Skocz do zawartości

Kamil_123

użytkownik
  • Liczba zawartości

    468
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Kamil_123

  • Urodziny 18.10.1982

Profile Information

  • Lokalizacja
    Nowy Dwór Mazowiecki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Kamil_123's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

144

Reputacja

  1. Zamów sobie od chińczyka takie cuda https://a.aliexpress.com/_mLQUles Mam i polecam
  2. Żeby się nie skraplalo w garażu musi być wymiana powietrza-w tym celu stosuje sue wywietrzniki koniecznie po przeciwnych stronach garażu. Dodatkowo żeby zupełnie wyeliminować efekt skraplania na suficie warto dać np. cienki styropian.
  3. Chciałbym zająć się fundamentem ogrodzeniowym betonowym. Został on zrobiony według "starej szkoły" tzn beton był wylewany, a nie złożony z gotowych prefabrykatów. Na fundamencie widać gdzieniedzie wykwity zielonych prawdopodobnie glonów. W związku z tym chciałbym go najpierw potraktować jakimś specyfikiem glono/grzybobóczym, a następnie zaimpregnować jakimś prepratem koloryzującym - koniecznie koloryzujący ponieważ chce przyciemnić jego kolor. Znalazłem następujące środki: http://www.leroymerlin.pl/artykuly-gospodarcze/srodki-czystosci/srodki-przeciwgrzybiczne-i-przeciwplesniowe/srodek-do-usuwania-glonow-mchu-plesni-pufas,p173230,l1176.html#opis oraz http://allegro.pl/impregnat-barwnik-farba-do-betonu-kostki-brukowej-i5171148193.html Stosowaliście te/podobne środki ? Ewentualnie co możecie poradzić lepszego ?
  4. Rozmawiałem z gościem u którego zamawiam sztachety - stanowczo odradził wszystkie preparaty zawierające lakier. Po pomalowaniu efekt super - błyszczy się natomiast właśnie po zimie, lecie i słońcu warstwa zewnętrzna zacznie się łuszczyć. Pozostaję jednak przy drewnochronie - 2 albo 3 warstwy i na jakiś czas powinien być spokój.
  5. Czeka mnie malowanie sztachet drewnianych ogrodzeniowych. Konkretnie chodzi o sztachety olchowe. Czego użyć aby efekt był najlepszy - zarówno chodzi o efekt wizualny jak i zabezpieczenie drewna no i żeby nie było potrzeby poprawiania za pół roku. Wszędzie słyszę drewnochron, ale czy rzeczywiście jest najlepszy? Gdzieś wyczytałem, że lepiej uzyć Sadolinu z koleji babeczka w hurtowni polecała mi jakis drewnotron (podobno z niemiec, z woskiem itd). Rozumiem, że najpierw impregnat, a potem dopiero kolor. Drewno nie jest do końca wysuszone - było ścinane we wrześniu w zeszłym roku, od tego czasu leżało na pryzmie teraz jest cięte na sztachety.
  6. Od piatku zapala mi się kontrolka od poduszki. Samochód to astra H 2006. Podpiąłem kompa pokazało błąd - B0013-0D Obdwód poduszki powietrznej kierowcy (stopień 2), rezystencja za wysoka. Gdzie szukać przyczyny? Da radę coś samemu z tym zrobić czy muszę jechać do jakiegoś magika? Dodam, że kontrolka nie świeci się przez cały czas - po uruchomieni silnika nie świeci się - zapala się po przejechaniu jakiegoś odcinka - być może to autosugestia, ale zauważyłem, że kontrolka zapala się przy skrętach bądź też hamowaniu na łukach.
  7. Na wiosnę zabieram się za wykańczanie domu - na chwilę obecną budynek jest w stanie surowym zamkniętym - wstawione są okna, jest elewacja zewnątrzna, na dachu dachówka. W środku gołe ściany (porotherm) oraz położona instalacja elektryczna. Z grubszych rzeczy do zrobienia jest: hydraulika, tynki, wylewki, wstawienie okien dachowych oraz ocieplenie poddasza. W jakiej kolejności zrobić to najlepiej? Zacząć od hudrauliki, potem tynków i wylewek a na koniec wstawić okna dachowe oraz ocieplić poddasze? Dodam, że w domu ma być kominek z płaszczem wodnym.
  8. Czy w silniku 1,4 XEP (konkretnie chodzi o AH z 2006) obie sondy Lambda są takie same? Czy różnią się czymś?
  9. Pacjent to Astra H, silnik 1,4 XEP. Jakoś dwa tygodnie temu zaczęły się problemy z LPG. Silnik przestał wkręcać się na obroty powyżej 4000rpm. Nie występowało to ciągle, a zdarzało się od czasu do czasu. Po paru dnaich objaw zanikł - pozostały dwa inne probelmy. Na zimnym silniku po przełączeniu na LPG jest problem z ruszeniem - przy dodaniu gazu i puszczeniu sprzęgła obroty spadają i samochód prawie gaśnie. Na ciepłym silniku wszystko jest OK. Drugim tropem jest zwiększone zużycie LPG - średnio jest to +40%. Poniżej screeny z diagnostyki - też obstawiacie sondę? http://zapodaj.net/98e4e7ac8a3b3.jpg.html http://zapodaj.net/0e1ba67574848.jpg.html
  10. Jestem w temacie całkiem zielony (żeby nie napisać brązowy ). Szambo betonowe, zbrojone 10m3 za 3000pln na gotowo - zbiornik, roboty ziemne, transport, podłączenie. Dobra to oferta? Chodzi o Mazowsze.
  11. Rodzice zastanawiają się nad kupnem Insignii 1,8 140KM z 2010 roku. Auto miałoby byż zagazowane. Czy w przypadku tego silnika są jakieś przeciwwskazania do instalacji LPG? Wiem, że silnik nie ma hydraulicznej regulacji luzu zaworowego, a odbywa się to przy pomocy płytek. To wiemy i z tym się liczymy, ale czy może jakieś inne przeciwwskazania?
  12. Witajcie, od pewnego czasu mam problem z obrotami na zimnym silniku. Mianowicie po odpaleniu auto nie reaguje na pedał gazu - przy próbie dodania gazu albo nie dzieje się nic, albo obroty spadają bardzo nisko - jakieś 500 obr/min. Dzisiaj podpiąłem się z kompem i sczytałem parametry. To co od razu rzuciło mi się w oczy to napięcie akumulatora, które spada aż do 10,3V. Dobrze myślę, że tak nie powinno być? Dodam, że problemy z zamulaniem nie występują na ciepłym silniku. Mulenie trwa jakieś 20-30 sekund i potem jest już OK. Tutaj znajdziecie logi - może ktoś kumaty miałby ochotę na to spojrzeć? Logi zgrywane były na zimnym silniku. Aha dodam jeszcze, że w autku mam LPG - ale to chyba nie powinno mieć nic wspólnego
  13. Hej, poszukuję schematu elektrycznego do Corolki E12. Jakby ktoś coś słyszał to proszę o info - może być na priv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.