rostex Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Czy ktoś słyszał o nagminnych problemach ze smarowaniem silników 1.6 TDCI (szczególnie mnie interesuje wersja 90KM bez DPF)? Podobno silnik posiada jakieś błędy konstrukcyjne, że nagminnie dochodzi do obrócenia panewek i uszkodzeń turbosprężarek mimo usunięcia słynnego sitka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Heh lepiej zapytać kto nie słyszał Miałem kiedyś klienta , który co miesiąc zamawiał środek turbiny , przy 2 już zwracałem na to uwagę , ale dopiero przy 3 naprawił silnik :/ Te silniki potrafią przy 40-60tyś km wywalić tłok czy coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 30 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Jaka przyczyna? Czytając różne fora pakiet czynnościowy, który należy wziąć pod uwagę po zakupie auta z tym silnikiem to: - usunąć sitko z przewodu olejowego turbosprężarki - wymienić podkładki pod wtryskiwaczami - wymienić smok olejowy w misce oleju - wyczyścić miskę oleju - wyczyścić sitko oleju w pompie podciśnienia - zrobić płukankę silnika - zmienić olej Przeoczyłem coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.