mazi65 Napisano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2015 wymieniłem zacisk lewy tył (stary co rok się zapiekał) kupiłem nowy firmy NTY przy okazji wymieniłem linki z ręcznego no i zonk nie mogę wyregulować ręcznego po dociągnięciu podczas próby ruszenia puszcza i zowu wajcha luźna co może być tłoczek w nowym zacisku? reklamować zacisk? czy rozbierać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2015 a co z drugą stroną? Poprowadziłeś linkę tak jak była wcześniej założona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazi65 Napisano 26 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2015 linka dokładnie tak jak stara z prawej niema problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2015 Napisz jeszcze raz co się dzieje krok po kroku bo nie zrozumiałem nic z tego wyżej, dociągnięciu czego? po ruszeniu? ręcznego? ruszeniu samochodem? Generalnie ja u siebie też wymieniałem zacisk z tyłu (nie wiem jaki, jedyny jaki znalazłem w Holandii), po wymianie wszystko ok, po powrocie do PL wymieniłem linki bo obstawiłem że to przez nie poprzedni zacisk mi się zatarł, no i do tej pory tego nie wyregulowałem jak się należy, wlaśnie na tym nowym zacisku linka nie cofa się do końca... no ale wina zacisku to nie jest bo na ori linkach chodziło, a z linkami do stilo coś jest nie tak, kupiłem z linexu to w ogóle nie pasowała, dopiero z jakiegoś AdrianAuto czy coś kupiłem i pasuje i niby ręczny chodzi i koła luźno po puszczeniu ale właśnie zauważyłem że nie odbija równo więc jak masz starą linkę gdzieś jeszcze to wrzuć i sprawdź zanim rozbierzesz/zareklamujesz zacisk. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazi65 Napisano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 wyregulowałem naciąg linek na srubie za panelem w kabinie, rączka dochodziła na 5 ząbek koła były zachamowane . wszystko poskładałem zdjąłem samochód z podnośnika i sprubowałem ruszyć na zaciągniętym ręcznym z początku ręczny trzymał tył przysiadł, a po chwili puścił i już mogłem ruszyć był tylko lekki opór i rączka z ręcznego lekko chodzi do samej góry. stare linki oczywiście już wyżuciłem i nie mam możliwości porównania ale przy zakładaniu nowych linki bez przeszkód zapierały się pancerzem w zacisku i w tunelu. tak że teoretycznie nie powinno być problemu. jutro podniose auto jeszcze raz odpowietrze i pooglądam te linki czy dobrze idą czy panceż przy zaciąganiu gdzieś nie chaczy a takie linki zakładałem http://allegro.pl/linka-hamulca-recznego-le-fiat-bravo-ii-stilo-i5077273947.html http://allegro.pl/linka-hamulca-recznego-pr-fiat-bravo-ii-stilo-i5010054419.html i taki zacisk http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tyl-lewy-fiat-stilo-multipla-i5580559651.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 a jak długo jeździsz tym samochodem po zmianie? Tłoczki przy wymianie wkręciłeś na maksa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazi65 Napisano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 wcale nie jeżdziłem tylko próby pod garażem po wymianie i odpowietrzeniu . tłoczki były wkręcone na maxa bo wymieniałem również tarcze i klocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 no to kolego pojeździj nim troszkę, a nie panikuj. Jak się wszystko ustawi to i ręczny zacznie działać, a jak nei zacznie to wtedy wszystko do rozkręcenia i sprawdzenia co poszło nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 Jak jest luz to podkręć w tunelu jeszcze bardziej, prawdopodobnie cybant przy zacisku nie wszedł do końca dlatego się ręczny zaciągną, ale gdy ruszyłeś naprężyło się, cybant wskoczył w swoje miejsce i linka dostała luzu, ja bym zaczął od ponownego naciągnięcia linek w tunelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazi65 Napisano 28 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2015 ok. dzisiaj posprawdzam jeszcze raz podreguluje i troche pojeżdze zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazi65 Napisano 28 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2015 posprawdzałem linki są ok. ale zauważyłem że przy zaciąganiu ręcznego linki nierówno chodzą tak jakby w starym zacisku mechanizm ręcznego ciężej chadził bo najpierw ciągnie linka w nowym (lewym) a później w starym (prawym) zacisku lewe koło lekko hamuje na pierwszym ząbku a prawe dopiero na drugim trzecim ząbku . stary zacisk był w pożądku podczas wymiany wszystko chodziły więc go nie ruszałem na razie zostawiam to tak jak jest trochę pojeżdżę zobaczę, ale zastanawiam się nad wymianą tego drugiego zacisku a teraz z innej beczki po skończonej robocie wyjechałem przed garaż odkużyłm w środku i dałem się za mycie (kluczyk w stacyjce załączony po odkużeniu zapomniałem wyłączyć) z myciem troche zeszło i nagle słyszę centralny zamek pyk ,pyk jakby sie zamykał / otwierał i tak jeszcze kilka razy jakby się chciał otwożyć ja do klamki a tu zamknięte obleciałem auto dookoła wszystkie zamki zamknięte musiałem lecieć do domu po drugi kluczyk myślałem że akumulator się rozładował ale po otwarciu auto zapaliło normalnie jak to możliwe zdażyło się to komuś czyżby słońce mu zaszkodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazi65 Napisano 28 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2015 no i się wyjaśniło odnośnie centralnego na którymś forum wyczytałem że takie cuda się dzieją jak się zaleje panel sterowania w drzwiach kierowcy po wyschnięciu podobno wraca do normy tylko nie wiem czy by się drzwi otwarły po wyschnięciu mea culpa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Mi się kiedyś drzwi zamknęły przed sklepem z akku. Akurat sprawdzalismy ładowanie i jak doszedł opór to zamki ciach dobrze ze tam pracuje kuzyn to jego autem pojechaliśmy po drugi komplet Coz- w stilo elektryka potrafi czynić cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.