raf1al
użytkownik-
Liczba zawartości
2 751 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
raf1al's Achievements
starszy kierowca (13/20)
0
Reputacja
-
No ok bo narazie wizualnie patrzyłem tylko, i w nowej wielozawor jest wyzej montowany bliżej tego dekielka o prawie 2cm bałem się że nie przykręcę dekla bo zawor będzie wystawa.
-
Posiadam obecnie butle stako 630x204 i wkręcony wielozawor brc. Butle musze wymienić ,tylko czy ten wielozawor Brc będzie pasował do butli elpigaz 630x200 ? Nieco wyszej jest ta flansza przyspawana co przykręca się zawor elpigaz niż w stako.
-
TAk udało mi sie . uszczelniłem ta puszkę z elektryka , jak piszesz ta śmieszną blachę co serwo jest przykręcane(wyjołem całe serwo i nie ukręciłem rurek ) do niej a całość do karoserii, kretyński patent ale cóż.... oraz tam przez maglownice tez się lało, bo tam tez jest ta śmieszna uszczelka oraz jakiś dodatkowy plastik wkręcany w karoserie. nowy filc i teraz jest sucho z przodu i nie paruje nie śmierdzi zostały tylne lampy bo miedzy nimi a karoseria tez musi byc uszczelka gąbkowa dałem nowe ale dalej cos tamtędy leci ehh
-
Mam kolejny problem, odkryłem ze w klapie jest centralny zamek myślałem ze tylko w drzwiach do tej pory. problem jest taki ze zamek nie działa w pełni tzn przy otwieraniu auta z pilota zamek otwiera klape ale przy zamykaniu juz nie zamyka dziala tylko w jedna strone siłownik ( na krotko działa w obie) centralny działa z pilota i z kluczyka domykanie szyb działa z kluczyka . kable całe, wiec gdzie jest problem??
-
Witam problem jest taki ze woda wlewa sie przez przejscie krzyżaka od kolumny kierownicy. dokładnie otworem gdzie z przekładni przechodzi wałek do wnętrza kierownicy do którego sie przykręca krzyżak. i nie wiem czy brakuje jakiejś uszczelki czy czegoś tam . nie mogę nigdzie w googlach znaleźć konkretnych fotek czy odpowiedzi wszędzie piszą o typowych przeciekach wody w oplach (może nie potrafię ) może ktoś posiada jakieś foty od środka jak i od spodu tych miejsc gdzie przekładnia wchodzi do wnętrza kabiny w korsie C? lub wie jak uszczelnić dokładnie to miejsce? ktos demontował przekładnie i wie co tam jest dokładnie zamontowane do uszczelnienia? na foto zaznaczyłem którędy się wlewa potwierdzone podczas deszczu i szlaufem help
-
no jak uwazasz ale to nie 1.9 TDI marne 100km bez turbo
-
czym tu sie scigac 1.6 :D normalna przepsowa jazda powyzej 100
-
czyli bosch nie bedzie złym wyborem o 50 tanszy od ATE
-
najtanszy bosch ale słyszałem ze ate najlepszy z tych 3 chodzi o to by sie tarcze nie skrzywiły po 100km!
-
witam co polecacie na przod do focusa 1 zestaw tarcze i klocki ATE Bosch czy Brembo:)
-
Posiadam dwupłaszczowy wymiennik 140litrowy i mam takie szybkie pytanie jaka tam wsadzic grzałke 2KW czy 3KW co bedzie lepszym rozwiazaniem ?
-
Posiadam dwupłaszczowy wymiennik 140litrowy i mam takie szybkie pytanie jaka tam wsadzic grzałke 2KW czy 3KW co bedzie lepszym rozwiazaniem ?
-
> W kazdym silniku mozna wypalic zawory przy LPG kiedy masz zly sklad mieszanki (zbyt uboga > mieszanka) lub zle ustawiony luz zaworowy. > I tu jest ten problem z honda, ze nie ma tam hydraulicznej regulacji zaworow, tylko sa srubki. > Konieczne jest pilnowanie luzu zaworowego. Konieczna jest regulacja co 20-25kkm (koszt ok > 150zl). w focusie mam podobnie teraz mam juz 50kkm na LPG pojechałem ustawiać luzy i....... odesłali mnie z kwitkiem bo nie bylo co ustawiac wszystko ok .. pojechałem do innego magika i to samo:) a podobno 1.6 zle znos gaz w fordzie mk1
-
no i wkleili szybę nawet poszło z 20 minut odtłuszczane później primer (20 minut odczekane by podsechł dobrze ze go mało było bo bym z osiem razy malował, a tak to na styk) dałem na szybę na cały ten czarny pasek żeby z klejem trafić , na karoserie wycisnolem klej , dobrze sie wyciskał w stożek ale dobrze ze miałem dwie tubki bo brakło około 10 cm szybka położona i lekko dociśnięta tak ze równo leży z wszystkim plastikami wewnątrz i na zewnątrz wewnątrz klej odrobinę wyszedł poza rant tak po 1mm, 2mm. teraz czekam minimum 24 godziny na efekty co do wklejania to 3 noce nie spalem a to takie proste teraz
-
> Stosuje się go, żeby klej trzymał się epicko. > Przeokropnie to za słabo. i chroni przed UV podobno