mrarek Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 No nie powiem bym był szczęśliwy pisząc pierwszego posta z problemem (dla mnie istotnym) skoro auto nie ma jeszcze 4 lat. Pierwsza rejestracja była 05/07/2011 Otóż dziś przytrafiła mi się dziwna historia - stałem na skrzyżowaniu i nagle wyświetlacz kilkukrotnie zaczął zmieniać się (motywy), kilkukrotnie pojawiły się komunikaty o wyłączonym ESP, AIRBAG, do tego menu po francusku no i na końcu zauważyłem reset zegarów.Co ciekawe w SCII podczas resetu zostawał tylko przebieg całkowity, a tu zostaje przebieg całkowity + przebieg dzienny.Ostatecznie zakończyło się tym: Na szybko przypominam sobie, co robiło ostatnio z autem, ale nic nie było robione, oprócz aktualizacji w map TT Live (ok. 8 godzin przed zdarzeniem). Sprawdziłem klemy - mocno trzymają. Nie ma nic luźnego.Po wyłączeniu silnika i uruchomieniu diagnostyki nie ma już błędu. Zegary nadal zresetowane.Macie jakiś pomysł czy tylko CLIP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 błędy z poduchami pojawiały mi się przy bardzo niskim napięciu. Sprawdź na początek jakie masz ładowanie, może tu jest coś nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2015 mega głupie zmiany na forum... zapomniałem dodać wątek do obserwowanych i dopiero dziś widzę odpowiedź IMHO napięcie powinno być OK, bo samochód był w ruchu. już zdążyłem się dowiedzieć, że nie jest to odosobniony przypadek - inni użyszkodnicy SCIII też mieli podobne przypadki i dokładnie nie wiadomo, co jest przyczyną najlepsze jest to, że każdy siedzi cicho i nic nie pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 6 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2015 mega głupie zmiany na forum... zapomniałem dodać wątek do obserwowanych i dopiero dziś widzę odpowiedź IMHO napięcie powinno być OK, bo samochód był w ruchu. już zdążyłem się dowiedzieć, że nie jest to odosobniony przypadek - inni użyszkodnicy SCIII też mieli podobne przypadki i dokładnie nie wiadomo, co jest przyczyną najlepsze jest to, że każdy siedzi cicho i nic nie pisze Sprawdzenie punktow masy - odkrecac i przeczyscic, recznie papierkiem lub plynem, jakis w sprayu Contakt i czeka Ciebie psikanie we wszystkie wtyczki, na razie nic innego nie wymyslisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.