Skocz do zawartości

Zaślepienie EGR i dalej błędy


slawek55

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Pytanie z serii "czas na naukę"

Jest silnik Z17DTJ. Dlaczego zaślepienie zawory EGR powoduje pojawianie się jego błędów. Pytanie nawiązuje do tego że są dwa rodzaje zaślepek do tego silnika. Z otworem i bez.

Podobno ta z otworem nie powoduje powstania błędów a za to pełna tak i wymaga zmiany oprogramowania.

Dlaczego tak jest.

 

Nie mam tego silnika więc to czysta ciekawość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba sam sobie odpowiedziałeś... z otworem tylko ogranicza przepływ i EGR mniej się brudzi... a pełna poprostu zatyka jakikolwiek przepływ... a wiec błąd nie jest żadnym zdziwieniem

hmm... a nie jest tak, że właśnie przez te "przytłumienie" przepływu powietrza cały syf zostaje po stronie egr'a, którego łatwiej oczyścić niż dalsze kanały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... a nie jest tak, że właśnie przez te "przytłumienie" przepływu powietrza cały syf zostaje po stronie egr'a, którego łatwiej oczyścić niż dalsze kanały?

...i szybciej też zabić ;)

najlepiej zaślepić EGR i wyprogramować w sterowniku... sam tak mam i po problemie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.