slawek55 Napisano 17 Września 2015 Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Cześć Pytanie z serii "czas na naukę" Jest silnik Z17DTJ. Dlaczego zaślepienie zawory EGR powoduje pojawianie się jego błędów. Pytanie nawiązuje do tego że są dwa rodzaje zaślepek do tego silnika. Z otworem i bez. Podobno ta z otworem nie powoduje powstania błędów a za to pełna tak i wymaga zmiany oprogramowania. Dlaczego tak jest. Nie mam tego silnika więc to czysta ciekawość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 18 Września 2015 Udostępnij Napisano 18 Września 2015 chyba sam sobie odpowiedziałeś... z otworem tylko ogranicza przepływ i EGR mniej się brudzi... a pełna poprostu zatyka jakikolwiek przepływ... a wiec błąd nie jest żadnym zdziwieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobsonT Napisano 22 Września 2015 Udostępnij Napisano 22 Września 2015 chyba sam sobie odpowiedziałeś... z otworem tylko ogranicza przepływ i EGR mniej się brudzi... a pełna poprostu zatyka jakikolwiek przepływ... a wiec błąd nie jest żadnym zdziwieniem hmm... a nie jest tak, że właśnie przez te "przytłumienie" przepływu powietrza cały syf zostaje po stronie egr'a, którego łatwiej oczyścić niż dalsze kanały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 hmm... a nie jest tak, że właśnie przez te "przytłumienie" przepływu powietrza cały syf zostaje po stronie egr'a, którego łatwiej oczyścić niż dalsze kanały? ...i szybciej też zabić najlepiej zaślepić EGR i wyprogramować w sterowniku... sam tak mam i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.