steyr Napisano 2 Października 2015 Udostępnij Napisano 2 Października 2015 Witam, znajomy się napalił na taki samochód, rocznik 2009. Wyposażenie bez szału, ale krajówka w jednej rodzinie od nowości. ~140kkm, podobno realny przebieg. Pomijając że troche mało mocy, ma ten silnik jakieś bolączki? Jak z dwumasą, występuje w tej odmianie? dpf? Ktoś ostatnio wspominał w jakimś temacie że przy ~200kkm należy wymienić kasetę napędu pompy wtryskowej, tzw "dolny rozrząd" . Doczytałem że te motory wychodziły od 2008r z paskiem zębatym tej kasety i podlega ona wymianie okresowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 2 Października 2015 Udostępnij Napisano 2 Października 2015 Z moich informacji wynika, że silniki 1.8 TDCI montowane w Tourneo MK1 to poczciwa jednostka występująca w Focusie MK1 ze słynnym opiłkującym Delphi. Nie ma kasety z paskiem, tylko z łańcuchem, który w praktyce się nie psuje. Dwumasy zaliczane do tych słabszej jakości, nie ma DPFa. Silnik występował z kilkoma oznaczeniami: P9PD, P9PB, R3PA, P9PC, HCPB, RWPF, HCPA, P9PA, RWPE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 2 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2015 O co kaman z tymi opiłkowaniem Delphi? pompa wtryskowa się wyciera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.