GT115 Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 Witam ! Mam pytanko , jak założę głowice i wałek do CCS 1,1 z punto 1,2 8V jakie daje to efekty .Zostawiam orginalny wtrysk SPI.Czy warto w coś takiego się bawić . Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kicus Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Witam ! > Mam pytanko , jak założę głowice i wałek do CCS 1,1 z > punto 1,2 8V jakie daje to efekty .Zostawiam > orginalny wtrysk SPI.Czy warto w coś takiego się > bawić . > Pzdr. Nigdy tego nie robiłem, nie mam zielonego pojęcia o tym ale wszyscy mówią, że warto no i robią to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 moim zdaniem zeby był porzadny efekt to ta głowica powinna być zdłubana. Elektronikę też trzeba przedłubac. Bo inaczej to efekt bedzie kiepasny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Witam ! > Mam pytanko , jak założę głowice i wałek do CCS 1,1 z > punto 1,2 8V jakie daje to efekty .Zostawiam > orginalny wtrysk SPI.Czy warto w coś takiego się > bawić . > Pzdr. Jak zmienisz głowicę to na taką jak w 1.2 SPI A TO JEST TO SAMO CO MASZ TERAZ Jak chcesz założyć wałem od 1.2 MPI to możesz go założyć ale wtedy to TYLKO wałek bo jak razem z głowicą to będziesz musiał zmienić również kolektor ssący z przepustnicą a do tego listwę wtryskową SERYJNY KOLEKTOR I PRZEPUSTNICA NIEPODEJDĄ POD GŁOWICĘ Z 1.2 MPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Jak zmienisz głowicę to na taką jak w 1.2 SPI A TO JEST > TO SAMO CO MASZ TERAZ > Jak chcesz założyć wałem od 1.2 MPI to możesz go założyć > ale wtedy to TYLKO wałek bo jak razem z głowicą to > będziesz musiał zmienić również kolektor ssący z > przepustnicą a do tego listwę wtryskową Listwy nie trzeba montować. Ja mam głowicę 1,2 razem z kolektorem i przepustnicą od 1,2 i mam zostawiony spi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Listwy nie trzeba montować. Ja mam głowicę 1,2 razem z > kolektorem i przepustnicą od 1,2 i mam zostawiony > spi. No to masz głowicę od 1.2 SPI bo do MPI byś niezałożył kolektora i przepustnicy od 1.1 albo od 1.2 SPI I wiesz CO .... NIC CI TO NIE DAŁO BO GŁOWICA W 1.1 i 1.2SPI JEST IDENTYCZNA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > No to masz głowicę od 1.2 SPI bo do MPI byś niezałożył > kolektora i przepustnicy od 1.1 albo od 1.2 SPI > I wiesz CO .... > NIC CI TO NIE DAŁO BO GŁOWICA W 1.1 i 1.2SPI JEST > IDENTYCZNA nie pisal ze DALO tylko ze MA taka sztuka dla sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > nie pisal ze DALO tylko ze MA > taka sztuka dla sztuki Aaaaaa to zmienia postać rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 A po co masz taki zestaw zamontowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > A po co masz taki zestaw zamontowany? Po to, żeby było trochę szybciej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > No to masz głowicę od 1.2 SPI bo do MPI byś niezałożył > kolektora i przepustnicy od 1.1 albo od 1.2 SPI Przecież wyraźnie napisałem, że mam głowicę, kolektor ssący i przepustnicę od 1,2 mpi, z tym, że zostawiłem spi... > I wiesz CO .... Nie wiem, ale zaraz się pewnie dowiem > NIC CI TO NIE DAŁO BO GŁOWICA W 1.1 i 1.2SPI JEST > IDENTYCZNA Nie wiem, jak głowica 1,2 spi, ale 1,2 mpi trochę różni się od głowicy 1,1 spi. Po pierwsze nigdzie nie napisałem, że zamontowałem seryjną głowicę (a mam ją dłubniętą), a poza tym, nawet, gdyby byłaby ona seryjna, byłyby korzyści z innego wałka i większej przepustnicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > nie pisal ze DALO tylko ze MA > taka sztuka dla sztuki To chyba oczywiste, że gdybym nie spodziewał się żadnego efektu, nie wymieniałbym głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > To chyba