Skocz do zawartości

Pająk do 1.4


Vosiek

Rekomendowane odpowiedzi

> co o tym sądzicie:

> czyścić stary pająk czy kupić nowy/

> jeżeli czyścić, to jak i czy to coś pomoże?

> dzięki

szmatka i ruska diamentowa pasta do polerowania - bezie sie blyszczal jak psu jajaca

a silnik tez przepluczesz ?

najczesciej nie sika dlatego ze slabe cisnienie jest - puszcza na uszczelkach - kpl kosztyje tyle co nowy pajak wiec lpeiej nowy pajak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szmatka i ruska diamentowa pasta do polerowania - bezie sie blyszczal

> jak psu jajaca

> a silnik tez przepluczesz ?

> najczesciej nie sika dlatego ze slabe cisnienie jest - puszcza na

> uszczelkach - kpl kosztyje tyle co nowy pajak wiec lpeiej nowy

> pajak

nie chodziło mi o polerkę psich jajec wink.gif, tylko o czyszczenie wewnętrzne, np. jakieś płukanie właśnie, co do silnika, to dzisiaj jeden gość powiedział mi, że warto wymienić olej na klasę wyższy, po 3000 wymienić znowu , i po następnych 5000 następna wymiana, przez taki czas magistrala nie powinna się zapchać, a cały syf powinien popłynąć przy wymianie, potem wymiany co 10000 i powinno być waytogo.gif

co do cen, to faktycznie 8 uszczelek - 160 zł, a magistrala + 8 uszczelek - 165 zł - to musiał wymyślić jakiś screwy.gif

30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do silnika, to

> dzisiaj jeden gość powiedział mi, że warto wymienić olej na

> klasę wyższy, po 3000 wymienić znowu , i po następnych 5000

> następna wymiana, przez taki czas magistrala nie powinna się

> zapchać, a cały syf powinien popłynąć przy wymianie, potem

> wymiany co 10000 i powinno być

Ja słyszałem podobną teorię, tylko mój mechanik polecił pierwszą wymianę zrobić tak po 500 - 800 km.

I szczególnie ważne jest żeby założyć oryginalny filtr oleju przy każdej wymianie - ponoć inne się nie sprawdzają w silniku 1,4.

Może kwestia filtra to część problemu smarowania 1,4? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do silnika, to

> Ja słyszałem podobną teorię, tylko mój mechanik polecił pierwszą

> wymianę zrobić tak po 500 - 800 km.

> I szczególnie ważne jest żeby założyć oryginalny filtr oleju przy

> każdej wymianie - ponoć inne się nie sprawdzają w silniku 1,4.

> Może kwestia filtra to część problemu smarowania 1,4?

ze ja na to nie wpadłem?! sciana.gif

z tym filtrem to może być s bokser.gifł w dyche.

thx za sugestie ok.gif20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.