Kamil_123 Napisano 6 Września 2015 Udostępnij Napisano 6 Września 2015 Pacjent to Astra H, silnik 1,4 XEP. Jakoś dwa tygodnie temu zaczęły się problemy z LPG. Silnik przestał wkręcać się na obroty powyżej 4000rpm. Nie występowało to ciągle, a zdarzało się od czasu do czasu. Po paru dnaich objaw zanikł - pozostały dwa inne probelmy. Na zimnym silniku po przełączeniu na LPG jest problem z ruszeniem - przy dodaniu gazu i puszczeniu sprzęgła obroty spadają i samochód prawie gaśnie. Na ciepłym silniku wszystko jest OK. Drugim tropem jest zwiększone zużycie LPG - średnio jest to +40%. Poniżej screeny z diagnostyki - też obstawiacie sondę? http://zapodaj.net/98e4e7ac8a3b3.jpg.html http://zapodaj.net/0e1ba67574848.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 6 Września 2015 Udostępnij Napisano 6 Września 2015 Tak. Wygląda na przepaloną grzałkę sondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 6 Września 2015 Udostępnij Napisano 6 Września 2015 A ja to widzę tak, że grzałka ma zwarcie do obwodu sygnałowego sondy, bo napięcie na sondzie wynosi prawie 5V, czyli koniec zakresu przetwornika analogowo-cyfrowego w sterowniku. Tak czy siak sonda do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.