oczywiste, że gdybym nie spodziewał się żadnego > efektu, nie wymieniałbym głowicy to czego sie spodziewamy czesto nie idzie w parze z tym co dostajemy patrz posty Tommiego i Yana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > to czego sie spodziewamy czesto nie idzie w parze z tym > co dostajemy Nie twierdzę, że tak nie jest, dziwi mnie tylko domniemanie, że jeżeli założyłem głowicę, to od razu seryjną... Jeżeli kupiłem drugą głowicę, to co mi szkodzi troszkę ją dłubnąć przed zamontowaniem... Podczas gdy ją dłubałem samochod miałem wciąż do dyspozycji, więc trochę dziwne byłoby, gdybym nic z nią nie zrobił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Nie twierdzę, że tak nie jest, dziwi mnie tylko > domniemanie, że jeżeli założyłem głowicę, to od > razu seryjną... Jeżeli kupiłem drugą głowicę, to co > mi szkodzi troszkę ją dłubnąć przed > zamontowaniem... Podczas gdy ją dłubałem samochod > miałem wciąż do dyspozycji, więc trochę dziwne > byłoby, gdybym nic z nią nie zrobił... tutaj chodzi o to ze jak twierdzi Tommi nie mozesz miec glowicy od 1.2 mpi i zostac przy monowtrysku (ja nie wiem wiec sie nie wypowiadam) wiec masz od 1.2 spi a ta jest identyczna jak 1.1 spi reasumujac - masz dlubniata jakby swoja glowice stara/nowa na nowym walku... tylko jesli masz glowice od 1.2 spi to i walek wtedy tez jest z tej glowicy... chyba ze kupowales oddzielnie comprende? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > tutaj chodzi o to ze jak twierdzi Tommi nie mozesz miec > glowicy od 1.2 mpi i zostac przy monowtrysku (ja > nie wiem wiec sie nie wypowiadam) wiec masz od 1.2 > spi a ta jest identyczna jak 1.1 spi > reasumujac - masz dlubniata jakby swoja glowice > stara/nowa na nowym walku... tylko jesli masz > glowice od 1.2 spi to i walek wtedy tez jest z tej > glowicy... chyba ze kupowales oddzielnie Sorry, ale czy uważacie mnie za aż takiego idiotę, który nie wie co montuje do swojego samochodu?? Kupowałem kompletną głowicę od 1,2 mpi razem z wałkiem, do tego kolektor ssący z przepustnicą również od 1,2... Po prostu nie mam listwy wtrysków, tylko zostawiony seryjny wtryskiwacz nad przepustnicą. Dowodem na to, że taki zestaw działa jest mój samochód. Zapraszam na oglądanie i jazdę próbną. Jeśli ktoś chce, to może również zapytać Szczypiora, ponieważ to z nim kupowałem tą głowicę, a później ją montowałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Przecież wyraźnie napisałem, że mam głowicę, kolektor > ssący i przepustnicę od 1,2 mpi, z tym, że > zostawiłem spi... > Nie wiem, ale zaraz się pewnie dowiem > Nie wiem, jak głowica 1,2 spi, ale 1,2 mpi trochę różni > się od głowicy 1,1 spi. Po pierwsze nigdzie nie > napisałem, że zamontowałem seryjną głowicę (a mam > ją dłubniętą), a poza tym, nawet, gdyby byłaby ona > seryjna, byłyby korzyści z innego wałka i większej > przepustnicy... Skoro masz kolektor ssący od MPI i zostawiłeś SPI to znaczy JEDEN wtryskiwacz w PRZEPUSTNICY to jest to niemożliwe bo zostały by Ci cztery dziury w kolektorze po wtryskach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Sorry, ale czy uważacie mnie za aż takiego idiotę, który > nie wie co montuje do swojego samochodu?? Kupowałem > kompletną głowicę od 1,2 mpi razem z wałkiem, do > tego kolektor ssący z przepustnicą również od > 1,2... Po prostu nie mam listwy wtrysków, tylko > zostawiony seryjny wtryskiwacz nad przepustnicą. > Dowodem na to, że taki zestaw działa jest mój > samochód. Zapraszam na oglądanie i jazdę próbną. > Jeśli ktoś chce, to może również zapytać > Szczypiora, ponieważ to z nim kupowałem tą głowicę, > a później ją montowałem... No to gdzie się podziały dziury po wtryskach w kolektorze ssącym??