Skocz do zawartości

Pilnie potrzebne info


rafak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałbym się zapytać kolegów czy do uruchomienia sterowania radia przyciskami z kierownicy wystarczą mi te dwie pozycje z Eper'a - 735304563 41201/00 KOŁO KIEROWNICY COMPL i 735368255 55501/00 PRZEŁĄCZNIK POD KIEROWNICĘ (przypominam, że kiedyś miałem to w aucie tylko aso mnie pozbawiło).

Chodzi mi o to czy opis przy kierownicy "COMPL" oznacza, że jest to kierownica razem z tą dodatką centralką ? Czy ktoś może mnie upewnić, że po zakupie dwóch wyżej wymienionych elementów sterowanie będzie znowu w moim stilonie działać ?

Pozdrawiam i liczę na waszą wiedzę i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najprędzej teraz będzie przerabiał to kolega lachal w swoim aucie

> ponieważ wczoraj zakupił taką kierę

Kierownicę kupiłem ze względu na to , że jest skórzana, jak przy okazji da się coś zrobić z przyciskami to dobrze , jak nie to będzie atrapa zlosnik.gif.

Jak czegoś się dowiem to dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co się orientowałem, to jeśli kierownicy nie ma wpisanej w głównym komputerze to przyciski nie dadzą się aktywować. pytałem o mozliwośc upgradu kompa w stilaczu i niestety takiej możliwości nie przewidzieli. generalnie jeśli chodzi o samodzielne dokładanie opcji to serwisy w ramach pomocy oferują tylko energiczne podrzucanie ramionami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tego co się orientowałem, to jeśli kierownicy nie ma wpisanej w

> głównym komputerze to przyciski nie dadzą się aktywować. pytałem

> o mozliwośc upgradu kompa w stilaczu i niestety takiej

> możliwości nie przewidzieli. generalnie jeśli chodzi o

> samodzielne dokładanie opcji to serwisy w ramach pomocy oferują

> tylko energiczne podrzucanie ramionami

lepiej powiedz temu aso żeby kupili atari to może czegoś się nauczą a ty nie bedziesz wynosił ich bredni dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lepiej powiedz temu aso żeby kupili atari to może czegoś się nauczą

> a ty nie bedziesz wynosił ich bredni dalej

przekażę Twoją krytyczną opinie do 3 ASO i FAP, czyli to tych żródeł skąd otrzymałm takie a nie inne informacje. na pewno spowodują zmiane procedur . przepraszam ze screwy.gif jestem i puszczam dalej takie "brednie". cieszę się jednocześnie że Twoja odpowiedz wyjasniła problem sterowania radiem z kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najprędzej teraz będzie przerabiał to kolega

To ja sie podłączam do wątku z powodu odwrotnego:

Czy przy zdejmowaniu kierownicy można zwyczajnie odkręcić tę śrubę pod airbagiem, czy można zdjąć wieniec bez obawy uszkodzenia tego okrągłego zespołu przewodów (tzw. taśmy)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przekażę Twoją krytyczną opinie do 3 ASO i FAP, czyli to tych żródeł

> skąd otrzymałm takie a nie inne informacje. na pewno spowodują

> zmiane procedur . przepraszam ze jestem i puszczam dalej takie

> "brednie". cieszę się jednocześnie że Twoja odpowiedz wyjasniła

> problem sterowania radiem z kierownicy

co do aso to oni są lub zostali na etapie seicento a stilo ich wyprzedza myślą co do streowania kierownicy temat był

poruszany i kolega otrzymał wiadomosc ale mi nie wierzy i pyta się dalej

Do twego komputera stilo mozesz dołożyc wszystko to co ma

abarth a ty np. nie masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do twego komputera stilo mozesz dołożyc wszystko to co ma

> abarth a ty np. nie masz.

pytanie, czy mozna takie oprogramowanie wgrać "awansem" i potem dokładać lub nie wybrane opcje, czy też wgranie a nie zamontowanie tych urzadzeń będzie powodowało wyskakiwanie failurów w ramach autodiagnostyki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem kierownicę, ale w moim przypadku sterownie nie będzie działać. Oprócz kierownicy z przyciskami i centralką (wewnętrzne bebechy kierownicy z kabelkami) potrzebna jest też: spiralka - czyli fachowo : styk (46778964) z którego wychodzi kostka, którą podpina się w kierownicy. Pozostaje jeszcze kwestia czy komputer sobie z tym poradzi. Ja temat odpuszczam (zależało mi na skórzanej kierownicy , a nie na sterowaniu).

