lessero Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 Hello, dopadło i mnie. (Silnik1.4) Wracam sobie z roboty i bach - nagle auto chodzi na trzy gary. Zaczął migać check, a ja powolutku doczłapałam się do domu (ok. 10 km) Cewka zmieniona (cylinder nr 3), auto chodzi ja dawniej ale check świeci cały czas ( przestał migać). Mam szukać kompa, czy egzaminera w ASO, czy jest jakaś inna metoda aby zgasić checka (wygrzewanie, jakaś autoadaptacja czy inne rytuały...?) Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 jak chcesz to możemy się zgadać na wykasowanie błędu. Moim zdaniem powinno to załatwić sprawę, aczkolwiek mogę się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 7 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 jak chcesz to możemy się zgadać na wykasowanie błędu. O, to by było super. Dostosuję się do Ciebie. Rzut beretem mam. Moim zdaniem powinno to załatwić sprawę, aczkolwiek mogę się mylić W sumie to wygrzebałem 2 sprzeczne informacje. Pierwsza to taka, że check może świecić, bo sondy dają złe odczyty z katalizatora do którego poszła niespalona mieszanka (dlatego wspomniałem o wygrzewaniu). Ponoć problemy z katalizatorem ma sygnalizować pulsujący check. Druga to taka, że ponoć jak komp wykryje powtarzalne błędy detonacji na cylindrze to odcina wtryskiwacz właśnie po to, aby nie zalało katalizatora. Ach ten internet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2015 W pewnym momencie u mnie cewki padały jedna po drugiej. Kontrolka gasła sama po pewnym czasie./silnik 1,6/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 8 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2015 Kontrolka gasła sama po pewnym czasie./silnik 1,6/ No wygląda to obiecująco. Podjechałem dziś po południu do sklepu po browary. Silnik załapał temp roboczą, puściłem go na wyyyyysokie obroty, wentylator parę razy się załączył, wyłączyłem..... i przy ponownym uruchomieniu cisza i spokój. nic nie świeci i nic nie plumka... Zobaczymy jak jutro. Może to wygrzewanie miało sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2015 Kiedyś gdzieś w necie wyczytałem, że jeśli wyskoczy błąd silnika w fiacie to po 3 odpaleniu kontrolka sama gaśnie, ale tylko i wyłącznie wtedy kiedy komputer przez te 3 odpalenia nie dostanie błędnych informacji powodujących jego zapalenia się. Owy błąd powinien zostać zapisany w kompie także będzie możliwość jego odczytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bamaj Napisano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2015 Prawda, z cewka mialem identycznie. Za 4 bodajże rozruchem silnika, check zgasł, ale po podłączeniu FES błąd był w pamięci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 Kiedyś gdzieś w necie wyczytałem, że jeśli wyskoczy błąd silnika w fiacie to po 3 odpaleniu kontrolka sama gaśnie, ale tylko i wyłącznie wtedy kiedy komputer przez te 3 odpalenia nie dostanie błędnych informacji powodujących jego zapalenia się. Owy błąd powinien zostać zapisany w kompie także będzie możliwość jego odczytania Dokładnie tak było w przypadku moich problemów z cewkami w 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 Hello, dopadło i mnie. (Silnik1.4) Wracam sobie z roboty i bach - nagle auto chodzi na trzy gary. Masz LPG, czy czysta benzyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 12 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 Masz LPG, czy czysta benzyna? Czysta benzyna. Pierwsza cewka padła przed 30 tysiącami, druga [teraz] przy 100 tysiącach, pozostałe dwie jadą dalej. Zapasowa MM już w bagażniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.