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Skoro masz kolektor ssący od MPI i zostawiłeś SPI to > znaczy JEDEN wtryskiwacz w PRZEPUSTNICY to jest to > niemożliwe > bo zostały by Ci cztery dziury w kolektorze po wtryskach Dziury te zostały zatkane, więc nie ma najmniejszych przeszkód, żeby to normalnie działało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > No to gdzie się podziały dziury po wtryskach w > kolektorze ssącym??? Tutaj. A poza tym Bogad ma tak samo, i u niego też jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Sorry, ale czy uważacie mnie za aż takiego idiotę, a to juz jest nadinterpretacja w wykonaniu kolegi który > nie wie co montuje do swojego samochodu?? Kupowałem > kompletną głowicę od 1,2 mpi razem z wałkiem, do > tego kolektor ssący z przepustnicą również od > 1,2... Po prostu nie mam listwy wtrysków, tylko > zostawiony seryjny wtryskiwacz nad przepustnicą. > Dowodem na to, że taki zestaw działa jest mój > samochód. Zapraszam na oglądanie i jazdę próbną. > Jeśli ktoś chce, to może również zapytać > Szczypiora, ponieważ to z nim kupowałem tą głowicę, > a później ją montowałem... wiesz... mylic sie jest rzecza ludzka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Dziury te zostały zatkane, więc nie ma najmniejszych > przeszkód, żeby to normalnie działało... A zdajesz sobie sprawę z tego że głowice 1.2 MPI 1.2 SPI i 1.1 SPI różnią się TYKO rozstawem szpilek mocujących kolektor ssący?? dużo lepsze efekty uzyskałbyć poprzez montaż pełnego MPI z komputerem i pompą paliwa (koszt większy o jakieś 500pln) a przy zdłubaniu głowicy miałbyć około 75-80KM Ale jak chcesz twój wybór twój samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > tutaj chodzi o to ze jak twierdzi > Tommi nie mozesz miec glowicy > od 1.2 mpi i zostac przy > monowtrysku (ja nie wiem wiec > sie nie wypowiadam) wiec masz > od 1.2 spi a ta jest identyczna > jak 1.1 spi > reasumujac - masz dlubniata jakby > swoja glowice stara/nowa na > nowym walku... tylko jesli masz > glowice od 1.2 spi to i walek > wtedy tez jest z tej glowicy... > chyba ze kupowales oddzielnie > comprende? To ja się wtrącę/zapytam - jeżeli głowica od 1,2 spi jest identyczna z głowicą 1,1 spi, a 1,1 jest identyczna z 1,0 to jakim cudem do kuffy nędzy spada stopień sprężania przy założeniu głowicy 1,2 do bloku 1,0? Strasznie mi ta sprawa z głowicami śmierdzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Skoro masz kolektor ssący od MPI i zostawiłeś SPI to znaczy JEDEN > wtryskiwacz w PRZEPUSTNICY to jest to niemożliwe > bo zostały by Ci cztery dziury w kolektorze po wtryskach To jest mozliwe , Szczypek tez tak jezdzil przez pewien czas zanim nie zalozyl sterowania MPI, korpus wtrysku SPI jest rozkladany i tam chlopaki podmienili po prostu przepustnice na ta z MPI i zalozyli to na kolektor dolotowy od MPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > To jest mozliwe , Szczypek tez tak jezdzil przez pewien > czas zanim nie zalozyl sterowania MPI, korpus > wtrysku SPI jest rozkladany i tam chlopaki > podmienili po prostu przepustnice na ta z MPI i > zalozyli to na kolektor dolotowy od MPI E no takie małe druciarstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > To ja się wtrącę/zapytam - jeżeli głowica od 1,2 spi jest > identyczna z głowicą 1,1 spi, a 1,1 jest identyczna z 1,0 to > jakim cudem do kuffy nędzy spada stopień sprężania przy > założeniu głowicy 1,2 do bloku 1,0? > Strasznie mi ta sprawa z głowicami śmierdzi... Moim zdaniem glowica 1.2 MPI jest inna niz glowica 1.1 SPI czy 1.0 . Jesli mowisz ,ze spada sprezanie to wyraznie widac ze 1.2 MPI ma wieksza komore spalania , no ale zeby to stwierdzic to nalezaloby pojemnosc komory spalania zmierzyc , najlepiej jakas cieczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > E no takie małe