który

> nie wie co montuje do swojego samochodu?? Kupowałem

> kompletną głowicę od 1,2 mpi razem z wałkiem, do

> tego kolektor ssący z przepustnicą również od

> 1,2... Po prostu nie mam listwy wtrysków, tylko

> zostawiony seryjny wtryskiwacz nad przepustnicą.

> Dowodem na to, że taki zestaw działa jest mój

> samochód. Zapraszam na oglądanie i jazdę próbną.

> Jeśli ktoś chce, to może również zapytać

> Szczypiora, ponieważ to z nim kupowałem tą głowicę,

> a później ją montowałem...

No to gdzie się podziały dziury po wtryskach w kolektorze ssącym???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro masz kolektor ssący od MPI i zostawiłeś SPI to

> znaczy JEDEN wtryskiwacz w PRZEPUSTNICY to jest to

> niemożliwe

> bo zostały by Ci cztery dziury w kolektorze po wtryskach

Dziury te zostały zatkane, więc nie ma najmniejszych przeszkód, żeby to normalnie działało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sorry, ale czy uważacie mnie za aż takiego idiotę,

a to juz jest nadinterpretacja w wykonaniu kolegi zlosnik.gif

który

> nie wie co montuje do swojego samochodu?? Kupowałem

> kompletną głowicę od 1,2 mpi razem z wałkiem, do

> tego kolektor ssący z przepustnicą również od

> 1,2... Po prostu nie mam listwy wtrysków, tylko

> zostawiony seryjny wtryskiwacz nad przepustnicą.

> Dowodem na to, że taki zestaw działa jest mój

> samochód. Zapraszam na oglądanie i jazdę próbną.

> Jeśli ktoś chce, to może również zapytać

> Szczypiora, ponieważ to z nim kupowałem tą głowicę,

> a później ją montowałem...

wiesz... mylic sie jest rzecza ludzka zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziury te zostały zatkane, więc nie ma najmniejszych

> przeszkód, żeby to normalnie działało...

A zdajesz sobie sprawę z tego że głowice 1.2 MPI 1.2 SPI i 1.1 SPI różnią się TYKO rozstawem szpilek mocujących kolektor ssący??

dużo lepsze efekty uzyskałbyć poprzez montaż pełnego MPI z komputerem i pompą paliwa (koszt większy o jakieś 500pln) a przy zdłubaniu głowicy miałbyć około 75-80KM

Ale jak chcesz twój wybór twój samochód screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tutaj chodzi o to ze jak twierdzi

> Tommi nie mozesz miec glowicy

> od 1.2 mpi i zostac przy

> monowtrysku (ja nie wiem wiec

> sie nie wypowiadam) wiec masz

> od 1.2 spi a ta jest identyczna

> jak 1.1 spi

> reasumujac - masz dlubniata jakby

> swoja glowice stara/nowa na

> nowym walku... tylko jesli masz

> glowice od 1.2 spi to i walek

> wtedy tez jest z tej glowicy...

> chyba ze kupowales oddzielnie

> comprende?

To ja się wtrącę/zapytam - jeżeli głowica od 1,2 spi jest identyczna z głowicą 1,1 spi, a 1,1 jest identyczna z 1,0 to jakim cudem do kuffy nędzy spada stopień sprężania przy założeniu głowicy 1,2 do bloku 1,0?

Strasznie mi ta sprawa z głowicami śmierdzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro masz kolektor ssący od MPI i zostawiłeś SPI to znaczy JEDEN

> wtryskiwacz w PRZEPUSTNICY to jest to niemożliwe

> bo zostały by Ci cztery dziury w kolektorze po wtryskach

To jest mozliwe , Szczypek tez tak jezdzil przez pewien czas zanim nie zalozyl sterowania MPI, korpus wtrysku SPI jest rozkladany i tam chlopaki podmienili po prostu przepustnice na ta z MPI i zalozyli to na kolektor dolotowy od MPI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest mozliwe , Szczypek tez tak jezdzil przez pewien

> czas zanim nie zalozyl sterowania MPI, korpus

> wtrysku SPI jest rozkladany i tam chlopaki

> podmienili po prostu przepustnice na ta z MPI i

> zalozyli to na kolektor dolotowy od MPI

E no takie małe druciarstwo grinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ja się wtrącę/zapytam - jeżeli głowica od 1,2 spi jest

> identyczna z głowicą 1,1 spi, a 1,1 jest identyczna z 1,0 to

> jakim cudem do kuffy nędzy spada stopień sprężania przy

> założeniu głowicy 1,2 do bloku 1,0?

> Strasznie mi ta sprawa z głowicami śmierdzi...

Moim zdaniem glowica 1.2 MPI jest inna niz glowica 1.1 SPI czy 1.0 .

Jesli mowisz ,ze spada sprezanie to wyraznie widac ze 1.2 MPI ma wieksza komore spalania , no ale zeby to stwierdzic to nalezaloby pojemnosc komory spalania zmierzyc , najlepiej jakas cieczą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim zdaniem glowica 1.2 MPI jest

> inna niz glowica 1.1 SPI czy

> 1.0 .

No też mi się tak wydaje...identyczne są chyba 1.0 i 1.1 ale głowice 1,2 są już inne - inne tzn z więkrzymi komorami spalania.

