rostex Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 W najbliższym czasie będę zmuszony do wymiany pompy wody w swoim Z14XEP z powodu luzu na kole pasowym. Jako, że do wyboru jest kilka producentów mam dylemat co wybrać. Katalog Opla dla mojego nr VIN podaje taką pompę: 24469102 1334145 PUMP,ASSY.,WATER,WITH SENSOR (SHW) Do wyboru mam: Ruville z Intercarsu za 270 zł Magneti Marelli z allegro za 165 zł Podejrzanie tani DOLZ z allegro za 142 zł Drugie pytanko to rolka napinacza paska wielorowkowego. Widzę, że są dostępne same rolki do napinacza za około 65 zł. Bawić się w wymianę samej rolki czy bulić za cały napinacz ponad 250 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 > Drugie pytanko to rolka napinacza paska wielorowkowego. Widzę, że są dostępne same rolki do > napinacza za około 65 zł. Bawić się w wymianę samej rolki czy bulić za cały napinacz ponad 250 > zł? A to chyba zależy co się konkretnego dzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 > A to chyba zależy co się konkretnego dzieje... Po zdjęciu paska rolka ma mały luz i słychać, że łożysko ma powoli dość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 > Po zdjęciu paska rolka ma mały luz i słychać, że łożysko ma powoli dość. No to zmieniałbym tylko rolkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 Może chcesz oryginał z poprawionym króćcem? Zalega mi z AH, jest po przebiegu 80kkm. Mam nową uszczelkę. Ja zmieniałem całą pompę, bo pękł plastikowy króciec, sama pompa była w idealnym stanie. Wtedy nie chciało mi się bawić w gwintowanie na samochodzie, bo nie powinno się tego robić, to kupiłem pompę Dolz, oryginał sobie zostawiłem a króciec w wolnej chwili zamontowałem mosiężny oryginalny. Co do rolki to do AH brałem Caffaro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 > Może chcesz oryginał z poprawionym króćcem? Sam nie wiem, bo używkę już mam Udało Ci się odkręcić śrubę trzymającą rolkę w napinaczu bez problemu? Pytam, bo rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i powiedział, że kiedyś próbował ją odkręcić i śruba się urwała, co w konsekwencji skończyło się nowym napinaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 Ta pompa luzów nie ma, pewnie jeździłaby dalej gdyby nie pęknięty króciec. Jej zdjęcia masz tutaj: http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=&Board=astra&Number=287817786 Co do rolki to problemów z odkręceniem nie miałem, gwint na 99% jak pamiętam jest zwykły prawy. Klucz 15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.