druciarstwo Czasami potrzeba chwili , ale to ma prawo dzialac lepiej bo przepustnica jest wieksza i kanaly dolotowe tez , wysterowujesz regulatorem cisnienia paliwa wieksza dawke i zapierdzielasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 Jak ma być szybciej wymieniając części na takie same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Moim zdaniem glowica 1.2 MPI jest > inna niz glowica 1.1 SPI czy > 1.0 . No też mi się tak wydaje...identyczne są chyba 1.0 i 1.1 ale głowice 1,2 są już inne - inne tzn z więkrzymi komorami spalania. > Jesli mowisz ,ze spada sprezanie to > wyraznie widac ze 1.2 MPI ma > wieksza komore spalania , no > ale zeby to stwierdzic to > nalezaloby pojemnosc komory > spalania zmierzyc , najlepiej > jakas cieczą Przytoczę część postu kolegi, który się sporo zna na temacie: "dzizasss!!! chlopie, jesli zalozyles glowice od 1.2 do dolu 1.1 albo 1.0 to masz stopien sprezania odpowiednio 8:1 i 8,7:1 !!!!!!!!!!!!!! po zalozeniu glowicy od 1.2 do 1.1 planuje sie ja o 2,5mm!!! (sporo bylo na ten temat na centomani)do 1.0 trzeba jeszcze wiecej!!! " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > A zdajesz sobie sprawę z tego że głowice 1.2 MPI 1.2 SPI > i 1.1 SPI różnią się TYKO rozstawem szpilek > mocujących kolektor ssący?? A poza tym inny kształt kanałów ssących (wgłębienie na wtryskiwacz), i o ile się nie mylę, to 1,2 ma troszkę większą średnicę cylindrów... > dużo lepsze efekty uzyskałbyć poprzez montaż pełnego MPI > z komputerem i pompą paliwa (koszt większy o jakieś > 500pln) a przy zdłubaniu głowicy miałbyć około > 75-80KM > Ale jak chcesz twój wybór twój samochód Wszystko jest zrobione w ten sposób, że w każdej chwili można rozbudować ten silnik o mpi, po prostu nie miałem tyle $$, żeby zrobić wszystko naraz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Jak ma być szybciej wymieniając części na takie same? Jakie takie same?? Wg Ciebie dłubnięta głowica 1,2 z wałkiem, kolektorem ssącym i większą przepustnicą to to samo co seria 1,1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > A poza tym inny kształt kanałów > ssących (wgłębienie na > wtryskiwacz), i o ile się nie > mylę, to 1,2 ma troszkę większą > średnicę cylindrów... Pytanie mam: Śr cylindra w 1,1 i 1,0 są identyczne - zakładając górę od 1,2 z większą średnicą komory spalania nie spier#$%& się coś - uszczelka, jakieś przedmuchy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > No też mi się tak wydaje...identyczne są chyba 1.0 i 1.1 ale > głowice 1,2 są już inne - inne tzn z więkrzymi komorami > spalania. > Przytoczę część postu kolegi, który się sporo zna na temacie: > "dzizasss!!! chlopie, jesli zalozyles glowice od 1.2 do dolu 1.1 > albo 1.0 to masz stopien sprezania odpowiednio 8:1 i 8,7:1 > !!!!!!!!!!!!!! po zalozeniu glowicy od 1.2 do 1.1 planuje sie > ja o 2,5mm!!! (sporo bylo na ten temat na centomani)do 1.0 > trzeba jeszcze wiecej!!! " Bez zmierzenia komor spalanie sie nie wypowiadam , ale jesli to prawda to z takim sprezaniem faktycznie bedzie "zapierdzielalo" Trzeba to z glowa splanowac , bo obnizanie glowicy na pałe jest bez sensu , przyspieszyc zaplon na kółku , dac wiecej paliwka i ziuuuuuuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Pytanie mam: Śr cylindra w 1,1 i 1,0 są identyczne - zakładając > górę od 1,2 z większą średnicą komory spalania nie > spier#$%& się coś - uszczelka, jakieś przedmuchy??? A 1,2 ma wieksza srednice cylindra ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Moim zdaniem glowica 1.2 MPI jest inna niz glowica 1.1 > SPI czy 1.0 . > Jesli mowisz ,ze spada sprezanie to wyraznie widac ze > 1.2 MPI ma wieksza komore spalania , no ale zeby to > stwierdzic to nalezaloby pojemnosc komory spalania > zmierzyc , najlepiej