Oberon Napisano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2015 Witam, Zajalem sie dzis dlugo juz niedzialajacym recznym hamulcem...ot tak mnie naszlo. Zakupilem zestaw naprawczy oraz nowe prowadnice(tuleje trzymajace zacisk), metalowe blaszki na klocki hamulcowe oraz plyn hamulcowy...wszystko pieknie jednak mam problem.... z powodu braku szczypiec segera nie ruszalem mechanizmu regulatora (z tego co wyczytalem na googlach), ktory siedzi w srodku... no i mam rezultat taki ze wielokrotne ruszenie dzwignia recznego nie powoduje wysuwanie tloka ... on sie wysunie i po puszczeniu sie chowa... to chyba nie jest ok? 2. problem to z blaszkami od mocowania klockow hamulcowych... klocki po zainstalowaniu tych metalowych blaszek latwo tak nie chodza w prowadnicach ... trzeba je jakos zaginac te blaszki ... troche przesmarowalem smarem silikonowym do zaciskow ale nadal nie jest to ruch latwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2015 Tłoczek testowałeś na zamontowanym zacisku czy " w rękach" ?Jeśli samoregulator jest sprawny to kręcąc tłoczkiem ( ale nie pamiętam w którą stronę ) powinien on się wysuwać. Kręcąc w przeciwną nic się nie powinno dziać z tłczkiem.Blaszek się nie wygina. Być może metalowa część klocka ma wymiar na "+" i stąd bierze sie problem z włożeniem. Miejsce pod blaszkami dobrze oczyściłeś ?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzeskk Napisano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 Bez rozruszania mechanizmu w tłoku próżna robota, a nawet może dojść do uszkodzenia mechanizmu od ręcznego. Do wyjęcia mechanizmu z tłoka można posłużyć się nawet małym śrubokrętem. Wg mnie to błąd/celowe działanie producenta że do tłoka pod mechanizm nie ma smaru silikonowego. Przez otworek odpowietrzający dostaje się woda, powoduje korozję i zespolenie tłoka z mechanizmem/nakrętką. W swojej AH jeden zacisk musiałem wymienić bo się rozsypał po rozebraniu ale drugi w porę uratowałem. Po nasmarowaniu ww już drugi rok ręczny chodzi jak nowy. Objawem zespolenia jest to jak wkręci sie tłok do końca to nie można nim dalej obracać. Jak jest wszystko OK to tłok wkręca się małymi szczypcami i dalej się swobodnie obraca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 16 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2015 Dokładnie tak było kupilem regenerowane bo tłok zespolil się z regulatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.