Tribal Napisano 20 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 czy kolektor z 1.2 8v 75hp podejdzie do 1.1 Spi ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 20 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 czy kolektor z 1.2 8v 75hp podejdzie do 1.1 Spi ??? Podejdzie, tylko część pod miską będzie niżej ok. 2cm względem tego z 1.1 (1.2 ma wyższy blok), przy glebie trzeba skracać dwururkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 Podejdzie, tylko część pod miską będzie niżej ok. 2cm względem tego z 1.1 (1.2 ma wyższy blok), przy glebie trzeba skracać dwururkę. OK DZIEKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 by nie zakładać nowego tematu.....kolektor wydechowy od punta 1 16v nie podejdzie do stilo ?? trzeba coś rzeźbić ??? te od stilo sa zintegrowane z katalizatorem bodajże ale silnik będzie odpalony na osprzęcie MM także nie chce mieć 2 sond....słyszałem ze trzeba rozcinać otwory w kolektorze...prawda to ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 Chodzi Ci o 86KM vs 80KM? A tam nie były inne flansze? Niektórzy to modzą, ale chyba lepiej zmienić flansze na docelową.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 80km....znaczy jak zmienić ?? obecnie silnik nie ma żadnego kolektora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 80km....znaczy jak zmienić ?? obecnie silnik nie ma żadnego kolektora...Jemu chodziło, że jakbyś miał kolektor rurowy to można odciąć i przyspawać właściwą flanszę.Przy żeliwnym to tylko pozostaje druciarskie dopasowanie otworów do rozstawu szpilek w głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 czyli mogę kupić jakiś uszkodzony z katem i kat wydłubać np. lub zrobić kolektor od podstaw....okej wpierw drut później zrobi sie profii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 ja mam kolektor od 1.2/1.4 16v przy 1.1 16 i jedyny problem jest taki, że wali o stabilizator, ale idzie sie przyzwyczaić :D gdyby nie stab byłoby ok, specialnie nisko nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 @@JohnnyR masz go z katalizatorem ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 @@JohnnyR masz go z katalizatorem ? Jasne, rurowca z katem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 @@JohnnyR masz go z katalizatorem ? nieeee, mam tą ubogą wersje rurowego bez kata :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 @@JohnnyR ahhaaa....oke dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 Jemu chodziło, że jakbyś miał kolektor rurowy to można odciąć i przyspawać właściwą flanszę. Przy żeliwnym to tylko pozostaje druciarskie dopasowanie otworów do rozstawu szpilek w głowicy. no dokładnie nie no, seryjnego radzę nie drutować. Od razu zrobić rurowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 mam w piwnicy kolektor 4-2-1 supersprint już mocno zmęczony...także wystarczy zrobić odpowiednia flansze i pospawać pod resztę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 ja mam kolektor od 1.2/1.4 16v przy 1.1 16 i jedyny problem jest taki, że wali o stabilizator, ale idzie sie przyzwyczaić :D gdyby nie stab byłoby ok, specialnie nisko nie jest. @ jak już wspomniałeś "młody jestem mało widziałem " kolega nic nie wspomniał ze ma "rurowca"... dopiero później napisał....ale nie ważne dzięki za odpowiedzi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.