jakas cieczą mowa byla ze 1.1 spi jest taka sama jak 1.2 spi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 najlepiej napisz priva do osobnika zwanego Edi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > dłubnięta głowica 1,2 Nigdzie nie napisałeś, że ją dłubałeś > z wałkiem, Jeśli wałek jest z 60 to jest taki sam (to wynika z tego co napisałeś o braku konieczności zakładania listwy z wtryskiwaczami) > kolektorem ssącym Pisałeś, że kolektor jest od SPI, czyli taki sam jak w CC/SC > i większą przepustnicą o większej przepustnicy nic nie pisałeś Tak więc precyzuj, to co piszesz, bo wychodzą później nieporozumienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > mowa byla ze 1.1 spi jest taka sama jak 1.2 spi W odpowiedzi na: zdajesz sobie sprawę z tego że głowice 1.2 MPI 1.2 SPI i 1.1 SPI różnią się TYKO rozstawem szpilek mocujących kolektor ssący?? Czytaj plis dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > najlepiej napisz priva do osobnika > zwanego Edi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > A 1,2 ma wieksza srednice cylindra ? Dane ze strony http://www.fiatpunto.org/: Średnica x skok [mm] dla 1,1 jest 70x72, a dla 1,2 70,8 x 78,9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > W odpowiedzi na: > zdajesz sobie sprawę z tego że głowice 1.2 MPI 1.2 SPI > i 1.1 SPI różnią się TYKO rozstawem szpilek > mocujących kolektor ssący?? > Czytaj plis dokladnie tamtego jeszcze wtedy nie przeczytalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Dane ze strony > http://www.fiatpunto.org/: > Średnica x skok [mm] dla 1,1 jest > 70x72, a dla 1,2 70,8 x 78,9 A dla litrówki bodajrze 70x68 - czy jakoś tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Nigdzie nie napisałeś, że ją dłubałeś Nigdzie nie napisałem też że jej nie dłubałem > Jeśli wałek jest z 60 to jest taki sam (to wynika z tego > co napisałeś o braku konieczności zakładania listwy > z wtryskiwaczami) > Pisałeś, że kolektor jest od SPI, czyli taki sam jak w > CC/SC > o większej przepustnicy nic nie pisałeś > Tak więc precyzuj, to co piszesz, bo wychodzą później > nieporozumienia. Napisałem, że mam głowicę, kolektor i przepustnicę od 1,2 mpi, a przepustnica od 1,2 jest sporo większa niż ta od 1,1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Dane ze strony http://www.fiatpunto.org/: > Średnica x skok [mm] dla 1,1 jest 70x72, a dla 1,2 70,8 x 78,9 Faktycznie , wiec komora spalania jest na 100% wieksza w 1.2 jesli te wymiary sa prawdziwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > kolektor od 1,2 mpi A co zrobiłeś z gniazdami wtryskiwaczy? > przepustnica od 1,2 jest sporo większa niż ta od 1,1... Taa, 4 mm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 Jeżleli jesteśmy już przy rozgrzebywaniu tematu głowic to poproszę o sprawdzenie na CD servisowym głowicy o numerach: 46538910 - to pierwszy, B469 - to drugi Co to za głowica i do jakiego zasilania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > A co zrobiłeś z gniazdami wtryskiwaczy? Zostały zatkane. > Taa, 4 mm... Nie mierzyłem, ale różnica jest moim zdaniem spora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Taa, 4 mm... Z tego wynika, że jest to 8mm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Jeżleli jesteśmy już przy rozgrzebywaniu tematu głowic to poproszę > o sprawdzenie na CD servisowym głowicy o numerach: > 46538910 - to pierwszy, > B469 - to drugi > Co to za głowica i do jakiego zasilania... Nie znalazlem takich numerow na Fiat CD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 25 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 > Nie znalazlem takich numerow na Fiat > CD No to GIT - głowica niezidentyfikowana... Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.