Vosiek Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 co o tym sądzicie: czyścić stary pająk czy kupić nowy/ jeżeli czyścić, to jak i czy to coś pomoże? dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafkulec Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 > co o tym sądzicie: > czyścić stary pająk czy kupić nowy/ > jeżeli czyścić, to jak i czy to coś pomoże? > dzięki szmatka i ruska diamentowa pasta do polerowania - bezie sie blyszczal jak psu jajaca a silnik tez przepluczesz ? najczesciej nie sika dlatego ze slabe cisnienie jest - puszcza na uszczelkach - kpl kosztyje tyle co nowy pajak wiec lpeiej nowy pajak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vosiek Napisano 4 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 > szmatka i ruska diamentowa pasta do polerowania - bezie sie blyszczal > jak psu jajaca > a silnik tez przepluczesz ? > najczesciej nie sika dlatego ze slabe cisnienie jest - puszcza na > uszczelkach - kpl kosztyje tyle co nowy pajak wiec lpeiej nowy > pajak nie chodziło mi o polerkę psich jajec , tylko o czyszczenie wewnętrzne, np. jakieś płukanie właśnie, co do silnika, to dzisiaj jeden gość powiedział mi, że warto wymienić olej na klasę wyższy, po 3000 wymienić znowu , i po następnych 5000 następna wymiana, przez taki czas magistrala nie powinna się zapchać, a cały syf powinien popłynąć przy wymianie, potem wymiany co 10000 i powinno być co do cen, to faktycznie 8 uszczelek - 160 zł, a magistrala + 8 uszczelek - 165 zł - to musiał wymyślić jakiś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maicher Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 co do silnika, to > dzisiaj jeden gość powiedział mi, że warto wymienić olej na > klasę wyższy, po 3000 wymienić znowu , i po następnych 5000 > następna wymiana, przez taki czas magistrala nie powinna się > zapchać, a cały syf powinien popłynąć przy wymianie, potem > wymiany co 10000 i powinno być Ja słyszałem podobną teorię, tylko mój mechanik polecił pierwszą wymianę zrobić tak po 500 - 800 km. I szczególnie ważne jest żeby założyć oryginalny filtr oleju przy każdej wymianie - ponoć inne się nie sprawdzają w silniku 1,4. Może kwestia filtra to część problemu smarowania 1,4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vosiek Napisano 4 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 > co do silnika, to > Ja słyszałem podobną teorię, tylko mój mechanik polecił pierwszą > wymianę zrobić tak po 500 - 800 km. > I szczególnie ważne jest żeby założyć oryginalny filtr oleju przy > każdej wymianie - ponoć inne się nie sprawdzają w silniku 1,4. > Może kwestia filtra to część problemu smarowania 1,4? ze ja na to nie wpadłem?! z tym filtrem to może być s ł w dyche. thx za sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.