maxpaynemm Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 Witam! Mianowicie w związku z tym iż w sobotę zabieram sie za wiosenne wymiany mam kilka pytań: 1. Czy przy okazji wymiany tarcz i klocków oraz płynu hamulcowego wymienić też z przodu przewody gumowe?? Dodam że z hamulcami nie mam zupełnie żadnych problemów. 2. Cz używacie w chłodnicy jakiś innych płynów chłodzących niż orginalny Fiatoski?? (jaki polecilibyście??) 3. Czy jak chce wymienić termostat to wystarczy że pójdę do sklepu i poproszę o termostat do UNO 1.0 czy lepiej wziąść ze sobą stary do porównywania ?? Prosiłbym was o porady jak najłatwiej wymienić płyn hamulcowy... za wszystkie porady dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 > Witam! Hej > Mianowicie w związku z tym iż w sobotę zabieram sie za wiosenne > wymiany mam kilka pytań: > 1. Czy przy okazji wymiany tarcz i klocków oraz płynu hamulcowego > wymienić też z przodu przewody gumowe?? Dodam że z hamulcami nie > mam zupełnie żadnych problemów. Jak są oki to po co zmieniać? > 2. Cz używacie w chłodnicy jakiś innych płynów chłodzących niż > orginalny Fiatoski?? (jaki polecilibyście??) Petrygo, borygo, a latem woda > 3. Czy jak chce wymienić termostat to wystarczy że pójdę do sklepu i > poproszę o termostat do UNO 1.0 czy lepiej wziąść ze sobą stary > do porównywania ?? Lepiej weź > Prosiłbym was o porady jak najłatwiej wymienić płyn hamulcowy... za Odkręcic odpowietrzniki, założyć na nie wężyki i zlewać do jakiegoś naczynka, automatycznie dolewając płynu do zbiorniczka > wszystkie porady dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturse Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 > Witam! > Mianowicie w związku z tym iż w sobotę zabieram sie za wiosenne > wymiany mam kilka pytań: > 1. Czy przy okazji wymiany tarcz i klocków oraz płynu hamulcowego > wymienić też z przodu przewody gumowe?? Dodam że z hamulcami nie > mam zupełnie żadnych problemów. > 2. Cz używacie w chłodnicy jakiś innych płynów chłodzących niż > orginalny Fiatoski?? (jaki polecilibyście??) > 3. Czy jak chce wymienić termostat to wystarczy że pójdę do sklepu i > poproszę o termostat do UNO 1.0 czy lepiej wziąść ze sobą stary > do porównywania ?? > Prosiłbym was o porady jak najłatwiej wymienić płyn hamulcowy... za > wszystkie porady dziękuję TERMOSTAT to temat ktory cwiczylem. Matolek w sklepie sprzedal mi wklad i uszczelke ktore zupelnie nie pasowaly do mojego uniaczka. Po powtornej wizycie okazalo sie ze nie maja ani wkladow, ani usczelek i kupilem caly termostat ( trzydziesci pare zeta). Lepiej zabierz stary na wzor. Jesli uda Ci sie kupic sam wklad i uszczelke to jeszcze lepiej, bo taniej a obudowa raczej sie nie psuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxpaynemm Napisano 4 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 Mam jeszcze pytanko... jak najlepiej sprawdzić luzy na wachaczu i sworzniu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 > Mam jeszcze pytanko... jak najlepiej sprawdzić luzy na wachaczu i > sworzniu ?? Najlepiej pojechać na szarpaki, wtedy wszystkie luzy Tobie wykaże w zawieszeniu, ewentualnie podnośnik (taki kolumnowy) i brecha, ale pierwsza opcja jest lepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 > Mam jeszcze pytanko... jak najlepiej sprawdzić luzy na wachaczu i > sworzniu ?? jest jeszcze inny taki domowy sposob energicznie poczachaj kolem i jezeli lata gora, dol lub na boki to raczej sa wyziorbane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_j Napisano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2006 > Petrygo, borygo, a latem woda Tylko pamietaj, zeby plyn nadawal sie do chlodnic aluminiowych. Co do wody to raczej nie polecam, bo powoduje proces korozji i odkladanie sie kamienia. > Lepiej weź > Odkręcic odpowietrzniki, założyć na nie wężyki i zlewać do jakiegoś > naczynka, automatycznie dolewając płynu do zbiorniczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxpaynemm Napisano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2006 Pokwale się wam dziś moimi nowościami Amorki olejowe Kayaba + tarcze + klocki ATE... tarcze oczywi scie już pomalowane Mam jeszcze jedno pytanko... zauważyłem że mam luzy na końcówkach drążkow... czy wymiana jest trudna?? Poprosze o jakieś podpowiedzi albo manuale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2006 > Pokwale się wam dziś moimi nowościami > Amorki olejowe Kayaba + tarcze + klocki ATE... tarcze oczywi scie już > pomalowane > Mam jeszcze jedno pytanko... zauważyłem że mam luzy na końcówkach > drążkow... czy wymiana jest trudna?? > Poprosze o jakieś podpowiedzi albo manuale ile dałes za tarcze i jakiej firmy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxpaynemm Napisano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2006 > ile dałes za tarcze i jakiej firmy?? Tarcze i klocki ATE 220 za komplet... oczywiście lakierek sam robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukiloki Napisano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2006 > Witam! > Mianowicie w związku z tym iż w sobotę zabieram sie za wiosenne > wymiany mam kilka pytań: > 1. Czy przy okazji wymiany tarcz i klocków oraz płynu hamulcowego > wymienić też z przodu przewody gumowe?? Dodam że z hamulcami nie > mam zupełnie żadnych problemów. > 2. Cz używacie w chłodnicy jakiś innych płynów chłodzących niż > orginalny Fiatoski?? (jaki polecilibyście??) > 3. Czy jak chce wymienić termostat to wystarczy że pójdę do sklepu i > poproszę o termostat do UNO 1.0 czy lepiej wziąść ze sobą stary > do porównywania ?? > Prosiłbym was o porady jak najłatwiej wymienić płyn hamulcowy... za > wszystkie porady dziękuję ja wymianiam plyn ham, w nastepujacy sposob (chyba najlatwiejszy) 1.odsysam strzykawka plyn ze zbiorniczka, 2.wlewam nowy czysty plyn, 3.odpowietrzam uklad hamulcowy, 4.gdy ze wszystkich odpowietrznikow poleci nowy czysty plyn operacja zakonczona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.