Skocz do zawartości

1,8TDCI 90HP Ford Tourneo Connect


steyr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

znajomy się napalił na taki samochód, rocznik 2009. Wyposażenie bez szału, ale krajówka w jednej rodzinie od nowości. ~140kkm, podobno realny przebieg. Pomijając że troche mało mocy, ma ten silnik jakieś bolączki? Jak z dwumasą, występuje w tej odmianie? dpf? Ktoś ostatnio wspominał w jakimś temacie że przy ~200kkm należy wymienić kasetę napędu pompy wtryskowej, tzw "dolny rozrząd" . Doczytałem że te motory wychodziły od 2008r  z paskiem zębatym tej kasety i podlega ona wymianie okresowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich informacji wynika, że silniki 1.8 TDCI montowane w Tourneo MK1 to poczciwa jednostka występująca w Focusie MK1 ze słynnym opiłkującym Delphi. Nie ma kasety z paskiem, tylko z łańcuchem, który w praktyce się nie psuje. Dwumasy zaliczane do tych słabszej jakości, nie ma DPFa.

 

Silnik występował z kilkoma oznaczeniami: P9PD, P9PB, R3PA, P9PC, HCPB, RWPF, HCPA, P9PA, RWPE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.