> Jesli mowisz ,ze spada sprezanie to

> wyraznie widac ze 1.2 MPI ma

> wieksza komore spalania , no

> ale zeby to stwierdzic to

> nalezaloby pojemnosc komory

> spalania zmierzyc , najlepiej

> jakas cieczą

Przytoczę część postu kolegi, który się sporo zna na temacie:

"dzizasss!!! chlopie, jesli zalozyles glowice od 1.2 do dolu 1.1 albo 1.0 to masz stopien sprezania odpowiednio 8:1 i 8,7:1 !!!!!!!!!!!!!! po zalozeniu glowicy od 1.2 do 1.1 planuje sie ja o 2,5mm!!! (sporo bylo na ten temat na centomani)do 1.0 trzeba jeszcze wiecej!!! "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A zdajesz sobie sprawę z tego że głowice 1.2 MPI 1.2 SPI

> i 1.1 SPI różnią się TYKO rozstawem szpilek

> mocujących kolektor ssący??

A poza tym inny kształt kanałów ssących (wgłębienie na wtryskiwacz), i o ile się nie mylę, to 1,2 ma troszkę większą średnicę cylindrów...

> dużo lepsze efekty uzyskałbyć poprzez montaż pełnego MPI

> z komputerem i pompą paliwa (koszt większy o jakieś

> 500pln) a przy zdłubaniu głowicy miałbyć około

> 75-80KM

> Ale jak chcesz twój wybór twój samochód

Wszystko jest zrobione w ten sposób, że w każdej chwili można rozbudować ten silnik o mpi, po prostu nie miałem tyle $$, żeby zrobić wszystko naraz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A poza tym inny kształt kanałów

> ssących (wgłębienie na

> wtryskiwacz), i o ile się nie

> mylę, to 1,2 ma troszkę większą

> średnicę cylindrów...

Pytanie mam: Śr cylindra w 1,1 i 1,0 są identyczne - zakładając górę od 1,2 z większą średnicą komory spalania nie spier#$%& się coś - uszczelka, jakieś przedmuchy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No też mi się tak wydaje...identyczne są chyba 1.0 i 1.1 ale

> głowice 1,2 są już inne - inne tzn z więkrzymi komorami

> spalania.

> Przytoczę część postu kolegi, który się sporo zna na temacie:

> "dzizasss!!! chlopie, jesli zalozyles glowice od 1.2 do dolu 1.1

> albo 1.0 to masz stopien sprezania odpowiednio 8:1 i 8,7:1

> !!!!!!!!!!!!!! po zalozeniu glowicy od 1.2 do 1.1 planuje sie

> ja o 2,5mm!!! (sporo bylo na ten temat na centomani)do 1.0

> trzeba jeszcze wiecej!!! "

Bez zmierzenia komor spalanie sie nie wypowiadam , ale jesli to prawda to z takim sprezaniem faktycznie bedzie "zapierdzielalo" rotfl.gif

Trzeba to z glowa splanowac , bo obnizanie glowicy na pałe jest bez sensu , przyspieszyc zaplon na kółku , dac wiecej paliwka i ziuuuuuuu wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim zdaniem glowica 1.2 MPI jest inna niz glowica 1.1

> SPI czy 1.0 .

> Jesli mowisz ,ze spada sprezanie to wyraznie widac ze

> 1.2 MPI ma wieksza komore spalania , no ale zeby to

> stwierdzic to nalezaloby pojemnosc komory spalania

> zmierzyc , najlepiej jakas cieczą

mowa byla ze 1.1 spi jest taka sama jak 1.2 spi smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dłubnięta głowica 1,2

Nigdzie nie napisałeś, że ją dłubałeś

> z wałkiem,

Jeśli wałek jest z 60 to jest taki sam (to wynika z tego co napisałeś o braku konieczności zakładania listwy z wtryskiwaczami)

> kolektorem ssącym

Pisałeś, że kolektor jest od SPI, czyli taki sam jak w CC/SC

> i większą przepustnicą

o większej przepustnicy nic nie pisałeś

Tak więc precyzuj, to co piszesz, bo wychodzą później nieporozumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nigdzie nie napisałeś, że ją dłubałeś

Nigdzie nie napisałem też że jej nie dłubałem smirk.gif

> Jeśli wałek jest z 60 to jest taki sam (to wynika z tego

> co napisałeś o braku konieczności zakładania listwy

> z wtryskiwaczami)

> Pisałeś, że kolektor jest od SPI, czyli taki sam jak w

> CC/SC

> o większej przepustnicy nic nie pisałeś

> Tak więc precyzuj, to co piszesz, bo wychodzą później

> nieporozumienia.

Napisałem, że mam głowicę, kolektor i przepustnicę od 1,2 mpi, a przepustnica od 1,2 jest sporo większa niż ta od 1,1...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżleli jesteśmy już przy rozgrzebywaniu tematu głowic to poproszę

> o sprawdzenie na CD servisowym głowicy o numerach:

> 46538910 - to pierwszy,

> B469 - to drugi

> Co to za głowica i do jakiego zasilania...

Nie znalazlem takich numerow na Fiat CD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.