Myślę, że kierownica735304563 - to jest już komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcasz śrubę mocującą kierownicę i delikatnie ją zdejmujesz. Taśma czy spiralka (jak ją zwał tak zwał - fachowo : styk) znajduje się pod kołem kierownicy - trzeba delikatnie przytrzymać, nie obracać i pilnować żeby nie wypadło.

Tak to wyglądało u mnie przy okazji zmiany koła kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytanie, czy mozna takie oprogramowanie wgrać "awansem" i potem

> dokładać lub nie wybrane opcje, czy też wgranie a nie

> zamontowanie tych urzadzeń będzie powodowało wyskakiwanie

> failurów w ramach autodiagnostyki ?

nic sie nie wgrywa

bład objawia się miganiem licznika który można obeejsc.

przestan myslec o kompie auta jak jakieś ..............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Odkręcasz śrubę mocującą kierownicę i delikatnie ją zdejmujesz.

No i rzeczywiście - śruba odkręcona i wystarczy ją wysunąć uważając na kableki. W szczegółach wygląda to tak, że najpierw poduszka powietrzna (czyli 3 imbusy (5)), a potem gumowy kapturek i pod nim wieeelka śruba 24mm. Bez przedłuzki nie ma szans odkręcić, no chyba że Pudzianowski. Przy ponownym montażu nie sposób nie trafić we właściwe miejsce, bo raz że są nacięcia pomocnicze, a dwa przelot na przewody.

> się pod kołem kierownicy - trzeba delikatnie przytrzymać, nie

> obracać i pilnować żeby nie wypadło.

U mnie akurat wszystko samo się trzymało, obracałem i wszystko gra. Chociaz akurat na taśmie była naklejka dla mózgowców z ASO, żeby spojrzeli w instrukcje przed jej demontażem. Taśma spiralna u mnie (2004) jwydaje się byc zespolona z dźwigienkami świateł/kierunkowskazów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ile jest przewodow w tasmie lub inaczej, czy przelaczniki z

> kierownicy ida wlasnym torem kablowym czy sa kodowane juz w

> kierownicy?

Dwa dni temu przy pomocy kolegi terlaf'a (wielkie dzięki) rozbieraliśmy moją kierownicę. Wszystko wygląda taj jak opisał to terlaf, u niego kiera z przyciskami i z tego białego dysku (nie wiem jak to fachowo się nazywa) wychodzą przewody do poduszki, klaksonu i przycisków. U mnie, kiera bez przycisków i wychodzą tylko przewody do poduszki i klaksonu. Kostka wchodząca do tej białej tarczy jest w obu przypadkach taka sama, u mnie część złączy jest poprostu niepodłączona.

Przy okazji chciałbym zapytać czy ten biały dysk jest integralną częścią przełącznika świateł, czy to osobny element ? I czy jest możliwość dokupienia tej wiązki przewodów od tarczy do kierownicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kierownicę kupiłem ze względu na to , że jest skórzana, jak przy

> okazji da się coś zrobić z przyciskami to dobrze , jak nie to

> będzie atrapa .

> Jak czegoś się dowiem to dam znać.

Jakie koszty bo mi wstepnie powiedzieli w ASO 700 zeta ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie koszty bo mi wstepnie powiedzieli w ASO 700 zeta ???

Kierownica skórzana z przyciskami 1400 zł, przełącznik świateł (z czujnikiem deszczu+automatyczne światła+sterowanie radiem) 800 zł. To ceny z mojego ASO, kiere wytargowałem do 1200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kierownica skórzana z przyciskami 1400 zł, przełącznik świateł (z

> czujnikiem deszczu+automatyczne światła+sterowanie radiem) 800

> zł. To ceny z mojego ASO, kiere wytargowałem do 1200.

Łączie 1200 czy tylko kiera ??? To Lachal miał fart 150 za kiere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.